|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
God is an Astronaut is dat ook shoegaze? het zal iig wel gewaardeerd worden in dit tipoc ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Sorry, post-rock Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Oe, gaaf dit, wist niet dat het een naam had. Je moeder. |
|
quote: Bands kiezen dan ook niet voor de hokjes, dat doen tijdschriften en andere hobbylozen. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Mensen hier bekend met The Angelic Process? Ontzettend duistere shoegaze/drone, heel erg goed. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Godskolere, dat klinkt zeker niet verkeerd inderdaad. Alhoewel het meer post-rock is kan ik ook zeker Arctic Plateau aanraden, heerlijk dromerig. Drums wat naar de achtergrond en een lekker muur van gitaar, bas en zang eroverheen. Één van hun toch wat mindere tracks: (Nog steeds vreselijk goed te doen) myaids: http://www.myspace.com/arcticplateau [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 19-08-2009 10:30] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote:Leuke band ja. |
|
quote: Higher Than The Stars Faaaantaaastisch nummer. http://www.myspace.com/thepainsofbeingpureatheart Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
MURMANSK Leuk bandje uit Finland. Toffe liveband met een erg goede drummer. http://www.myspace.com/murmansktheband |
|
quote: Geweldige band inderdaad. Ook erg leuk is A Place To Bury Strangers. Misschien niet helemaal shoegaze, maar past hier verder wel thuis. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 29-10-2009 4:44] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Paar maanden terug via les discrets ontdekt, geniaal genre! |
|
jij draagt toch laarsen? vallen die ook onder schoenen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kenmerken Schoenen bieden bescherming voor de voeten tegen vuil, een harde ondergrond, kou, etc. Ze kunnen het lopen gemakkelijker maken, maar soms ook juist niet (bijvoorbeeld schoenen met naaldhakken). De vorm van de schoen is zeer mode-gevoelig en schoenen ontwerpen is een apart vak. De Nederlander Jan Jansen is een bekend schoenontwerper. De schoen is gemaakt in de vorm van de voet. Het bovenmateriaal (leer, kunststof of stof) is meestal soepel om goed te passen. Het leer van een schoen is gemaakt van huiden van dieren en dan met name van runderen, omdat deze huiden het sterkst zijn. Deze huiden worden gelooid. (Vocht toebrengen aan de huid) Hierdoor zwelt de huid op en kan deze in laagjes gesneden worden. De toplaag is het sterkst en is glad leer of Nubuck. De volgende laag is suède en de onderste laag heet split en is het minst van kwaliteit. De zool is van wat stugger slijtvast materiaal (leer, echt rubber en thermoplastische rubber (TR)), maar kan wel meebewegen tijdens het lopen. De hak van de schoen is meestal van stug materiaal. Schoenen worden vaak met veters aan de voet gestrikt, maar ook klittenband is populair, vooral bij kinderen die moeite hebben met het strikken van veters. Schoenen zonder veters of klittenband maar met een elastische bovenzijde heten instappers. |
|
jah ik heb nog nooit laarzen gedragen dan weet je dat soort dingen allemaal niet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Voor mensen die houden van wat melancholische shoegaze/post-rock. (Denk bijvoorbeeld aan Les Discrets, Arctic Plateau of Codeïne, gemengd met de zwaardere stukken van Mono, met af en toe de brute kracht van Cult of Luna) Zou ik zeker De La Mancha aan kunnen raden. Ik hoor er ook zeker wat Agaetis Byrjun en ( ) van Sigur Ros in terug. Lekker slepend, dromerig, gewoon heerlijk totaalgeluid. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 01-03-2010 17:48] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Komen er nog wat goede shoegaze (klimt 1918?) concerten de komende tijd? Ben nog nooit bij zo'n concert geweest en ben al een flink wat jaartjes zo goed als black metal concert af |
|
5 mei Caspian in de Vera, maar goed dat is postrock Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Geen shoegaze voor zover ik het weet, wel Mono in Doornroosje 21 maart, maar dat is óók post-rock. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote:Eerste kennismaking met het 'genre' shoegaze voor mij. Volgens mij werd dit vroeger anders genoemd, ik heb wel eens iets soortgelijks gehoord iig. Het is mij wat te slapjes. |
|
quote: Ja, die goede oude tijd toen post ook nog gewoon door de brievenbus kwam. |
|
signature |
|
26 november in Doornroosje, A Place To Bury Strangers. Anyone? Wordt oordopjes meenemen en de broekspijpen laten wapperen... |
|
Exploding head is wel gaaf!~ Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |