|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Vettige sludgy post-hardcore uit Belgenland. Drie releases tot nu toe: Mass I: Prayer I - VI (2003) Mass III (2006) Mass IIII (2008) Ook punten voor de mooie website. http://www.churchofra.com/ [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-11-2012 22:31] |
|
Ik heb een hekel aan sites waar je niet weet waar je moet klikken. dus |
|
minpunten voor die website zal je bedoelen, helemaal niks. Als je flash gebruikt, doe het dan goed. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Prima band! Inmiddels 2 keer live aan het werk gezien en het staat als een huis. |
|
Mass III en Mass IIII zijn erg goed. Loodzware sound en erg vette riffs. |
|
En supervette hypnotiserende beelden die ze d'r bij projecteren. Errug vettig! Heb ze gezien samen met Heavy Lord en Battlefields. Was een mooi space-avondje! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
[spam modus aan] [/spam modus uit] |
|
Heb deze band ook een keer op Rumoer fest gezien. Apart, maar toch wel gaaf bandje. |
|
Cool bandje, ook alleen maar beter geworden elke keer dat ik ze zag. |
|
Ik blijf het een beetje klote vinden dat Colin steeds weer met zn rug naar het publiek blijft staan... |
|
Collin draagt een bril zonder sterkte als mode-item. Echt |
|
quote:Niet erg, hij is meestal veel intenser met zijn rug naar het publiek. Alhoewel hij soms gericht naar het publiek is (laatste keer dat ik ze zag deed hij dat bij Razoreater). Mass IIII is mijn plaat van het jaar = perfectie |
|
quote: |
|
De nieuwe gaat hoge ogen gooien op mijn jaarlijst. Geweldige schijf, dat Mass IIII |
|
quote: Gisteren gekocht, heel mooi boekje in de gekende, obscure, maar prachtige Amen Ra stijl |
|
Fantastisch boek inderdaad! Wat is Ritual II op de rerelease van Mass II toch gaaf! |
|
Gisteren speelden in de db-studio's in Utrecht. Derde keer dat ik ze heb zien spelen en elke keer een erg intense live-show. Op cd voel ik het wat minder, moet ik eerlijk zeggen. Maar live is het erg indrukwekkend, bijna hypnotiserend. Schijnbaar maakten ze wat fouten tijdens het spelen, maar daar heb ik eigenlijk niet veel van gemerkt. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Hey Biggie, Komt omdat ik je er altijd op moet wijzen Was wel de minste keer dat ik ze gezien heb. Wel visuals die ik nog niet kende en die voegen iedere keer weer extra sfeer toe aan de show. Vette band die (bijna) iedere keer zwaar weet te overtuigen! "The Pain It Is Shapeless" en "Die Strafe. Am Kreuz. Ich Schreibe eine Bibel in Blut".... |
|
Ik dacht even dat ik wat DnB had gedownload dus het was even schrikken. Maar voor de rest wel een lekker muziekje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Echt wel een harde band. Iets wat hier ook zeker op aansluit is de Japanse Envy en City of Catharpillar. Natuurlijk ook Neurosis, maar dat is een verhaal apart. Evil Dick |
|
Leuke band. |
|
GENIALE BAND |
|
|
|
Kingdom is erg goed. Maar wel een stuk rustiger. De cd die laatst is uitgebracht bestaat voor een groot gedeelte uit rustige ambient (of wat de naam daarvoor ook is). De hardere stukken zijn daardoor extra intens. |
|
23 Jun heb ik ze nog gezien, tering wat een show zeg (Amen Ra dus) Ik vind dit wel het meest intense optreden wat ik ooit heb bijgewoond. [Dit bericht is gewijzigd door xX-C-Xx op 09-07-2010 12:17] Het doet maar even pijn! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |