|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag alwer Kaarten die over zijn kunnen afgehaald worden bij het Zwols Popfront tot 20.00 uur www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Hebben jullie ze nu wel binnen dan? Gaarne 2 achterhouden als het kan! Boeiender |
|
hahahaha, kump goei www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Mooi! (donderdag toch niet oefenen of wel?) hehehe Boeiender |
|
oefenruimte is beschikbaar... |
|
quote: Hmmmmm, Coroner7 is overigens weer boven water. Boeiender |
|
klopt. en toch is de oefenruimte beschikbaar (lekker offtopic zwammen in andermans topic). |
|
Ik denk er nog even over na. Misschien dat het makkelijker wordt indien iemand me zomaar spontaan een crashplek aanbiedt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
zijn unhappy singles genoeg in Zwolle... plek zat dus! |
|
quote:Ik gok op Thieu. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
wrong bet... die is he-le-maal heppie-de-peppie happy single! (maar wel plek zat, hahaha). |
|
quote:Oh dat van de heppie weet ik, maar een crashplek bij hem lijkt me wel te regelen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
anders ku'j hier wel pitten hoor [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 14-01-2009 7:28] |
|
quote:Nou vooruit dan. Eens zien of ik je stekje nog terugken. Tot zaterdag! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Cool |
|
We sms'en nog wel ff hoe en wat, ok? Whoei! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
yeah 's goe! blijven dr waarschijnlijk nog 2 uut grunn' pitten en nu ga ik pitten hehe |
|
Jij bent snel Gaycloak Ook aanwezig zaterdag, eens zien of ze de vorige keer overtreffen. Ist al uitverkocht? |
|
Aanwezig zaterdag samen met buuf en misschien gaat Loekie ook mee, asjemenou! see you at occultfest! |
|
quote: Die vorige keer gaan ze natuurlijk nooit meer overtreffen, dat was echt een geweldig feest!! |
|
quote:werkelijk EXACT de reactie van jou die Blair Witch en ik al voorspelden |
|
vandaar de ook... |
|
over 3 dagen alweer eens zien of ik dan al over mn kleine verkoudheid heen ben... nja... zal waarschijnlijk wel 't geval zijn |
|
Kaartjes net bij AndreV opgehaald, morgen nog een dagje werken en dan weekend. Yay, parrrrtehhh! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |