|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de fans, door de fans. Bruce Banner |
|
Juist. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Er staat toch "voor de FANS". Wat doe jij hier nog? Bruce Banner |
|
Oja, verkeerd gekeken ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Heb je tegenwoordig niet een eigen forum dat puur voor de fans is in plaats van een algemeen metal forum? Vage shizzle die vidizzle, maar geeft me wel een grizzle Edit; bewaar trouwens nog effe een shirt voor me voor op de 30e. Moet toch mijn positie als groot-shirtbezitter vasthouden [Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 22-08-2009 0:40] |
|
quote:Wederom mail jij! Beetje het tourschema omgooien.. |
|
Check, jij ook. Moet jij hier overigens niet pas 2 posts na het sluiten van dit topic gaan posten? Bruce Banner |
|
wtf? @filmpje dus [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 25-08-2009 23:52] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Hehe, wel geinig, met het geluid uit. Boeiender |
|
quote: Oja? En wat is veel? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Misschien heeft ie een XXXXXL gekocht? Groot shirt bezitter. Bruce Banner |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: signature |
|
quote:Dan heb jij al 3 nieuwe topics geopend Weer mail trouwens |
|
|
|
Elexorien for zee wien signature |
|
Volgens mijn t-shirt in elk geval wel |
|
Shrie, morgen vliegen we alweer weg! Driekwart jaar voorbereiding en nu eindelijk het echte gebeuren, kan niet wachten op de madness to happen... Voor al die mensen hier die ons kut vinden, bidt vurig tot Satan dat wij in een ravijn storten, door de FARC worden meegenomen (kunnen we even hoi zeggen tegen Tanja, ook uit Grunn) of neerstorten (ja, Air France...) Voor de anderen, vanaf oktober gaan we weer bezig met nieuwe shit opnemen en op www.elexorien.com zal wel een soort tour-diary met blog, lompe filmpjes en dat soort shit staan. Mensen, adios! |
|
Voor de mensen die niet op het Elexorien forum kijken, foto's van Oldambtpop op jeroen-dekker.com |
|
Doeiman. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Succes doar!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Veel plezier daar. ook voor God Dethroned edit: Jullie zijn net te laat voor dat On Air programma, gemiste kans toch. Bij terugkeer in DWDD? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 31-08-2009 22:52] |
|
Een praatje houden in DWDD lijkt me wel een vers plan Wat mensen ook van GD of ELX vinden, het is voor ons ook een zaak dat de Nederlandse muziek internationaal goed gepromoot wordt en DWDD is idd altijd wel into dat soort dingen. Maar 1 minuut van een heel nummer nummer spelen in dat programma spelen doen we niet. Dan vraag ik Anal Chopper wel, die nummers duren toch vaak maximaal een minuut |
|
En ze zijn weg. Misschien net aangekomen in Parijs. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |