IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : [posers] Waarom? Vorige pagina | Volgende pagina
RaNk
Usericon van RaNk
Posted 05-08-2002 16:54 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

Waarom ik het woord 'true' gebruikte? Omdat het gewoon weer een van die belachelijke 'discussies' is. Waarom? Niet omdat die kerel nadenkt over bepaalde zaken, en er behoorlijk serieus mee omgaat. Nee, dat is alleen maar mooi en ik heb er best respect voor. Het gaat om de manier waarop: Hij kondigt zelf vantevoren al aan dat niemand op dit forum verstand lijkt te hebben van occulte zaken, en hij zal wel even komen uitleggen hoe het echt zit. Doe dat dan! Wijs mensen niet op het fout gebruik van symboliek, maar laat ze gewoon kennis maken met het occulte en de ware betekenis ervan als ze daarin geinteresseerd zijn. Als ie nu eens gewoon begint met uit te leggen wat occultisme en andere zaken voor hem betekenen, dan legt dat toch al een heel andere basis voor een mooie discussie. Niemand hoeft terechtgewezen te worden en geinteresseerden wisselen hun iedeeen uit. Anders blijf je gewoon elke keer weer datzelfde getouwtrek krijgen. Werkt het niet? Dan heeft hij inderdaad het verkeerde forum gekozen om over dit soort zaken te praten, ondanks dat die mensen qua muzikale interesse misschien wel op een lijn zitten. Los daarvan heeft eenieder wel zijn redenen om naar black metal te luisteren of het zelf te maken. En hoe lang ze dat blijven doen met dezelfde overtuiging, dat kan niemand zeggen...

Neem er nog een van mij


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 05-08-2002 17:07 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Maarreh, volgens rectificeerde retribution zich toch later in het topic ? Tegen mij in elk geval wel en we zijn nu de beste vrinden, niet retribution ?


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 05-08-2002 20:29 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Wat een leuk en origineel topic! Denk er allemaal aan: wat je ook luistert, je moeder zal altijd achter je staan. #dikke knuffel#

[Dit bericht is gewijzigd door Nuclearbastard op 05-08-2002 20:31]


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-08-2002 20:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik wist wel dat Nuckie een lief knulletje was!

Lieve knulletjes zijn trui !

Poser/true gelul heeft 2 redenen
- de mens zeikt graag, ook buiten het urinoir om
- zo word de metal'scene' gefilterd van mensen die er eigenlijk niet in thuis horen en metal voor verkeerde redenen gebruiken (bijv. om weet ik wat voor prutstroep te verkopen of om vrouwen te scoren, zoiets zieligs)


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-08-2002 20:45 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 20:31 schreef Jenje het volgende:
Ik wist wel dat Nuckie een lief knulletje was!

Lieve knulletjes zijn trui !

Poser/true gelul heeft 2 redenen
- de mens zeikt graag, ook buiten het urinoir om
- zo word de metal'scene' gefilterd van mensen die er eigenlijk niet in thuis horen en metal voor verkeerde redenen gebruiken (bijv. om weet ik wat voor prutstroep te verkopen of om vrouwen te scoren, zoiets zieligs)

Dan zit ie volgens mij toch wel een beeeeeeeetje verkeerd...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-08-2002 20:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bij het vrijwilligerswerk waar ik ooit zat liep er zo één rond hoor. Die was ene maand punk en de andere maands liep ie metal te zijn om achter vrouwen aan te kunnen zitten

Hij heeft toen wel klappen van een metalmeid gehad by the way


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-08-2002 20:53 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik ken een skitzo-kid.
Vrijdag: rechtste rakker met witte vetertjes.
Zaterdag: Linkse lullo met dito kledij.

Echt vreemd.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 05-08-2002 20:56 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ik vindt die cu2 posertjes ook wel zielig.

Allemaal hebben ze satan dingen in hun cu2 maar ze weten geeneens het verschil tussen een paganist en een odenist...


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-08-2002 20:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 20:56 schreef Heosphoros het volgende:
odenist...



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-08-2002 20:59 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Als die zelf nou eens wist hoe die ut moest schrijven...


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 05-08-2002 21:00 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Zowiezo vind ik die hele CU2 zo kinderachtig als de ziekte. Naast de steunbetuigingen aan Satan staan dingen als "mijn favoriete eten is hutspot" en "ik hou het meest van mijn vriendje"....

Hopeloos....een major "FUCK OFF" aan alle CU2-ers

Dit is zoiets waar Al Bundy een Bundy-yell om zou vragen; whaaaaooooooooo, major-fuck-off-to-all-CU2erzzzzzzzzzz !!!!!


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 05-08-2002 21:25 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Ok mensen, een beetje serieus graag.



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 05-08-2002 22:14 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik heb geen idee meer waarop dit een reactie is (een post ergens in dit topic ), maar om teksten van een heel aantal black metalbands fatsoenlijk te kunnen lezen is de Bijbel een heel nuttig "werk" on gelezen te hebben hoor!

Rank: als Retribution hier even alles over occultisme e.d. uit de doeken moet doen, alleen om een goede basis te leggen voor een discussie, dan is die arme persoon een mensenleven bezig .


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 05-08-2002 22:25 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

Dan wachten we toch nog een paar jaartjes. Wel jammer dat ie zelf niet meer reageert. Hij hoeft trouwens ook niet een complete basis neer te leggen, daarvoor is het juist een discussie



[Dit bericht is gewijzigd door RaNk op 05-08-2002 22:31]


Retribution
Usericon van Retribution
Posted 06-08-2002 13:11 by Retribution Wijzig reactieProfiel van RetributionQuote dit berichthttp://hem.passagen.se/dark_ages

Hmmmm, deze diskussie werd nogal interessant.

En ivm alles uitleggen over ockultisme...ik kan niet alles!!! Niemand kan...maar ik ken er toch wel wat van. Nu, met hetgeen ik toch bezig ben.
En het is heeeel moeilijk om mensen iets aan te leren over die zaken op een forum. Eigenlijk moet je eerst en vooral zelf op zoek gaan naar informatie en er je eigen konklusies uit trekken. Dit is het belangrijkste. Ik heb ook al eerder gezegd dat men door kontakt met anderen niet altijd veel bijleert over deze zaken. Het is het persoonlijke, hetgeen JIJ beleeft dat het belangrijkste is voor deze ervaringen en dat gaat natuurlijk wat verloren door kontakt met anderen (sektes bijvoorbeeld). MAAR men kan toch verenigd zijn ondanks enkele meningsverschillen als satanisten. Omdat men werkt vanuit een gemeenzame basis met het misantropische gedachtengoed als fundament.

En zoals DMTR zei, ik heb me inderdaad nader verklaard. En we zijn nu zeker beste vrienden, heheh!

[Dit bericht is gewijzigd door Retribution op 06-08-2002 13:12]


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 06-08-2002 13:14 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 6 augustus 2002 13:11 schreef Retribution het volgende:
..Omdat men werkt vanuit een gemeenzame basis met het misantropische gedachtengoed als fundament.


hehe...



RaNk
Usericon van RaNk
Posted 06-08-2002 14:36 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

Retribution, ik zie dat het een persoonlijke beleving is. Wat ik echter meestal zie is elkaar persoonlijk aftroeven van kennis (of die kennis is berust op feiten of meer op fantasie laat ik even achterwege). Dit is waarschijnlijk de reden dat occultisme een vrij persoonlijk iets is. Maar hierdoor vraag ik me altijd af wat nu eigenlijk het doel is. Is het wel een gezamelijk doel, ook al bewandelt iedereen zijn eigen weg?\

*edit*
Of is er eigenlijk helemaal geen doel voor jou, en is het pure interesse? Dat kan ook natuurlijk...

[Dit bericht is gewijzigd door RaNk op 06-08-2002 14:40]


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 06-08-2002 16:51 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

[off topic]

Retribution, welke ben jij op die foto's op de site in je profiel ? Of is het gewoon een internationale band. Ik ben niet zo thuis in die wereld, vandaar. Ziet er in elk geval evil uit


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-08-2002 18:09 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Hmmm... ik heb respect voor Retribution, zolang hij maar niet zo'n COB horror wannabe is. Ik luister ook BM en ik luister nooit naar de teksten, ik weet in 90% van de gevallen niet waar het over gaat. Maar het zal wel voor iedereen persoonlijk zijn hoe hij zijn/haar muziek luistert.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 06-08-2002 18:09]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 06-08-2002 20:13 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Het verstand komt met de jaren zeggen ze alsook het besef.
(bij de één meerdere jaren dan bij de ander)


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-08-2002 20:21 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

??


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 06-08-2002 20:24 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

sorry, was gericht naar de topic - starter


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-08-2002 20:25 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Mensen die wanhopig ergens bij willen horen en zich blindstaren op de extremiteiten van één of andere stroming-ze willen immers te allen prijze 'echt'zijn en dan doen ze domme dingen waarvan ze de betekenis niet eens kennen-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-08-2002 20:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

In de topic titel moet trouwens 'poseurs' staan .


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-08-2002 20:34 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 20:24 schreef Mortanius het volgende:
sorry, was gericht naar de topic - starter


hehe maakt niet uit, ik snapte m alleen ff niet


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen