|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik wacht het eerste optreden even af. Misschien is ze wel heel aardig. |
|
Misschien. Wat een avontuur om dat uit te vinden. Gefeliciteerd, Elex-mensen. Ben benieuwd. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Moet jij toch weten, had jij ze onderhand niet allemaal al een keer van zeer dichtbij bekeken? Maarreh.. ziet er uit als een pittige meid, erg nieuwsgierig naar hoe ze klinkt. Leuk Elexo-lui, duurt eff maar wie weet is het wat ghehe |
|
quote: |
|
Ruikt naar de fabel van de vos en de druiven, Thieu... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Mijn god... :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
We zijn 28-05-2010 live in De Kelder te Amersfoort te bewonderen. Beestachtig feesten met Slechtvalk (+ CD presentatie en viering 10-jarig jubileum!!). Myrkvar komt tevens e.e.a. slachten. Bruce Banner |
|
zitten jullie nog op Trollzorn? signature |
|
Trollzorn heeft e.e.a. voor ons 1e album gedaan. Wat er voor cd #2 gaat gebeuren is nog onduidelijk. Dus "nee, niet direct". We zitten niet aan TZ vast. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 03-03-2010 7:02] Bruce Banner |
|
Gelukkig niet voor jullie. |
|
ik wou hetzelfde zeggen signature |
|
Bruce Banner |
|
gaaf zo'n feest met kristenhondjes. |
|
quote: Verkeerde topic. Maakt ons toch geen sjek uit met wie of wat we spelen. Gewoon met z'n allen fors aan de beukerij; daar gaat het om. Linkje voor je, waar je je mag uitleven: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/613559?hl=slechtvalk [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 04-03-2010 7:03] Bruce Banner |
|
Misschien kom ik deze week wel even langs kijken in Harderwijk |
|
Moet je doen, dan beleef je Lotte's primeur |
|
hij mag der als eerste op? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Het niveau is weer geni(t)aal. Bruce Banner |
|
ja, sorry.. kon niets beters verzinnen.. Misschien heeft MR N nog wat advies voor me.. of voor jullie :D Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
|
quote: We wachten met smart. Zaterdag erbij, ker0l? Bruce Banner |
|
Nee, zaterdag ben ik brak van de Sterke Drank Party / De Hûnekop show... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |