![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeft een lievertje van een van de bands nog 2 koarties voor mij en mn dinnetje? Zo niet koop ik er zelf wel een hoor tssss! ![]() ![]() |
|
quote:Hey, als men wat aanbiedt en iedereen wordt er blij van dan zijn er geen verliezers! ![]() Hm... Koarties... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Lijstje: - MMayo - Gaycloak - Frnk - Mr N - The_Witch ![]() |
|
Lijstje: - MMayo - Gaycloak - Frnk - Mr N - Het Kleine Gevaar ![]() - The_Witch Boeiender ![]() |
|
@ LL & Grey. Wij hebben ook nog kaarten over Ik leg ze zaterdag wel int popfront neer ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote:LOL Ik wou net naar de site gaan om te bestellen, want net klaar met Pestilence-kaarten Atak regelen. Thanx matey en groeten aan Coen! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Lijstje: - MMayo - Gaycloak - Frnk - Mr N - Het Kleine Gevaar - The_Witch - w817tjes (tja, moet dan maar... ![]() ![]() |
|
quote: Patty San kaarten ook al besteld? Ennem neem je mijn dvd mee? Deel 2 nodig? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-01-2009 19:17] ![]() |
|
quote: Denk dat jij Coen eerder ziet dan wij ![]() ![]() Hoe ging z'n eerste?? ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: Mooi dat jullie gelijk werk maken van de "iedereen in de band moet kunnen Bobpen" mentaliteit. ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
Dat bedoel ik, ghegheghe. Hij kwam er zelf mee, altijd goei toch ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: Hadden meer mensen in Departure dat maar... ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote:Nog geen pattiesankaarten in de bestel, deel II welkom, neem deel I mee. quote:Mwoh, beetje schuchter maar verder... Hmjoh. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Nice zeg er maar effe bij dat er 2 voor mij zijn ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hmmm, zo te zien gaat dit toch nog wel een aardig bezocht en gaaf feestje worden, nice!! ![]() ![]() |
|
Mijn Kaarten zijn op !!!!!!!!!! ![]() ![]() |
|
quote:Dat doe je dan weer aardig Dreetje, herkanzing voor mij. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: En je haar is er ook af, afvallige Volkers! Je hebt korter haar dan je pa! ![]() ![]() |
|
Maar het staat hem wel ![]() ![]() |
|
ach ja, Dre wordt zo langzamerhand ook volwassen en daar past geen lang haar bij hé... (zegt men...). ![]() |
|
quote: Oh jee nou ben benieuwd... ![]() Morgen maar ff het nieuwe kapsel van AndreV checken. Dit betekent dus ook dat er nog maar een Volkers met lang haar is!? ![]() see you at occultfest! ![]() |
|
Moet Loekie ook nog een kaartje hebben, je buuf heeft er 2 'besteld' ? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |