|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Probeer deze eens: http://www.youtube.com/watch?v=ovEASuIqVbY Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Goede band. |
|
Die heeft alles wat we zoeken, thanx FRNK!! |
|
Ik ben fan! Bruce Banner |
|
graag gedaan ;-) signature |
|
De vernieuwde www.elexorien.com is online nadat hij een hele tijd uit de lucht was (vieze Russische kuthackers) Persoonlijk vind ik hem volwassener en meer profi looking dan eerst, maar ongetwijfeld zullen er hier op ZM wel weer de nodige afkraakgeluiden te horen zijn Roept u maar... |
|
Ik vind 'm mooi! |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Goeie jongens, die Russen. |
|
Heerlijke reacties altijd hier! Erg verrassend moet ik zeggen. Persoonlijk zou ik een band die ik kut vind gewoon negeren, maar volgens mij hebben Lionheart en Zelthor stiekem 24/7 onze myspace op ofzo, want ze voelen zich altijd als eerste geroepen om iets te zeggen zodra er hier iets gepost wordt. Bedankt voor jullie aandacht jongens, we houden van onze fans! |
|
zo, net eens de website bekeken, ondanks dat elexorian niet mijn ding is.. nieuwe site ziet er best ok uit naar mijn n00b mening... maarja, ik ben dan ook geen expert Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Heb ik ooit gezegd dat jullie kut zijn? Het valt me alleen erg op dat jij heel erg vooringenomen post hier en daarmee juist de reacties uitlokt die je wil voorkomen (omdat het nu eenmaal leuk is als jij weer eens begint te ageren, zoals nu!) en dat probeerde ik je duidelijk te maken. Anders had ik waarschijnlijk niets gezegd. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar zelfs Lain pakt dit soort dingen beter aan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Oei! |
|
Haha, nee hoor ik vind die reacties wel mooi en probeer ze niet te voorkomen ofzo door zoiets te posten Wanneer er niet vooringenomen gepost wordt zijn de reacties toch ongeveer hetzelfde (check reacties nieuwsfeitjes als "Iné uit de band" of "ELX en GD naar Zuid-Amerika") dus ik vind het onzin dat je beweert dat mensen hierdoor uitgelokt worden zo te reageren, hoewel ik jouw reactie en wat je ermee wil nu wel wat meer snap. |
|
Ja, OK. Goed, laten we zeggen dat ik het alleen over mezelf had, ik sta niet voor andere ZM'ers in Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dan begrijpen we elkaar |
|
Vet! Neuken? Ohja, jullie website ziet er inderdaad wat beter uit. De drop-down menuutjes bij de menubalk boven zijn wel erg traag. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 27-12-2009 6:46] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Eem bedaren, JB. Dat 1 persoon e.e.a. voor ons verkloot heeft, betekent niet dat de rest van de band daar onder moet lijden. Bruce Banner |
|
Oooooehw, bandroddels? Do tell! Edit; Hebben jullie nu trouwens al wat interessante opties gehad voor een neue zangeres of is het een en al triestheid? [Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 27-12-2009 15:04] |
|
+1! Mik desnoods maar op een ander forum... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jij misbruikt je moderator skills!!!! |
|
Ga een kaas maken, jij. quote: Er zijn wat dingetjes gaande. Niet één en al triestheid, dus. Weescht geruscht ende zo. Jan+Feb zal ons meer duidelijkheid verschaffen. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 27-12-2009 20:34] Bruce Banner |
|
quote: |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |