|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Die H-groet is romeins van oorsprong. Maar het ging hier om pagan-metal. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote:No shit sherlock. Ik ving het alleen erg triest dat mensen bands uit hun favoriete genre niet willen laten hoe het is maar bands goed gaan proberen te praten terwijl het er dik bovenopligt Ik ga toch ook geen preek in het slechtvalk topic houden dat het religieuse bm is en de bmm het verkeer interpreteerd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Nono, no shit, I kid you not. Maar je hebt wel gelijk, er zijn bands die zeggen dat ze niet extreem-rechts zijn, maar op het podium toch iets anders blijken uit te dragen. Gelukkig zijn niet alle pagan-metalbands zo. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Da's waar, maar sterk anti-religieus geeft ook te snel de stempel van extreem rechts, terwijl dat vaak niet het geval is. Het is gewoon dikke shit dat je in de lage landen niks mag doen over trots op je land/streek, of je krijgt al venijnig kijkende geitewollesokken die om de hoek komen loeren. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Pagan Front, erg grappig. I am the 1%. |
|
quote: Voilà, en dan krijg je aan sommige geitewollen sokken maar niet uitgelegd dat je geen neo-nazi bent met zo'n ding om je hals. Leuke boel. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Volledig mee eens! Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
o mooie waal, met je te hoge kwik gehalte.. wat zou ik graag in je willen zwemmen, het water binnen krijgen en sterven.... nieuw nummer? |
|
Klinkt goed, maar een beetje kort nog. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Om terug te komen op Menhir, dat het NS zou zijn doet geen afbreuk aan de muziek zelf maar ik ga er (automatisch) wel anders tegenaan kijken. |
|
quote:Klopt maar sommige bands doe toch wel erg hun best om ermee geassocieerd te worden, zoals Falkenbach: Wel een shirt drukken met kraaienpoot en zonnewiel maar niet met ns te maken willen hebben. Okej het kan die symbolen staan niet gelijk voor ns maar dan moet je toch niet raar opkijken als je wel in dat hoekje gedrukt wordt. quote:Dan zouden er wel erg veel metal bands als extreem rechts gezien worden als dit zo was. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: F*ck hippies |
|
quote:Wat? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dit is toch echt wel een belachelijk kortzichtige opmerking. NS is misschien voor een stuk geënt op paganism maar heeft dan een heel eigen verloop gehad. Je gedraagt je nu exact als de katholieken die 'goede' waarden als 'christelijke' waarden voorstellen terwijl het eigenlijk universele waarden zijn. Een aantal van die waarden ondersteun ik ook maar dat maakt mij absoluut geen christen. Het idee alleen al om dan rond elke symbolisch getinte pagan CD heen te lopen al was het een met pest geinfecteerde rat is dan ook te gek voor woorden. quote: 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote:Ik vind hetzelf zonde als zo'n band zich verbonden voelt met zulk soort gedachtengoed. Niet dat ik het hierdoor minder naar ga luisteren. F*ck hippies |
|
quote:Er zit een verschil tussen het gebruik vasn runen/paganistische symbolen over het algemeen of juist die symbolen eruit pikken die vaak met ns geassocieerd worden. Je kan makkelijk laten zien dat je 'pagan' bent zonder die symbolen te gebruiken; Als je het toch doet moet je niet gaan janken als mensen je voor NS aanzien. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ik kan me anders nog herinneren dat er die 'home page' van jou ook wat dubieuse links stonden. Zowiezo vind ik de naam 'manifest' ook niet echt fris al is het wel de andere kant op. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Man, man, man. Als ik me niet vergis ben jij een black metal adept? Hoe ga je dat ooit combineren met zo'n fijngevoeligheid? 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Er zijn meer Manifests geweest dan die van Karl Kankerlijer Marx hoor. Oh en het is nog een bijvoeglijk naamwoord ook: Het is manifest dat Chelman een heershcer is. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 14-05-2004 12:37] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Met nadruk stonden. Dankzij een ex-zm member Ragnarok. Die nu trouwens finito is en niks meer met de site te maken heeft. F*ck hippies |
|
quote:Manifest of war! F*ck hippies |
|
quote: Stel: jij zit in een pagan metelband. Hoe zou je dat dan aanpakken? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote:haha daar vergis je je. Ik heb/wil niets te maken hebben met de hele black meta 'cultes'. quote:Over wijlen ragnarock was ik al ingelicht ja. quote:Ik zal, als ik niets met NS te maken zou willen hebben, iig geen kraaien poot zonnewiel of odal rune gebruiken op m'n shirt. Hoe wel? Een tekst in runen; een 'pganistische ( wat een niets zeggend 'begrip' btw) afbeelding ofzo. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
pagan is heidens, alles wat van christendom afwijkt volgens de christenen, dus islamieten zijn ''pagan'' alles wat van de islam afwijkt, volgens de islamieten en noem maar op zegt bar weinig over de ''ultra-rechtsheid'' van een band als je het zo gaat bekijken Satanisme is dan ook pagan, hoewel satan volgens de bijbel bestaat, verlochenen de christenen Hem... best krom ''ik geloof in de bijbel, behalve in die en die passage'' beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |