|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Vanaaf.....wat zullen we drinken? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
ehm, geen ideeeeee |
|
quote:Blij dat er toch noch een echte metal in de familie Volkers is. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Nee Loekie gaat niet mee! Maar bedankt voor t aanbod! Ga vanavond gezellig met buuf op pad. see you at occultfest! |
|
Is er een tijdschema bekend? |
|
scionics als eerste, jammer, alleen het laatste nummer meegekregen maar was gezellig verder Je moeder. |
|
Zeker gezellig! Scionics was okay, See My Solution speelde verrassend veel nieuwe nummers, en Carnal beukte nog even lekker alles en iedereen omver. Boeiender |
|
Zo, ook weer overleefd. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
kheb me prima vermaakt gister(Y) geluid op't podium was enorm goed zodat je zelf ook nog een btje kunt genieten |
|
quote: Genieten van een banaan en een appel? Boeiender |
|
En de banaan smaakte goed! |
|
twas geen echte chiquita geloof ik maar oh oh wat heb ik er van genoten±P |
|
Was wel gezellig hoor! Ik vind het wel grappig om bier uit blondie zn bekertje te beuken. |
|
quote:Heet ik blondie tegenwoordig..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Boeiender |
|
Was mooi dus, goed om te lezen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Waar was u? Boeiender |
|
quote: In Arnhem, een openhaard afbouwen. En haal eens een antispyware ding over je pc, je stuurt enge links via msn. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Nee andere blondie, de zwollenear... Dat van jou ging niet expres ofzo |
|
quote: Ik weet het, ik ben me suf aan het scannen, nieuwe msn erop gepleurt, maar het mag niet baten. Sorry voor de overlast. Oh, en jammer dat je er niet was, was een mooi avondje. Boeiender |
|
quote: Bij mij wel? Fijn om te weten. Boeiender |
|
quote: Minder pr0n kijken of Firefox gebruiken. Maar geloof ik graag dat een leuk feestje was. Zwolsche Aanval deel 1 was ook gaaf. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Naja, was ook nog net geen halfvol glas meer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Yep was weer een mooi feestje! Die donderse Almeloër doet het ook erg goed bij Carnal! En daarna ook nog erg gezellig met de afd. Grunn' en Berthus Net uit bed hehe, dat zuipen blijkbaar toch niet meer zo gewemd *kater!* [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-01-2009 18:54] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |