|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oh? Zit je niet meer in de organisatie? Damn, hoe moet ik me nu naar binnen slijmen dan? Boeiender |
|
quote: initiatief heb ik recent genomen. antwoord was nee.("nee" is niet het c.q. mijn probleem)waarschijnlijk onder andere door de verkeerde package die ik in gedachten had en de verkeerde timing. |
|
quote: door een supervette mcd met Departure te maken binnenkort, lijkt me. |
|
quote: Komt eraan! Boeiender |
|
quote: Nope, ben er mee gekapt. Maarreh met slijmen kon je het bij mij ook niet redden heurz, probeer the Witch of Loekie anders [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-11-2008 8:26] |
|
quote: Jij wellicht wel, boel andere bands niet hoor. Sturen gerust een mail met nou eh kijk maar naar de link en boek ons idee. Tsjah. |
|
quote: Hmmmm, die redden het inderdaad niet, je moet er wel wat voor doen is mijn ervaring, er zijn tig bands die ook willen spelen. Boeiender |
|
quote: Nou ja je bent niet de eenige ,denk dat dit zowiezo bij het spelen in een bandje hoort. Soms moet je een beetje mazzel hebben de juiste mensen kennen en ontiegelijk veel bier drinken en exorbitante sex natuurlijk. |
|
quote: ga jij eens even heel gauw versterkers en andere troep verkopen |
|
quote: en je vergeet dat een drummer met echt borsthaar ook een pré is |
|
quote: hahaha psies net als vroegah maar micha heeft dit gerocheld ik nat, optredens regelen is een heeeeeeeeleboel werk en frustrerend soms idd. andere keer weer heb je er niets voor gedaan en sta je weer in een joekel van een zaal te spelen snap er soms ook niets van gaat denk ik meer om se juiste mensen kennen daarna pas wat voor muziek je maakt. Maar het blijft leuk ook al dat gezeik en zo en mensen die je kut vinden, probeer er alleen maar beter van te worden. |
|
quote: SM58 kopkaas besteld voor oe |
|
quote: hahahahaha nou ik naar m'n werk |
|
quote: Hehehe, en beter wordt het! Boeiender |
|
quote: hartstikke mooi... heb ik straks beschikking over 1,5 draadloze microfoon |
|
Word een mooi beukfeestje en eem kiek'n als we de toko weer vol kunnen krijgen met ons drieen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
oh enne Sqeezer, haal die uit CarnHal even weg wil je, staat best onprofessioneel voor zo'n goede zaal [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 26-11-2008 14:54] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Cornhol leftovers need tipi for my bonghol hahahaha |
|
HEY! Deze line- up ken ik ergens van! edit: heel veel +1 op bovenstaande, maar dit is ook wel gezellig denk. [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 27-11-2008 11:20] |
|
vanavond maares een band foto maken hebben we nie eens, vast wat oefenen op boos kijken. ergens een zwaard en bijlen lenen of toch weer bij een oude stads muur |
|
quote:mee eens, mee eens, mee eens metals zijn dus zijkers word maar weer eens bewezen. |
|
quote: en niet eens bij een dooie oude boom gemaakt |
|
Of onder de Peperbusse, ook een mooi plaatje! |
|
Aanwezig maar weer, blijft een thuiswedstrijd, dus altijd gezellig No passion no life |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |