|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: i'm busy trying.. ..bepaalde partijen moeten nog meewerken. In NL is het al helemaal armoe troef, helaas. Bepaalde boekingskantoren hebben nogal alleenrecht...werkt nogal frustrerend. ps het is geen klacht, d'r staan wel degelijk vette namen op het affiche, ik mis alleen de bezieling, een visie..that's it. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 24-12-2008 13:38] |
|
quote: Succes ermee quote:Ik heb dat ook gemerkt maar gewoon volhouden en geloven in wat je zelf organiseert. Dan komt dat uiteindelijk wel goed. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Voor de geïnteresseerden, dt worden de volgende namen... Keep Of Kalessin Taake Moonsorrow Deicide Girlschool Kataklysm Motley Crue Megadeth Dream Theater Nightwish Down WASP Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
DOOOOOWNN!!! |
|
quote: Marcel, boek mijn plek in de wagen maar definitief |
|
quote: Ik spreek die gast vanavond, dus ik weet nu wat me te doen staat Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Naast het bier drinken he |
|
quote: Oeps, het is morgenavond. Verjaardag met metal, bier, plus transport regelend dus hahahhaa Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
|
|
Overmorgen nieuwe namen, waarvan Backfire er 1 is |
|
Ik heb er ook al een paar gehoord (thanks Marcel ) Wordt alleen nog maar mooier dan het al is |
|
quote: Deze namen had ik zelf nog helemaal niet gezien. |
|
line up hellfest - graspop: 2-1 |
|
Ook dit jaar zeker weer aanwezig. Kaarten worden deze week nog besteld, als dit al mogelijk is via metaltix. @Judge, ik kan eventueel kaarten voor jou meebestellen als je wil. Scheelt voor jou weer een tientje verzendkosten. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 14-01-2009 13:46] |
|
Thanks but no thanks beste kerel . Ik ga eerst even links en rechts rondvragen of er nog wat te regelen valt.. |
|
quote: Backfire, waar jij mee kwam had ik nog niet horen noemen, maar is idd mooi. Heb trouwens ook de volgende namen uit zeer betrwoubare bron: Dagoba Terror Bonded By Blood Volbeat Die Apokalyptischen Reiter Coalesce Ensiferum Tankard Behemoth Aborted plus wat volgens mij Kingdom of Sorrow moet zijn aangezien het mij omschreven werd als "some sort of hardcore supergroup featuring Jasta and some friends" en de volgende namen zijn alleen maar zeer zware geruchten uit kringen rondom de organisatie (dus hier durf ik niet mijn handen voor in het vuur te steken): Pestilence (zal erg gaaf zijn als dat waar is. Laatste keer dat ik ze zag was op Dynamo Open Air 1992) Darkthrone (hier heb ik persoonlijk mijn twijfels over of die echt wel komt) Arch Enemy ADX Cradle Of Filth Slipknot No Turning Back Sepultura Squealer Gojira [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 14-01-2009 15:57] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Darkthrone geloof ik nooit...tenzij het weer zoals op Wacken word van enkele jaren terug hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Precies hetzelfde wat ik dacht toen ik die naam hoorde Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Was toen best leuk om te zien maar het is toch niet echt Darkthrone.... Vind ik dan hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: |
|
Mooi, de 23e is AC/DC, dat word dus meteen maandags weer naar huis crossen om de dag erna naar Amsterdam te gaan. |
|
quote:Hehe, dat zou ook nog wel een mooie zijn ja.. |
|
quote: Hehe, wij moeten eraan geloven. Vorig jaar hadden we dat met Graspop, hoewel daar toch 2 dagen tussen zaten. |
|
quote:Check |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |