![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:U heerscht! Allebei zelfs! ![]() ![]() |
|
We know. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ik heb net overigens het echte antwoord op Judge M. z'n vraag waarom er nog niet meer bevestigd was gevonden: OMDAT NIEMAND HET IETS KAN SCHELEN! - Zelthor *pinkt traantje weg* En dat opvreten ben ik niet bang voor. Als we zelf genoeg honger hebben, vreten we Belphegor zelf op. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Nep-Duitsers versus een nep-Duitser in het continent waar alle foute Duitsers die door een nep-Duitser zijn geinspireerd naar toe zijn gevlucht. Best gaaf, eigenlijk. Waar blijft mijn misschien-bier, trouwens? Vluchtte je daarom vrijdag weg toen het net interessant werd? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Nope, we moesten de trein halen. Net gelukt. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: O nee, ik bedoelde op een ander moment. Hij claimde Gijs te gaan neuken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Gijs is anders best een lekker ding, ik gok dat Elexoclaxon meer fans gaat krijgen als Gijs erbij komt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
In de bips. En Gijs genoot er met volle teugen van. Jammer dat jij daardoor met lege handen en zonder teugen stond. Sorry. ![]() ![]() Ben je in September nog in Equador? Zo niet, dan moeten we een andere datum prikken voor je bier. Bruce Banner ![]() |
|
Ik had het niet gepland, maar ik zal er vanaf nu rekening mee houden. Wil ik wel weten of het een misschien-bier of een zeker-weten-bier is ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Dat biertje staat genoteerd. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Dat verhoogt de kansen aanzienlijk ![]() quote: Ik kreeg niet helemaal mee wie er bedoeld werd. Maar aangezien we het over Elexorien hebben zal het vast een (relatief) knappe man zijn ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Hey! Oppassen jij ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Bier stond toch al genoteerd ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Is dit de nieuwe Elexochat? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Goed punt. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Zijn er nu al shows bevstigd? ![]() ![]() |
|
De Jägermeister al wel. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: 15-09-2009 Casa Tinku, Loja (ECU) 16-09-2009 La Bunga, Quito (ECU) Morgen meer m.b.t. Colombia, we houden het graag spannend. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Nog in NL binnenkort..? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 16-05-2009 19:08] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Sodom! ![]() |
|
quote:Zou leuk zijn... ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Onbevestigd. ![]() [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 16-05-2009 19:14] ![]() |
|
...en ook de Colombiaanse data zijn 100% bevestigd: 19-09-2009 Teatro Ateneo Porfirio Barba Jacob, Medellin (COL) * 20-09-2009 Metropol, Bogota (COL) * * including Belphegor Wordt ongetwijfeld een puyck feschtijn. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 17-05-2009 9:54] Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |