![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeker. ![]() |
|
quote:Ze heeft vast andere sterke punten. ![]() |
|
Lain begon er zelf al over! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Vrij onprofessioneel inderdaad. ![]() |
|
![]() Is het vreemd als ik een beetje bang van d'r word? ![]() |
|
Hulde @ Schaep en z'n one-liners. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Ze ziet er ook een beetje Antifa uit, met dat rooie haar. ![]() ![]() |
|
Ik vind het wel stoer. quote: Lief van je! Gefeliciteerd, ik ben benieuwd. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
We hebben er weer een fan bij, zie ik. ![]() We horen morgen meer mbt een show in de W2, Den Bosch, met de hier veelbesproken jongens van Slechtvalk. Zal hoogstwaarschijnlijk in April/Mei plaatsvinden. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: waar? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Jenje, Hypnos, of wie dan ook; zouden jullie het nieuwsbericht ook nog op de frontpage willen zetten? Dan vind ik jullie NOG liever. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Oh, daar zal de vrouw blij mee zijn. Ikzelf ook natuurlijk ![]() ![]() |
|
quote: Daar zitten steeds handen of zwart tape op. Dat is niet leuk. Wel goeie foto's overigens als dit is hoe ze er echt uit ziet.... ![]() Ik ga niet zoeken maar ik ben heel slecht in niet op linkjes klikken ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Net een stukje op myspace geluisterd en my god wat is dit zo niet mijn muziek, en wat is nederlands toch een klote taal ![]() German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 ![]() |
|
quote: Ik zie het verband tussen onze myspace en de taal niet. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Is er niet ook, ik heb moeite met nederlands omdat ik het bijna nooit gebruik en ik niet wist hoe ik het goed moest formuleren. ![]() German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 ![]() |
|
Dan ga je toch lekker terug naar je eigen land? ![]() |
|
Wat is er mis met rood haar?? ![]() |
|
quote:Ik zit ook lekker in me eigen land..je punt is? German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 ![]() |
|
Volgens mij gaat Schaep dit topic keihard winnen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Wanneer het daardoor snoeihard bovenaan de lijst blijft staan... ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Hmm, is ze niet een van die lilleke kottiks uit de Docter? Boeiender ![]() |
|
Ze komt me in ieder geval wel vaag bekend voor... weet alleen niet van wat ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |