|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Hahahaha, wat 'n dop niet... Bla |
|
OK, nog 1 x zoeken... Bla |
|
|
|
Nog wat meer foto's: Review is ook bijna klaar. De tering wat een werk heb ik mezelf op de hals gehaald |
|
quote: Waarom denk je dat wij het met zo'n zeven man doen? OKé oké oké, pure luiigheid speelt ook mee. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Nee jullie zijn verwend |
|
quote: Ook dat En volgend jaar waarschijnlijk nog meer aangezien Jeff full-time tot de Hellfest organisatie toetreedt per 1 september. Kennelijk is zijn stage de hoofdorganisatie prima bevallen. Als ik het goed heb gaat hij de plek van Yoann invullen die zich dan 100% met de financiële kant van het festival kan gaan bezighouden. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Mooi werk. Ook maar eens met een knappe Lords delegatie die kant op komen dan |
|
quote: Ik zal nu al beginnen met het kneden van Jeff voor een aantal gratis perskaarten voor jullie Het zal natuurlijk ook heel erg helpen als je verslag van dit jaar net zo weergaloos wordt als je foto's. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Kijk maar uit dat jullie aantal plaatsen niet wordt ingeperkt dan. "Zie maar! Hij kan het ook in zijn eentje!" |
|
quote: Maar ja een Metalstormer heeft dan wel geregeld dat de eerwaarde Lord Eenling er makkelijk kon geraken Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Die vlieger gaat volgend jaar wellicht niet eens meer op |
|
quote: Helaas niet, die zou ik wel willen! Heb nog wel het genot gehad met Hoest een biertje te drinken op Graspop. 'Take ze girlzzzzzz to ze hotelzzzzzz...' Bla |
|
|
|
Judge, stond Dan Nelson niet op het podium bij Anthrax ipv John Bush? |
|
quote: Je levert hier het bewijs dat eenlingen sneller werken dan zevenlingen Prima verslag. Alleen heeft 6sic6 gelijk... bij Anthrax was het nieuweling Dan Nelson op zang en niet John Bush. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Maar leuke revieuw en met je conclusie ben ik het volledig eens. Volgend jaar ben ik er weer! |
|
quote:Kijk aan, dat was mij ontgaan. Ik vond ze qua stem wel wat van elkaar weghebben vandaar de verwarring wellicht. Ik pas het aan |
|
quote:leuk stukje Maar omdat ik ook lekker wil kunnen schijten ga ik toch maar weer naar Graspop volgend jaar. hehe |
|
@ Judge, volgens mij is Despised icon een Canadese band. ( praten wel Frans.) |
|
Again, I stand corrected |
|
quote: Oh ja, ik hoorde dat de vervanger van Bring Me The Horizon niet Gorod maar een zekere Gokan was. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina |