|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
kaartjes schijnen binnen kort of zijn inmiddeld in omloop te zijn |
|
quote: voor ons wel de gelegenheid op in te spelen daar doen we het een beetje voor. verwacht niet dat mensen naar eureka gaan als ze een week later het weer kunnen zien in een grotere zaal, en we kunnen mooi nieuw eigenwerk live es spelen [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 13-12-2008 18:24] |
|
Hehe, ik moet ook maar weer eens. Carnal al even niet meer gezien. Life doesn't get much better than this! |
|
Feeeest en lekker an de Bavarie joegheeey!! |
|
Ik vind ook wel dat er wat meer andere bands geboekt mogen worden in Hedon. Maar... toch kom ik denk wel even kijken |
|
nou scionics is er al 1... wie weet zetten ze de lijn voort |
|
quote:He Mirrie, jij ook hier? edit: zekers aanwezig! [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 16-12-2008 14:54] |
|
Kaarten (gratis) vanaf heden verkrijgbaar bij: Bigone music Zwolle Rieteweg 13 zwolle |
|
quote: Bewaar er even twee voor mij of zijn ze elders ook nog af te halen. DIEWILLIK!! Hihi. |
|
quote: leg er een stapel kaarten neer rest bij de bands zelf. ik weet niet hoe de rest de kaarten versprijdt, Ik hou er 2 voor je achter [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 22-12-2008 17:36] |
|
skop |
|
kont skopp'n in hedon ja! we zijn erbij, en thanks voor de kaartjes!! |
|
SCHOP! |
|
Lachen, ben toevallig dat weekend in Zwolle, ik kom dus ook langs |
|
quote: Mooi man, er liggen wel kaartjes bij het popfront. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Vast wel aanwezig. |
|
Ben er waarschijnlijk ook wel bij |
|
kaartjes binnen......zin an metaaaaaaaaaal. O, sorrie Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Neem je er donderdag ook 2 mee? (Ik weet niet of die dikke skele er ook 2 wil hebben, maar dat zoekt hij zelf maar uit, hehehe). Boeiender |
|
quote: Ha Toon! Boeiender |
|
quote:Liefde en pais hiero dude...........nog wel hahahahahaha. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Hmm lekker zo, op 10 jan en 17 jan vrijwel dezelfde line-up in Zwolle. En dan zijn de tickets voor 17 jan in Hedon ook nog gratis? Of lees ik dat nou verkeerd? Nah ja, ik hoop dat er 10 jan ook nog wat mensen naar Eureka komen. Want ja, wij (greyline) spelen niet op 17januari |
|
quote: Nou, het is een Zwolsche Aanval, dus de bands krijgen 100 kaartjes per band, en meestal worden die door de bands weggegeven. Neemt Job de 10e ook de Ebow van mij mee? Boeiender |
|
quote: Die zit naar mijn weten in zijn koffertje dus ik denk dat hij die ebow wel bij zich heeft. Ik zal hem er ff op wijzen in ieder geval. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |