IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : pagan metal Vorige pagina
possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 18:14 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 18:12 schreef Morgil het volgende:
ON TOPIC
gaat over pagan ten opzichte van het christendom en hoeveel/hoe weinig het ermee te maken heeft

lijkt me behoorlijk ontopic anders hoor

beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-05-2004 18:18 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 14 mei 2004 18:14 schreef possess me het volgende:
gaat over pagan ten opzichte van het christendom en hoeveel/hoe weinig het ermee te maken heeft

lijkt me behoorlijk ontopic anders hoor

Mij alleszins niet, doorheen die discussie gaat pagan metal volledig de mist in, het gaat hier ook over paganmetalbands en besprekingen, aanraders enzo ervan, en niet over of ze al dan niet NS zijn, want daar kick jij toch een beetje te veel op hoor. Het is niet omdat Kwelhekse NS is, dat veel eerder BM getinte pagan metalbands ook per definitie NS zijn.

[edit]Was voor Kwelgeest[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 14-05-2004 18:23]

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 18:21 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 18:18 schreef beli mawr het volgende:
Mij alleszins niet, doorheen die discussie gaat pagan metal volledig de mist in, het gaat hier ook over paganmetalbands en besprekingen, aanraders enzo ervan, en niet over of ze al dan niet NS zijn, want daar kick jij toch een beetje te veel op hoor. Het is niet omdat Kwelhekse NS is, dat veel eerder BM getinte pagan metalbands ook per definitie NS zijn.
...en dit soort onnozele reacties krijg je nou als je langs elkaar heen lult kwijlbal

ik heb niks met NS bands, ze mogen het van mij zijn, NS heeft verder niet veel met MIJN (lees: MIJN) definitie van BM te maken

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-05-2004 18:22 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 14 mei 2004 18:21 schreef possess me het volgende:
...en dit soort onnozele reacties krijg je nou als je langs elkaar heen lult kwijlbal

ik heb niks met NS bands, ze mogen het van mij zijn, NS heeft verder niet veel met MIJN (lees: MIJN) definitie van BM te maken

Woops, my mistake, las verkeerd, kan gebeuren, dacht dat je Kwelgeest was en vergeet niet wat er in je mailtje stond.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 18:24 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 18:22 schreef beli mawr het volgende:
Woops, my mistake, las verkeerd, kan gebeuren, dacht dat je Kwelgeest was en vergeet niet wat er in je mailtje stond.

welk mailtje?

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-05-2004 18:26 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 14 mei 2004 18:24 schreef possess me het volgende:

welk mailtje?

Check je mails dan maar.

En nu weer ON TOPIC

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-05-2004 18:29 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Wie kent hier eigenlijk het Franse Heol Telwen, heb hun demo liggen (van het gekregen ) en die is echt super goed, heerlijk veel whistles erdoorheen gebruikt enzo, heerlijk

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 18:32 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

geen mail hoor beli mawr

lijkt me stug dat jij van full moon bent

[Dit bericht is gewijzigd door possess me op 14-05-2004 18:36]

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 15-05-2004 1:22 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:12 schreef possess me het volgende:
Satanisme is dan ook pagan, hoewel satan volgens de bijbel bestaat, verlochenen de christenen Hem... best krom

''ik geloof in de bijbel, behalve in die en die passage''

Satanisme heeft weinig met satan te maken volgensmij? Anders zouden ze zich Satanen noemen..

En om over Pagan Metal te praten Heol Tel WEn ofzoiets ken ik wel, maar het muzieksampltje was niet bevredigend.

F*ck hippies

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-05-2004 5:01 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 mei 2004 1:22 schreef Manifest het volgende:
En om over Pagan Metal te praten Heol Tel WEn ofzoiets ken ik wel, maar het muzieksampltje was niet bevredigend.

De demo is super

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-05-2004 18:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 18:18 schreef beli mawr het volgende:

[edit]Was voor Kwelgeest[/edit]
Goed ik volg je post ff niet; Leg uit waar je hiermee op doelt.

@posse me: Ik lukl niet langs jou jij komt gewoon niet met een bevredigend argument.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Kriegshammer
Usericon van Kriegshammer
Posted 18-05-2004 15:01 by Kriegshammer Wijzig reactieProfiel van KriegshammerQuote dit bericht

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-06-2004 18:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb net op

http://pagan-reign.musica.mustdie.ru/engnews.html

wat MP3 gehoord van dit Russisch heerschap (Pagan Reign). Nu wil ik de CDs bestellen maar.....WAAR

edit: De tweede plaat Otbleski Slavi... heb ik net bij Blazing gevonden....Nu de rest nog. Anyone?

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-06-2004 19:34]

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-06-2004 23:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 18:20 schreef Chelman het volgende:
Ik heb net op

http://pagan-reign.musica.mustdie.ru/engnews.html

wat MP3 gehoord van dit Russisch heerschap (Pagan Reign). Nu wil ik de CDs bestellen maar.....WAAR

edit: De tweede plaat Otbleski Slavi... heb ik net bij Blazing gevonden....Nu de rest nog. Anyone?
Lekkere band ja. Ik heb die cd maar nooit goed beluisterd.

neweraproductions@email.com

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 08-06-2004 23:24]

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Manifest
Usericon van Manifest
Posted 08-06-2004 23:24 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Turulvér uit Hongarije heerst.
www.turulver.hu

Je kan hun nieuwe demo van de site halen, check vooral PRO PATRIA.
Pagan Bm.

F*ck hippies

Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 08-06-2004 23:29 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

Ancient Rites
CORVUS CORAX
Menhir
Nydvind
OBTEST
SKYFORGER

en Iron Clad niet vergeten

You will beg me to kill you!!!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-06-2004 23:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Menhir vind ik geen reet aan.

Corvus Corax ken ik alleen als zijnde USBM. Die Duitse Corvus Corax is wat mij betreft iets te gay-nymfjes-folky.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Manifest
Usericon van Manifest
Posted 08-06-2004 23:32 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:29 schreef Nightshade het volgende:
OBTEST

Duidelijk, je moet Turulver proberen

F*ck hippies

Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 08-06-2004 23:32 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:30 schreef Chelman het volgende:
Menhir vind ik geen reet aan.

Corvus Corax ken ik alleen als zijnde USBM. Die Duitse Corvus Corax is wat mij betreft iets te gay-nymfjes-folky.

Ieder zijn mening.Ik vind hen prima

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-06-2004 23:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:29 schreef Nightshade het volgende:
Ancient Rites
CORVUS CORAX
Menhir
Nydvind
OBTEST
SKYFORGER

en Iron Clad niet vergeten

Ancient Rites pagan . Meer chauvinistisch denk ik
En corvus Corax vind ik toch echt meer folk rock/metal dan pagan.

Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 08-06-2004 23:38 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:36 schreef kwelgeest het volgende:
Ancient Rites pagan . Meer chauvinistisch denk ik
En corvus Corax vind ik toch echt meer folk rock/metal dan pagan.

ohw,even van de eerste post gepikt.Ancient rites is iddd geen pagan,maar ze zijn wel super
En Corvus Corax stond daar ook bij en die zijn ook primaaaaaaaa te pruimen

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com