|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, wil je een witte of een zwarte? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
geen tips, behalve gewoon doen!... ik wil er zsm ook een in mn computeremperium In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Kan dat ook? Zenial |
|
quote: Wel beetje jammer dat de zwarte meteen weer de duurste variant is , dus wit zal het wel worden, maar die vond ik ook erg mooi. De goedkoopste variant is iig al een stuk vlotter dan mijn huidige Imac dus kan ik wel weer ff vooruit denk ik. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: de zwarte is ook de grootste (qua specs) In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Die zwarte is nu in de aanbieding bij A-mac zie ik: http://www.a-mac.nl/amac/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,487/category_id,35/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/ Dit zijn volgens mij de modellen voor de laatste update van de MacBooks. Scheelt voor die zwarte toch wel een bergje geld... But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
das idd voordelig, het is dat ikdeze maand al een extra computertje heb gekocht en net voor veel geld buttononderdelen en een nieuwe buttonmachine heb gekocht... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
en zo geschiede, MacBook black gehaald But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
ik denk dat mijn volgende aankoop een extra 23" scherm wordt, moet ik we een nieuwe plek regenen voor mn printer... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Super relaxte laptop, supertevreden over zover But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Ghegeh, eindelijk he? Heeft wel ff geduurd. Enne, mijn school heeft waarschijnlijk een deal met Apple waardoor ik weer goedkoper mn Macbook kan krijgen! Binnenkort weer samen kwijlen bij de Apple store in Den Haag en vervolgens koffie drinken bij Mad Science? |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ha, ik (niet ik maar stel) heb net een Macbook Pro gekocht 2Gb. Nu wil ik er 2Gb bij stoppen, hoe snel of makkelijk kan dat? En kan ik dat zelf zonder de garantie verliezen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
kleppie open halen en bijprikken/verwisselen.. inclusief effe pissen, wat te drinken halen en aan e zak jeuken 4 minuten werk In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: En dat is dan nog afgerond naar boven. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: I know, ik bouw ook mijn eigen pc's. Vraag was; ik heb geen idee hoe dat zit met Mac's kwa garantie etc. vervalt die wanneer je dit zelf doet? En hoeveel slots zijn er nog vrij in de macbook pro? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
waarom heb je t niet gelijk in de winkel laten doen dan? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Het lijkt me vrij logisch dat een garantie vervalt als je de machine openmaakt. Misschien als je het bij de zaak laat doen waar je hem gekocht hebt, dat er geen problemen ontstaan. Waarom vraag je het sowieso niet gewoon bij je macdealer? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ja waarom niet bij de macdonalds Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Alleen nog effe eentje met de 3g iphone maken chel Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ben van plan een 20" iMac aan te schaffen. Iemand enig idee wanneer de update komt? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik gok maart But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Hmmz, weinig nieuws op Macworld. Ik hoop maart dan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Koop hem in Engeland, stukken goedkoper nu met die lage pond Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |