IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Apple... Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-01-2010 22:50 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

O. Das ook niet echt goedkoop dan.

Over dat minder leuk, ik heb hier alles staan van stephen king, eerste boek ergens in '86 gekocht en m'n naam en datum erin gezet. Is toch geinig om zo'n boek af en toe te pakken en dat dan erin te kunnen lezen. Iets met nostalgie. Iets met sfeer.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 28-01-2010 22:51 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ook dat. En bij een boek raakt de accu niet leeg.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-01-2010 0:04 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2010 22:42 schreef Dentz het volgende:
Is een boek kopen niet gewoon makkelijker?


Yep, makkelijker, mooier, echter, langere batterijduur, en dankzij dubbelzinnige passages in ons belastingplan 2010 nog altijd ook qua btw 13 procent goedkoper dan een e-book.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 29-01-2010 0:06 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Wat kost een e-book eigenlijk?
10 á 20 euro ...
http://www.selexyzebooks.nl/producten/25/epub-bestsellers/

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 29-01-2010 0:08]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-01-2010 0:09 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2010 0:06 schreef Dentz het volgende:
Wat kost een e-book eigenlijk?
10 á 20 euro ...
http://www.selexyzebooks.nl/producten/25/epub-bestsellers/


Geen idee.. van e-readers.nl:

"De meeste Nederlandse uitgevers houden nu een verkoopprijs van hun ebooks aan die 80% bedraagt van die van het papieren equivalent. Zodra het ebook onder het 6% tarief valt kan die verkoopprijs nog eens met 13% omlaag."


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 29-01-2010 0:10 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Haha, dan is er altijd nog de kringloop en rommelmarkt.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-01-2010 8:43 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2010 18:00 schreef Jelle het volgende:
Maakt dat het minder nieuw en hip?
Ik ben benieuwd hoe dit ding zal verkopen. De ontvangst is weliswaar kritisch, maar Apple-volk is niet het meest rationele volk op aarde dus het zou best eens aan kunnen slaan.

Ding gaat sowieso goed verkopen. Apple mikt niet op hardcore digitaal publiek, maar op de massa en op gadgetfreaks. Daar is dit apparaat simpelweg prima voor. Ze hebben wel weer een mooie niche gevonden.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-01-2010 8:51 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 28 januari 2010 12:59 schreef Ralph het volgende:
http://www.nu.nl/internet/2171894/apple-onthult-ipad.html

Ik moet iedere keer dat ik die foto van Steve Jobs zie met die gemuteerde iPod. Je kunt er niet mee bellen, er zit geen USB-aansluiting op, je kunt niet multitasken. Ik vraag me af wat de beoogde doelgroep voor dat ding is en waarom iedereen er momenteel zo lyrisch over loopt te gillen als ware het de terugkeer van Christus.


Hmm, het is een tablet laptop, hoezo zou je daar mee willen bellen?


Boeiender


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 29-01-2010 9:34 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2010 8:43 schreef ZelThoR het volgende:
Ding gaat sowieso goed verkopen. Apple mikt niet op hardcore digitaal publiek, maar op de massa en op gadgetfreaks. Daar is dit apparaat simpelweg prima voor. Ze hebben wel weer een mooie niche gevonden.

Ik neem aan dat ze net als altijd op de 'urban' massa mikken. Alleen gadgetfreaks = flop.

Het gaat niet alleen om de specs maar om hoe het voelt. Als het een 'Apple experience' (wat dat ook moge zijn) oproept dan zal het net goed verkopen als de meeste ander Mac-dingen. Apple heeft m.i. wel bewezen heel goed te begrijpen hoe mensen hun apparatuur willen gebruiken en hoe ze dit ervaren. De socio-psychologische kant van digitale producten is, zeker in het geval van Apple, niet te onderschatten.

Zo kom ik regelmatig op feestjes met veel Apple-minded Facebook- en Youtube-junks (die dingen gaan heel goed samen)... tot mijn frustratie hangt er dan constant een groepje rond de computer wat de sfeer toch verstoord. Met zo'n Ipad kan iedereen op de bank* blijven hangen, dingen aan de groep laten zien zonder dat er een 'computersfeertje' ontstaat...

*nb Bij de introductie van de Ipad stond ook een bankstel op het podium. Dat is niet leuk/handig/toevallig, dat is een cruciaal deel van de Ipad-experience die Apple voor ogen heeft.

Maar, misschien heeft Apple de technische behoeftes van de massa dit keer onderschat, we zullen zien.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-01-2010 9:39 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Sja, zoals ik het nu begrijp is het een leuk ding om mee te showen, erg handig is het niet, en er zijn al veel betere (als in uitgebreide aansluitmogelijkheden, meer geheugen, niet afhankelijk zijn van de Istore van 1 producent) tablets.

Maar goed, ik heb niets met Apple, en Apple niets met mij, gelukkig.


Boeiender


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 29-01-2010 9:57 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Ik heb ook niks met Apple maar denk wel beter te begrijpen wat andere mensen er mee hebben.
Koopmotieven zijn maar voor een klein deel technologisch van aard en het show-element is maar een deel van de gehele gebruikerspsychologie.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-01-2010 10:01 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2010 9:34 schreef Jelle het volgende:
Ik neem aan dat ze net als altijd op de 'urban' massa mikken. Alleen gadgetfreaks = flop.

Ik zei toch ook massa + gadgetfreaks?

Verder heb je helemaal gelijk


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-01-2010 10:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

'Kloon iPad al lang te koop'

Een gadget dat lijkt op de door Apple gepresenteerde iPad, een soort kruising tussen een iPhone en een laptop, is al jaren te koop in Azië. Dat beweert elektronicaconcern Fuji. Mogelijk legt het Japanse bedrijf een claim neer bij Apple.

Volgens een Fujiwoordvoerder heeft het bedrijf de naam iPad al in maart 2003 gedeponeerd bij het Amerikaanse octrooibureau US Patent and Trademark Office. De registratie is echter nog niet rond, aldus de zegsman.

De iPad is een ultradun appaat met een aanraakscherm ter grootte van ongeveer een A4 en kan worden gebruikt om op internet te surfen, te e-mailen, films te bekijken, te gamen en kranten en boeken te lezen.

Ook in China is al zeker een half jaar een 'kloon van de iPad' te koop, meldden Chinese media vrijdag. De P88 werd gelanceerd in augustus. Het apparaat heeft een groter scherm, snellere processor en groter geheugen dan de iPad. Ook is de P88 uitgerust met usb-poorten, die de iPad niet heeft.

---------

lol

Al kan ik me niet voorstellen dat dat Chinese apparaat echt heel fantastisch is.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 29-01-2010 11:17 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

@Zelthor. Daar had ik even overheen gelezen.

quote:
Op 29 januari 2010 9:39 schreef MR. N het volgende:
Sja, zoals ik het nu begrijp is het een leuk ding om mee te showen, erg handig is het niet, en er zijn al veel betere (als in uitgebreide aansluitmogelijkheden, meer geheugen, niet afhankelijk zijn van de Istore van 1 producent) tablets.

Als Apple zou denken dat mensen aansluitmogelijkheden willen, multitasken, shitload aan geheugen en meer dan alleen de Istore etc. etc. hadden ze dat wel mogelijk gemaakt. De technologen (van Apple) hebben het nml. wel in hun mars, maar 'consumer psychologists' zijn er aan de macht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-01-2010 11:45 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

@Jelle;

Goed dat dat ding geen Mac iPad heet --> Mac's iPad, macsipad, maxi pad!

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 29-01-2010 11:45]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-01-2010 12:25 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 29-01-2010 12:28 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Die Japanners zijn zo gek nog niet.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 19-02-2010 21:07 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

KUT MacBook-Harddrive dood...

dat gaat geld kosten...


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-02-2010 21:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Apple heeft toch vette garantie?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 19-02-2010 21:15 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Op dit onderdeel heel toevallig wel. Steekt het alleen even dat ik mijne tweedehands heb.

Ik overweeg er zelf een in te bouwen. Appleservice zonder garantie is peperduur


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 19-02-2010 21:19 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Dat is kut ja. Maar je kunt ook zelf betrekkelijk eenvoudig een nieuwe harde schijf erin zetten, dat is waarschijnlijk goedkoper..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-02-2010 21:24 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2010 21:19 schreef El Chulo het volgende:
Dat is kut ja. Maar je kunt ook zelf betrekkelijk eenvoudig een nieuwe harde schijf erin zetten, dat is waarschijnlijk goedkoper..


Zal wel wat gepiel kosten, ze hebben tegenwoordig toch allemaal zo'n gehypte 'unibody'?



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 19-02-2010 21:30 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Ipod touch 32gig binnen! Trouwe Zentouch heeft na zo'n 6 jaar trouwe dienst zijn laatste adem geblazen, dure mp3speler kon er dus wel vanaf. Bevalt me tot nu toe goed; itunes is alleen een tergend programma. Heb al een extra programma gedownload zodat ik gewoon muziekmappen kan slepen naar mijn ipod.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 19-02-2010 21:30 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Ik ben wel zelf van plan een nieuwe erin te zetten, áls dat het probleem oplost. Dat wil ik wel even zeker hebben. Iemand hier dat wel eens overkomen?


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 20-02-2010 22:02 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Ik heb onlangs de 80Gb harddisk van mijn 3 jaar oude macbook vervangen door een van 250 (> 250 trekken die oudere macbooks schijnbaar niet)..

Het openschroeven en verwisselen ging supermakkelijk..

Ik had wel eerst een kopie van mijn oude harde schijf naar de nieuwe gemaakt, omdat ik geen zin had in een nieuwe installatie..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen