|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat zegt geoeg.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Heb ik ergens wat gemist? [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 02-06-2009 18:51] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Iets met alcoholgebruik gok ik zo. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ah, op die manier. Blijkt wel dat jullie mij niet kennen want tijdens werk blijf ik altijd sober. Feesten en zuipen is leuk, maar wel daar en dan wanneer het kan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: +1! |
|
In 15 days, the festival will start and until today 14 000 tickets have been sold |
|
....licht tegenvallend... |
|
quote: Nee hoor dat is meer dan voorgaande jaren in de voorverkoop. En bedenk dat er maar maximaal 20 000 mensen per dag op het terrein kunnen. In de afgelopen jaren ging de voorverkoop pas echt goed lopen in de eerste twee/drie weken van juni. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Wie gingen er allemaal, hadden we al een lijstje? -Mira -Levithmong Bla |
|
- Mira - Levithmong - Judge M. |
|
Gezellig!! Bla |
|
quote: Je vergeet mij Dus: - Mira - Levithmong - Judge M. - Marcel H. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Oh ja, jij ging ook.... |
|
Sorry scheet, niet boos zijn, ik had geen tijd het hele topic door te lezen... Bla |
|
quote:Dat was uiteraard aan Marcel gericht. We zijn reisgenoten, zodoende Maar leuk om jou ook weer te zien. Goede kans dat we elkaar in de fotopit gaan treffen meerdere malen |
|
@Mira, sorry dat het leek dat mijn vorige post aan jou hericht was. Maar zoals Opperrechter M. net al zei, mijn opmerking was tegen hem gericht aangezien we samen ernaartoe reizen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 04-06-2009 16:23] |
|
quote: Hey, sorry is nergens voor nodig! Ik was je keihard vergeten gewoon... Leuk dat jij en Judgie er ook zijn! PS: Judgie Miech ga je ook schieten dan? Gaaf! Staan jullie dan ook op de presscamp? Relaxed! Bla |
|
Als ik mijn camera dan heb wel ja. Fotozaak heeft leveringsproblemen aangezien de importeur blijkbaar alles ergens anders heen stuurt |
|
quote: Ik heb begrepen dat er geen presscamp zal zijn dit jaar. Maar aangezien we met nog vier komen en ik de rest van de MetalStorm crew (ik geloof dat we voor zeven man accreditaties hebben en er zijn er nog een stuk of drie die geen accreditatie hebben) wil vinden, sta ik sowieso op de algemene camping ook al er is er een presscamp. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Hier even een lijstje met de bands die ik sowieso ga aanschouwen als werkzaamheden (interviews e.d.) het toelaten... Vrijdag: 12:10-12:50 Melechesh helaas clash met Karma To Burn van beiden de helft? 15:10-15:50 Eyehategod 16:40-17:20 Pentagram 17:25-18:10 Torche 18:15-19:00 VoiVod 20:50-21:50 Down 21:55-22:45 Repulsion maar clash met Anthrax waarschijnlijk slechts één of twee nummers van Anthrax om te zien hoe de nieuwe zanger het doet. 22:50-23:50 Heaven and Hell 23:55-00:55 Saint Vitus Zaterdag: 11:35-12:05 Gama Bomb 12:10-12:50 Grand Magus 18:15-19:00 Clutch clash met Moonsorrow maar aangezien de Finnen Nederland een paar keer per jaar aandoen vast als zeker naar Clutch 20:00-20:45 Amebix clash met Immolation Amebix nog nooit gezien en Immolation al een paar keer. 20:50-21:50 Gojira 21:55-22:45 Enslaved 23:55-00:55 Sacred Reich 01:00-02:00 Cro-Mags Zondag: 12:55-13:55 Satan Jokers puur uit nostalgische redenen, heerlijk met gedachten terug gaan naar 1983. 14:25-15:05 Wolves In The Throne Room 15:55-16:35 Ufomammut 16:40-17:20 Pestilence 17:25-18:10 Orange Goblin 19:05-19:55 Queensryche 20:00-20:45 Cathedral clash met Mastodon dat wordt een muntje tossen of hopelijk een inetrview afnemen op dat tijdstip zodat ik geen keuze hoef te maken 20:50-21:50 Europe 21:55-22:45 Suicidal Tendencies 22:50-23:50 Electric Wizard AL met al niet al te veel clashes in het speelschema voor me. Alsof ik dat schema samengesteld heb Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Mooi einde zaterdagavond, eerst Sacred Reich en daarna meteen Cro-Mags |
|
quote: Yep, heerlijk lekker old-school en als kers op de taart ook nog een interview met Sacred Reich die dag. Ik zet zo nog even de dvd op met het optreden op Dynamo Open Air 1989 en mezelf weer spotten in het publiek als begin twintiger Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Bij mij zou het er (denk ik) zo'n beetje zo uitzien: Vrijdag:Destroyer 666, Misery Index, Entombed, Repulsion, Pentagram, WASP, Anthrax, Nashville Pussy, Down, Heaven and Hell, Motley Crue. Zaterdag: Backfire, Terror, The Business, Kickback, Cro-Mags, Vader, Enslaved, Sacred Reich, Madsin, The Misfits, Gama Bomb, Machine Head, hoewel die laatste mij ook nog maar weinig intresseert. Zondag: Whitechapel, Despised Icon, Aborted, Kataklysm, Pestilence, Napalm Death, Destruction, Suicidal Tendencies, Hatebreed. Nog meer bands die ik wil zien dan afgelopen jaar volgensmij. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |