|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: z'n beste nummer!!!!! typisch; een plaat en z'n verhaal..... |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Thanks Ik ben weer bezig met een nieuwe ballad |
|
Ik ben zeer benieuwd. Kan je Lion Music niet zover krijgen om een tweede solo album uit te brengen? Je hebt in ieder geval al 1 koper. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 08-04-2004 0:02] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: speciaal voor mij!!!!! |
|
Hey Marcel, jij had vorige les toch een cd met muziek waar je overheen kan soleren, waar kan ik die downloaden? |
|
quote: Okay dan, goed nieuws! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Dat zijn gewoon backing tracks, velen heb ik hier vandaan: http://www.guitar-heroes.com een franse site doch maar staan coole backings op, en verder stond er een site online met heel veel backings maar die staat er niet meer helaas, maar eh neem maar een cdtje mee volgende keer dan brand ik ze je wel effe over |
|
quote: Ballad??? er zijn al genoeg ballads in deze wereld. Echter nog niet genoeg thrashnummers. als ik dus een suggestie mag doen!!! |
|
quote: mmmm, das waar!!! maar ik vind dat de emotie van een ballad, vaak veel verteld over de persoon in kwestie...... |
|
quote: quote: "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: mjah dat schijnt humor te zijn Kankerlul |
|
Mooi, ik zit al helemaal in debiele gitaarsferen, dus dat komt wel goed vrijdag |
|
quote: quote: "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
hey Airwolf... wat ben jij kort van stof.... de vingertjes aan 't sparen voor zaterdag ...of aan 't typen met een in de hand, hehehe en Marcel ... dan neemt ik zondag wel ff een cd-tje mee, gelukkig nog een paar daagjes om het vorige lesmateriaal nog ff goed door te nemen... pfff.. best pittig... maar komt goei Hehehe... is er niet zo'n programma die je in kan pluggen bij jezelf dat heet "Leer in 5 min. soleren" Bis zondag! |
|
quote: quote: ja het was nogal laat geworden "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: je kan me mailen , als je wil vinaylaksmi@hotmail.com btw ik ga niet meer posten op het forum [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 11-04-2004 0:09] |
|
Zozo, er wordt al wat gepost op usenet van Marcel Coenen, hij wordt nog eens populair Life doesn't get much better than this! |
|
Sun Caged was toch bezig met een nieuwe CD en Marcel Coenen ook? Tenminste, dat zegt de Aardschok van december She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
In April duikt Marcel de studio in Sun Caged moet nog even wachten tot het een nieuwe zanger heeft lijkt me... |
|
We zijn druk aan het schrijven voor album 2 van sun caged, intussen zoeken we naar een zanger. Ik ga idd in april beginnen met de opnamen van cd nummer 2 (solo album) wat een album wordt met vocalen en instrumentale nummers gemixed |
|
zeg, slaap jij daarnaast nog wel eens? succes! Bruce Banner |
|
quote: Die zanger van Lost horizon is uit die band en ik weet niet of je die kent maar dat is werkelijk een top heavymetal zanger...idee? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Lost Horizon ? die naam komt me bekend voor, ik zal es wat ervan opzopeken, thenks voor de tip Slapen ? was da ?? Deze zondag komt er ook weer een zanger, en een goeie (hebben we al gehoord, dus wei weet) Marcellio |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |