|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
deze al gehoord? indrukwekkend signature |
|
De nieuwe My Bloody Valentine is DE opvolger van Loveless waar ik zo op had zitten hopen. Zelfs het artwork sluit fantastisch aan! |
|
quote: Die is fijn ja. Ken je Tiny Vipers, of Mirroring, een project bestaande uit Grouper / Tiny Vipers? I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
ge ik luuster, dank signature |
|
Dit blijft schitterend: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:Dit kende ik nog niet. Klinkt wel goed. |
|
signature |
|
onbekende zanger mooi spul signature |
|
Nog meer mensen geïnteresseerd in het aankomende album van Dråpe? Nieuwe nummers klinken heerlijk http://www.dontspreadbullshitspreadmusic.com/track-record-drape-blue-skies-7-wash-away-bside/ I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Nieuwe EP van Whirr: Around. De nummers zijn wat langzamer dan voorheen. Ik vond het voorgaande werk wel leuker, denk ik. |
|
Ik hou altijd wel van de black metal en shoegaze cross-over |
|
quote:Beste album van het jaar, tot nu toe. |
|
Volgende maand komt de debuutplaat van Nothing uit en daar zijn al twee songs van te beluisteren. Allebei ontzettend goed! Bent Nail Ook is deze track van het Japanse The Florist zeer veelbelovend voor de toekomst: The Fauns zijn op tour met Alcest, Lights is een erg mooie plaat! [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 17-02-2014 19:29] |
|
Alle drie goede tips! Van The Fauns ga ik dan eens een album proberen. Ik las zojuist toevallig dat Nothing dit jaar ook een split met Whirr uitbrengt. En er komt dit jaar ook een nieuwe full-length van Whirr. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 19-02-2014 4:41] |
|
http://urali.bandcamp.com/album/urali dit is bevreemdend zeg. Zo een mooie stem en dan zo groezelig distortion er doorheen gooien signature |
|
quote: The Fauns en Nothing ga ik ook opzoeken! |
|
quote: Klinkt mooi, maar eens downloaden via Bandcamp. Nog een tip: The Verve was in het begin van de jaren '90 ook behoorlijk shoegaze. De debuutplaat (A Storm In Heaven) is echt geweldig. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 24-02-2014 23:22] |
|
Twee recente, erg fijne ontdekkingen: 東京酒吐座 (Tokyo Shoegazer) - Crystallize (2011) Secret Shine - Untouched (1993) |
|
Net ontdekt dat Slowdive reünie-shows gaat doen. Ticket voor pukkelpop is bij deze besteld. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Nummer van het nieuwe, pas uitgekomen album van Should past hier misschien ook: (groetjes aan Mythics) Ik heb ook even wat andere nummers van dat album, The Great Pretend, geluisterd, maar die kunnen me helaas niet meteen boeien (en sommige vind ik zelfs irritant). Misschien moet ik me eens aan ouder materiaal wagen, want volgende vind ik wel weer aardig: Ik denk alleen dat ik dat gitaarriedeltje na een paar keer luisteren wel zat ben. Voor lawaaieriger spul moeten jullie bovenstaande Tokyo Shoegazer proberen. Ontzettend goed geluid met zo nu en dan wat post-rockgitaarwerk. Zangeres (en zanger) zijn ook erg goed. Ze doen me samen aan de zang van LSD and the Search for God denken. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 21-04-2014 10:56] |
|
mag deze hier ook? signature |
|
quote: Ik ben die donderdag ook nog aan het overwegen... |
|
Ik zou niet te lang wachten als ik jou was. Is de enige dag waar nog tickets voor beschikbaar zijn, dus ik vermoed dat het binnen een week of 2 wel uitverkocht zal zijn. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
@ Helvete: buiten het nieuwe album om en 'Like a fire without sound' is ander ouder werk een stukje rauwer wel! 'Feed like Fishes' en 'A Folding Sieve' (compilatie) bijvoorbeeld is meer shoegaze; wat ruiziger ook. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |