|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeker. |
|
quote:Ze heeft vast andere sterke punten. |
|
Lain begon er zelf al over! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vrij onprofessioneel inderdaad. |
|
Is het vreemd als ik een beetje bang van d'r word? |
|
Hulde @ Schaep en z'n one-liners. Bruce Banner |
|
quote:Ze ziet er ook een beetje Antifa uit, met dat rooie haar. |
|
Ik vind het wel stoer. quote: Lief van je! Gefeliciteerd, ik ben benieuwd. |
|
quote: |
|
We hebben er weer een fan bij, zie ik. We horen morgen meer mbt een show in de W2, Den Bosch, met de hier veelbesproken jongens van Slechtvalk. Zal hoogstwaarschijnlijk in April/Mei plaatsvinden. Bruce Banner |
|
quote: waar? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Jenje, Hypnos, of wie dan ook; zouden jullie het nieuwsbericht ook nog op de frontpage willen zetten? Dan vind ik jullie NOG liever. Bruce Banner |
|
quote: Oh, daar zal de vrouw blij mee zijn. Ikzelf ook natuurlijk |
|
quote: Daar zitten steeds handen of zwart tape op. Dat is niet leuk. Wel goeie foto's overigens als dit is hoe ze er echt uit ziet.... Ik ga niet zoeken maar ik ben heel slecht in niet op linkjes klikken Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Net een stukje op myspace geluisterd en my god wat is dit zo niet mijn muziek, en wat is nederlands toch een klote taal German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
quote: Ik zie het verband tussen onze myspace en de taal niet. Bruce Banner |
|
Is er niet ook, ik heb moeite met nederlands omdat ik het bijna nooit gebruik en ik niet wist hoe ik het goed moest formuleren. German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
Dan ga je toch lekker terug naar je eigen land? |
|
Wat is er mis met rood haar?? |
|
quote:Ik zit ook lekker in me eigen land..je punt is? German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
Volgens mij gaat Schaep dit topic keihard winnen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wanneer het daardoor snoeihard bovenaan de lijst blijft staan... Bruce Banner |
|
Hmm, is ze niet een van die lilleke kottiks uit de Docter? Boeiender |
|
Ze komt me in ieder geval wel vaag bekend voor... weet alleen niet van wat Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |