|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mij alleszins niet, doorheen die discussie gaat pagan metal volledig de mist in, het gaat hier ook over paganmetalbands en besprekingen, aanraders enzo ervan, en niet over of ze al dan niet NS zijn, want daar kick jij toch een beetje te veel op hoor. Het is niet omdat Kwelhekse NS is, dat veel eerder BM getinte pagan metalbands ook per definitie NS zijn. [edit]Was voor Kwelgeest[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 14-05-2004 18:23] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:...en dit soort onnozele reacties krijg je nou als je langs elkaar heen lult kwijlbal ik heb niks met NS bands, ze mogen het van mij zijn, NS heeft verder niet veel met MIJN (lees: MIJN) definitie van BM te maken beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: Woops, my mistake, las verkeerd, kan gebeuren, dacht dat je Kwelgeest was en vergeet niet wat er in je mailtje stond. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: welk mailtje? beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: Check je mails dan maar. En nu weer ON TOPIC Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wie kent hier eigenlijk het Franse Heol Telwen, heb hun demo liggen (van het gekregen ) en die is echt super goed, heerlijk veel whistles erdoorheen gebruikt enzo, heerlijk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
geen mail hoor beli mawr lijkt me stug dat jij van full moon bent [Dit bericht is gewijzigd door possess me op 14-05-2004 18:36] beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: Satanisme heeft weinig met satan te maken volgensmij? Anders zouden ze zich Satanen noemen.. En om over Pagan Metal te praten Heol Tel WEn ofzoiets ken ik wel, maar het muzieksampltje was niet bevredigend. F*ck hippies |
|
quote: De demo is super Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Goed ik volg je post ff niet; Leg uit waar je hiermee op doelt. @posse me: Ik lukl niet langs jou jij komt gewoon niet met een bevredigend argument. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
|
|
Ik heb net op http://pagan-reign.musica.mustdie.ru/engnews.html wat MP3 gehoord van dit Russisch heerschap (Pagan Reign). Nu wil ik de CDs bestellen maar.....WAAR edit: De tweede plaat Otbleski Slavi... heb ik net bij Blazing gevonden....Nu de rest nog. Anyone? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-06-2004 19:34] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Lekkere band ja. Ik heb die cd maar nooit goed beluisterd. neweraproductions@email.com [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 08-06-2004 23:24] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Turulvér uit Hongarije heerst. www.turulver.hu Je kan hun nieuwe demo van de site halen, check vooral PRO PATRIA. Pagan Bm. F*ck hippies |
|
Ancient Rites CORVUS CORAX Menhir Nydvind OBTEST SKYFORGER en Iron Clad niet vergeten You will beg me to kill you!!! |
|
Menhir vind ik geen reet aan. Corvus Corax ken ik alleen als zijnde USBM. Die Duitse Corvus Corax is wat mij betreft iets te gay-nymfjes-folky. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Duidelijk, je moet Turulver proberen F*ck hippies |
|
quote: Ieder zijn mening.Ik vind hen prima You will beg me to kill you!!! |
|
quote: Ancient Rites pagan . Meer chauvinistisch denk ik En corvus Corax vind ik toch echt meer folk rock/metal dan pagan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: ohw,even van de eerste post gepikt.Ancient rites is iddd geen pagan,maar ze zijn wel super En Corvus Corax stond daar ook bij en die zijn ook primaaaaaaaa te pruimen You will beg me to kill you!!! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |