|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Porcupine Tree, 013 Acid Mothers Temple, Roadburn Cult Of Luna, Roadburn come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
mambo kurt op wacken!! Vulture industries in Oslo festival: Hole in the sky Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Boeiender |
|
quote:'t is niet om mambo, maar omdat het gewoon zoooooooo verschrikkelijk gezellig was beetje dansen en springen op de tafels in de biergarden! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Porcupine Tree, HMH. Porcupine Tree, 013. Heel Roadburn 2008. Hopelijk kan ik daar binnenkort nog Enslaved, The Ocean & Cynic aan toevoegen... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Helemaal mee eens Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Cynic - Baarlo, Progpower Obituary - Hedon Bloodclot - De Kelder Morbid Angel - Burgum, Wâldrock Queensryche - Waerdse Tempel 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Zomaar een rijtje optredens in 2008 die mij in ieder geval heel erg goed zijn bijgebleven: - Oceansize (Tivoli de Helling) - Porcupine Tree (HMH) - Death Angel (Tivoli de Helling) - Ministry (Metalcamp) - Carcass (Metalcamp) [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 05-11-2008 19:02] |
|
quote:+1 Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
De absolute hoogtepunten: Zero Hour (Prog Power, Baarlo) Threshold (Prog Power, Baarlo) Verder heb ik dit jaar veel goede, maar weinig memorable optredens gezien. Volgend jaar beter. |
|
De 2 beste concerten van dit jaar waren Forbidden in de Dynamo en Kampfar afgelopen weekend in Roermond, maar er komen nog optredens 14 en 15 november bij van Enslaved in Dynamo op de 14e en de 15e Helheim + Vulture Industries, dus wie weet... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Mijn top 3 dit jaar: 1. Death Angel@ Tivoli de Helling Utrecht 2. Arch Enemy@ Graspop Metal Meeting 3. Architects@ De Kelder Amersfoort www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Cilinderfest, @hoofddorp, te gaaf festival, volgend jaar weer. alle concerten van Backfire, en terror in baroeg, toen met koninginnedag. te vet gewoon! Fuck the world and fuck you |
|
Concerten: At The Gates @ Graspop My Dying Bride @ Graspop & Waldrock Obituary @ Hedon & Party San Ministry @ Graspop Unanimated @ Party San Iron Maiden @ Graspop Rotting Christ @ Graspop Alchemist @ Waldrock Asphyx @ Neurotic Deathfest & Hedon Bolt Thrower @ Party San Dismember @ Vera & Party San Benighted @ Neurotic Deathfest Suffocation @ Neurotic Deathfest Popa Chubby @ Ribs & Blues Agua de Annique @ Lantaarn & Hedon Witch @ Vera The Wounded @ Podium Hoogeveen Festivals: Neurotic Deathfest Waldrock Party San Open Air Sodom Open Air Graspop (ondanks kaartgezeik) |
|
dismember staat nog steeds op het lijstje van bands ide ik nog live moet checken... Fuck the world and fuck you |
|
Afgelopen weekend, Suicidal Tendencies in Parijs Death Angel,Hellfest Kreator,Huntenpop(Eindelijk live gezien) Testament in Dynamo ProPain in The Little Devil Municipal Waste, 013 en Dynamo The Red Chord, Dynamo Er komen er vast nog wel een aantal bij. Gaafste festivals: - Hellfest - Waldrock Ik hoop bij de festivals nog Speedfest en Persistence tour toe te kunnen voegen. |
|
suicidal is kut. Fuck the world and fuck you |
|
quote: He moet ik je die dvd's nog branden |
|
quote:oeps. ik vind ze kut, jij mag ze gaaf vinden. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Voor deze keer dan! Ook gaaf: Entombed in Dynamo |
|
Eens kijken... Concerten top 10: - Obituary @ Hedon, Zwolle - Twisted Sister @ Arrow Rock - Airbourne @ IJsselhallen, Zwolle - Dying Fetus @ Graspop - Rotting Christ @ Graspop - Entombed @ Stonehenge en Hedon - Velvet Revolver @ Heineken Music Hall, Amsterdam - Meshuggah @ Melkweg, Amsterdam - Taake @ De Kade, Zaandam - The Hellacopters @ Hedon, Zwolle Festivals top 5: - Graspop - Arrow Classic Rock - Dynamo Outdoor Fest - Symforce - Stonehenge |
|
Terror in Baroeg was inderdaad heel gaaf, totale chaos |
|
quote:hehe vooral die circlepit door heel de zaal, holyfuck! Fuck the world and fuck you |
|
- Forbidden in Dynamo - Wolves in the throne room in 013 - Testament in Dynamo - Exodus in Dynamo - Asphyx in 013 - Suffocation in 013 - Hail of Bullets in Willemeen - Urgehal in de Bosuil Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Neurosis@Köln Meshuggah@013 Converge@013 Clint Mansell@Gent |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |