|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Prachtige dingen, hadden wij vroeger 2 van. We hebben hier ook nog een oude Tandy laptop En we hadden ook nog een oudere dan de classic, gaaf spul allemaal I am the 1%. |
|
Arrghh.. na bijna 2 maanden begin ik een beetje mijn geduld te verliezen.. wacht nog steeds op de nieuwe G5 voor op mijn werk, maar Apple levert voor geen meter.. het bedrijf waar we besteld hebben heeft inmiddels een backorder van 40 exemplaren staan (!) .. Oorzaak? Hoogstwaarschijnlijk is het puur omdat Apple zijn targets zo ruim gehaald heeft in het derde kwartaal dat ze alles een beetje vertragen om zo in het vierde kwartaal (wat nu dus net begonnen is) ook met goede cijfers te kunnen komen.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 15-10-2004 19:13] |
|
Ik heb hier op m'n kamer nog een verotte Apple staan, waar ik alleen mijn cd lijst op beheer. Op school werk ik vrij vaak met apple computers, ik heb er mee leren werken en mij maakt het inmiddels niet meer uit of ik op een pc zit of een apple. Maar een pc blijft toch wat handiger, . don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: 12...maanden ik bewonder je geduld,...ik heb geen verstand van Apples maar naar 12 maanden is de "G5" dan nog niet verouderd Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: Oops ! Ik bedoel 2 maanden.. lol .. 12 maanden geleden was er nog geen G5 geloof ik ... |
|
Dat scheeld nog al....maar blijft te lang Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: Yep.... maar waarschijnlijk komt de mac toch echt volgende week... en het nare is, wat de reden van de lange levertijd ook is, ze kunnen het gewoon doen. Want Macs kun je nou eenmaal niet gewoon in de winkel om de hoek kopen, en als je in de grafische wereld werkt dan gebruik je zowiezo een mac dus het enige wat we kunnen doen is wachten en balen... |
|
iemand toevallig die de tent met de beste levertijd weet ik gok machouse woerden... ivm bestelling de volgende week eindelijk de deur uitgaat In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
ligt eraan wat je wilt In mijjn hometown is een Macwinkel, jeah Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Moet je Mac OS echt installen op een eMac? of is er een andere mogelijkheid? |
|
is daar een probleem meee dan, dat staat er toch al op als je m krijgt alleen effe de persoonlijke gegevens instellen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Ik heb het over of je gewoon Mac OS gewoon kan kopen en installen zonder enige moeite. De minimale eisen van Mac OS is een Apple comp.. Dus ik vroeg me af of dat niet omzeild kan worden. |
|
of je macos ook op een pc kan installeren... ja! er heeft in de macfan (tijdschrift) es een stukkie overgestaan, er is een gratis versie/programma/besturingssysteem dat je kan installeren op je pc, je had er wel iets uit t echte apple systeem van nodig weet t niet precies meer t ging toen wel over macos9 ... of je iets als virtual pc maar dan omgedraait hebt voor macosx zouik niet durven zeggen maarre waarom koop je niet gewoon een mac dan? http://www.murmurs.com/talk/archive/index.php/t-69848.html [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 20-10-2004 13:03] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Omdat voor het geld waar je een Mac voor kan kopen, een uberPC in elkaar kan zetten. Alleen de besturingssysteem zuigt dan. |
|
quote: Hehe, daar heb ik nog eens stage gelopen. De technische dienst daar bestaat enkel uit gekken Ik denk dat je bij hun wel de beste levertijd hebt. I am the 1%. |
|
quote:Het enige gekraak ben ik er ook uit gekomen hoe je idd Mac OS kan installen op een PC. benodigheden: 1 PC met deze specificaties: IDE: Only the PIIX4 IDE controllers have been found to work. Attached devices must be UDMA/33 compatible or better. Ethernet: Intel 8255x 10/100 ethernet controllers are supported. Video: You must have a VESA 2.0 compliant video card. Almost all modern graphics cards are VESA 2.0 compliant. However, emulators such as vmware do not have VESA 2.0 compliant emulated video cards. Successfully tested hardware: All 440BX motherboards tested have worked with their internal IDE controllers. IBM ThinkPad A21m (with onboard Intel ethernet) Known to not be supported: All AMD and VIA based systems. 1 instalatie cd van Darwin http://www.opensource.apple.com/projects/darwin/6.0/release.html (x86 versie) 3 instalatie cd's van Mac Os Panter X indien nodig een PowerPC emu. Kortom: een nieuwe levensdoel. |
|
Wie wil er nu zo'n draak van een OS op een PC zetten, nee dank je "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
wie wil er nou zo'n werelds besturingssysteem op een draak van een rekenmachine zetten! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: muhahaha, wat een lol. Betaal jij maar lekker 3000 eurie en blijf ik op m'n rekenmachine spelen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
3000??? rot op man 1000 heb ik (toen) betaald voor een gloednieuwe G4 2x500 en ja gewoon in de winkel speel jij maar lekkerverder op je virusverzamelaar...aap! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
yes! vannacht in de slapeloze uurtjes ben ik overgestapt naar OSX! Ik heb er tijden tegen aan lopen hikken maar nu is het zover, werkt erg lekker moet ik zeggen maar het is wel wennen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
goed dat je over bent voor al je vragen mail je maar ff In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
nou ik heb de installs van een Applesysteem beheerder gekregen dus daar vraag ik het meeste aan, voor muziekproggies mail ik jou wel heersend systeem gvd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
kankerdekanker... een 30" scherm is zo voor je echt fakking groot! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |