IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : pagan metal Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2004 17:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:12 schreef possess me het volgende:
pagan is heidens, alles wat van christendom afwijkt volgens de christenen, dus islamieten zijn ''pagan''

alles wat van de islam afwijkt, volgens de islamieten

en noem maar op

zegt bar weinig over de ''ultra-rechtsheid'' van een band als je het zo gaat bekijken

Satanisme is dan ook pagan, hoewel satan volgens de bijbel bestaat, verlochenen de christenen Hem... best krom

''ik geloof in de bijbel, behalve in die en die passage''
pagan is slechts de letterlijke vertaling van heidens vanuit het Engels.
Ik debk datr deze 'de3finitie' voor pagan front members niet echt opgaat.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 14-05-2004 17:14 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:08 schreef kwelgeest het volgende:
haha daar vergis je je. Ik heb/wil niets te maken hebben met de hele black meta 'cultes'..

Oh, trouwens, schrap Marduk dan maar van tussen je interesses. Morgan is een zeer fervent verzamelaar WOII memorabilia, met vooral Duitse trekjes.

Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken. Dit is een typische zwart-wit kijk zonder enige fundering.

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-05-2004 17:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:12 schreef possess me het volgende:
pagan is heidens, alles wat van christendom afwijkt volgens de christenen, dus islamieten zijn ''pagan''

Dit is dus complete bullshit. Volgens de chirstelijke leer zijn islamieten NIET pagan of heidens o.i.d.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 17:15 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:14 schreef Chelman het volgende:
Dit is dus complete bullshit. Volgens de chirstelijke leer zijn islamieten NIET pagan of heidens o.i.d.

iets verderop in mijn post zei ik wel hoe ik het bedeolde, het verlochenen van Hem, andere religies min vinden en heidens

zal het voor jouw kwallenhoofd ff speciaal veranderen

ik hoef het niet eens te veranderen, staat al correct... volgens de christenen, niet volgens het christendom

[Dit bericht is gewijzigd door possess me op 14-05-2004 17:17]

beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2004 17:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:14 schreef Wolveken het volgende:
Oh, trouwens, schrap Marduk dan maar van tussen je interesses. Morgan is een zeer fervent verzamelaar WOII memorabilia, met vooral Duitse trekjes.

Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken. Dit is een typische zwart-wit kijk zonder enige fundering.
Ow ik mag geen muziek meer luisteren omdat ik het gewoon 'mooi' vind? Ik moet het eerst eens zijn met de ideologie vd band voordat ik pas mag oordelen over de muziek?
Wat een bullshit.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 17:16 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:14 schreef kwelgeest het volgende:
topic gaat over pagan metal, niet pagan front

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2004 17:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:16 schreef possess me het volgende:
topic gaat over pagan metal, niet pagan front
Jij hebt het slechts over het woord pagan. Is alle pagan-metal soms per definitie 'heidens'/anders volgens christenen?

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 14-05-2004 17:20 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:16 schreef kwelgeest het volgende:
Ow ik mag geen muziek meer luisteren omdat ik het gewoon 'mooi' vind? Ik moet het eerst eens zijn met de ideologie vd band voordat ik pas mag oordelen over de muziek?
Wat een bullshit.

Wat zit je dan al pagina's lang te zeiken over 'verkeerd' symbool gebruik als enkel de muziek van tel is?

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2004 17:21 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:20 schreef Wolveken het volgende:
Wat zit je dan al pagina's lang te zeiken over 'verkeerd' symbool gebruik als enkel de muziek van tel is?
Het symbool gebruik maakt mij persoonlijk niets uit maar andere mensen blijkbaar wel.
Ik wijs slechts op symbolen die voor sommige de muziek blijkbaar beinvloeden.

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 17:22 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:18 schreef kwelgeest het volgende:
Jij hebt het slechts over het woord pagan. Is alle pagan-metal soms per definitie 'heidens'/anders volgens christenen?
geef mij maar eens een goede redenatie waarom dat niet zo zou zijjn

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-05-2004 17:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:14 schreef kwelgeest het volgende:

Pagan IS een enegels woord...

Komt oorspronkelijk van het latijns woord voor boer of zo.

edit:

Pagan: From the Latin paganus, country dweller

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 14-05-2004 17:27]

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2004 17:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:22 schreef possess me het volgende:
geef mij maar eens een goede redenatie waarom dat niet zo zou zijjn
Er zijnmeerdere 'soorten' christendom. Iedere sekte interpreteerd een punt/komma anders dan de ander. Er zijn genoeg christenen die o.a. terug grijpen naar 'de oude geloven' en boedisme/hindoeisme om nog meer te zweven etc. Zijn dat dan ook 'paganisten'?

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 17:45 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:26 schreef kwelgeest het volgende:
Er zijnmeerdere 'soorten' christendom. Iedere sekte interpreteerd een punt/komma anders dan de ander. Er zijn genoeg christenen die o.a. terug grijpen naar 'de oude geloven' en boedisme/hindoeisme om nog meer te zweven etc. Zijn dat dan ook 'paganisten'?
hier krijg je weer eenzelfde langs-elkaar-lul discussie... ik verdiep me meer in black, jij meer in pagan...

en persoonlijk vind ik ie sekten muggenzifterij, bijbel is bijbel.punt.

maar ik neem aan dat jij dat niet zo oppervlakkig bekijkt... discussie uitgesloten

[Dit bericht is gewijzigd door possess me op 14-05-2004 17:45]

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2004 17:47 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:45 schreef possess me het volgende:
hier krijg je weer eenzelfde langs-elkaar-lul discussie... ik verdiep me meer in black, jij meer in pagan...

en persoonlijk vind ik ie sekten muggenzifterij, bijbel is bijbel.punt.

maar ik neem aan dat jij dat niet zo oppervlakkig bekijkt... discussie uitgesloten
Ik verdiep mij in niets en ben evenveel 'pagan' als 'black'; Oftewel beide niet.
En in discussies gaat het om de kleine details. Neen ik geef aan waarom niet al het 'andere' 'pagan'/heidens is voor iedere christen ik wil een verweer woord

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 17:51 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:47 schreef kwelgeest het volgende:
Ik verdiep mij in niets en ben evenveel 'pagan' als 'black'; Oftewel beide niet.
En in discussies gaat het om de kleine details. Neen ik geef aan waarom niet al het 'andere' 'pagan'/heidens is voor iedere christen ik wil een verweer woord
je moeder, en weet je waarom? omdat de koe en het hoorrrt

je bent wel meer bedreven in de pagan schijt dan ik ben, dus het heeft absoluut geen nut over iets te discussieren waar ik allerminst evenveel verstand als de almachtige kwijlbal van heb...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2004 17:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:51 schreef *blaaaaaaaaaaaat*

Tss slap hoor na zo'n dag darten en zuipen wil ik met m'n aangeschoten hoofd meer verweer.

Zowiezo was die post meer gebaseerd op kennis over het 'christendom' dan over een niet zeggends iets als 'paganisme'

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 14-05-2004 17:54]

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 17:54 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

gelukig, vanaaf pas op tv

ik werk homo, dan drink ik geen bier

[Dit bericht is gewijzigd door possess me op 14-05-2004 17:55]

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2004 17:56 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:54 schreef possess me het volgende:
gelukig, vanaaf pas op tv

ik werk homo, dan drink ik geen bier
Mietje

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 17:56 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

het christendom weet ik wel veel van af, maar al die zijstromingen en sektes hebben weinig met het collectief christendom te maken, veel normale kerkgangers hebben een bloedhekel aan jehova's e.d.

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 17:57 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:56 schreef kwelgeest het volgende:
Mietje
OMFG

het is weekend verdomme, wat gaat zo'n week snel voorbij als je na lange tijd weer werkt vanaf half 7 sochtends

ik pak het bier

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2004 18:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:56 schreef possess me het volgende:
het christendom weet ik wel veel van af, maar al die zijstromingen en sektes hebben weinig met het collectief christendom te maken, veel normale kerkgangers hebben een bloedhekel aan jehova's e.d.
Jehova is dan ook juist totaal niet het soort christedom waar ik op doel.
En: collectief: gemeenschappelijk, gezamelijk.
Klopt niet echt in de context dunkt mij

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 18:07 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 18:00 schreef kwelgeest het volgende:
Jehova is dan ook juist totaal niet het soort christedom waar ik op doel.
En: collectief: gemeenschappelijk, gezamelijk.
Klopt niet echt in de context dunkt mij
ik bnedoelde een ander woord godver ales gaat fout

kerkgangers christeneen bedoel ik... had er zo'n mooi woord voor, erg standaard christenen argh!

jehova is een vertaking van het christendom, net als zoveel anderen...

hoe bedoel je het soort christendom... het gaat toch over alles in het christendom zei je net, dan is ''een ander soort'' christendom ook christendom...

net als die god vererende sektes, halen hun basis uit de bijbel, maar verzinnen er zelf allemaal leuke dingetjes bij die nergens op slaan, net zo weinig als de bijbel zelf in de meeste passages...

en nu vreten

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2004 18:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Jij begon over christenen in het algemeen maardat gaat niet op.

*ben zo naar Nieuwleusen*

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 18:11 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:53 schreef kwelgeest het volgende:

Zowiezo was die post meer gebaseerd op kennis over het 'christendom' dan over een niet zeggends iets als 'paganisme'
kwijlbal, lul jezelf niet zo tegen

ga naar nieuw leusen jij, oprotten

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 14-05-2004 18:12 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

ON TOPIC

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com