|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zal het zometeen eens aan onze TomTom beheerder vragen, dan post ik dat hier |
|
Kan je anders effe op MSN komen? |
|
Volgens http://route.anwb.nl/routeplanner/ zitten we vanaf Lille op dezelfde route.. Misschien een gezamenlijke tussenstop ergens plannen vanaf daar oid alhoewel ik dan denk dat jullie er ongeveer een uur eerder gaan zijn.. quote:On my way [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 17-06-2009 16:53] |
|
On my way! Bla |
|
quote:Tot morgen of anders overmorgen! |
|
niemand die een plek overheeft terug vanaf Hellfest? Zit evt wel een gastenlijstplek voor de zondag in... Zou chill zijn! Ken jij niet iemand Judge? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Ik kan het eens vragen of er plek is voor een man extra in onze bus terug.. Ik kan je alleen niks beloven. Ik verwacht dat een kleine bijdrage in de benzinekosten dan wel op prijs gesteld zal worden (gastenlijst is tamelijk useless als iedereen een weekendkaart heeft ). En volgens mij zou je dan mee kunnen tot aan Utrecht, moet je de rest met de trein.. Mail mij (adres staat in profiel) anders jouw nummer even. Laat ik je vanavond nog wel wat weten... |
|
awesome!! mail!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Zo, dit hebben we ook weer overleefd, nu de douche opzoeken |
|
Zo, dat was een mooi feestje |
|
Zo, wat was die douche net toch lekker. Was zoals Judge zei inderdaad een prima feestje. Beetje stoffig maar dat mag de pret van het goede weer, bands en organisatie (dat mag wel gezegd worden na het fiasco van 2007) niet drukken. En nu helaas morgen niet uislapen maar verdorie het busje nog terugbrengen voor half tien. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
En ondertussen weer een beetje bijgeslapen. Wat mij als eerste opviel was dat het drukker leek dan in 2008, maar dit bracht verder niet tot last. Ook het festivalterrein was voor een klein gedeelte uitgebreid. Ook was het wel gezellig dat er dit jaar een tent op de camping stond waar je 's nachts nog verder kon hangen. Helaas was het eten op het festivalterrein dit jaar weer niet te doen, maar gelukkig hadden we Le Clerc en de Lidl nog. Het weer zat ook goed mee dit jaar op een kort buitje op vrijdagochtend na. Wat betreft bands waren mijn hoogtepunten toch wel Terror, Entombed, Pestilence en Suicidal Tendencies. |
|
quote: Het klopt dat het drukker was dan vorig jaar/. Vorig jaar waren er maximaal 15.000 kaarten per dag beschikbaar en dit jaar 20.000 (de ztaredga en zondag waren dit jaar uitverkocht en de vrijdag zat kennelijk rond de 15.000) Ben het trouwens niet met je eens wat het eten betreft Heb heerlijke rackette stokbrood tartiflette en Senegaless gegeten, alsmede goed fruit. En betreffende Suicidal Tendencies, muzikaal erg strak en sterk alleen jammer dat ze in 50 minuten maar 7 nummers speelden door het vele geouwehoer van de heer Muir plus de onnodige drum en bas solo's en vele geïmproviseer. Sared Reich was zeer sterk met Dave McClain als gastdrummer tijdens Independence, en verdorie helaas Pestilence moeten missen door interviewverplichtingen. Van de 18 bands die ik in totaal maar gezien heb vielen alleen Heaven and Hell en Repulsion ZWAAR tegen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Daar moet ik je helaas wel gelijk in geven, maar die nummers die gespeeld werden knalde echt over het veld heen. quote: Ik zat nog te twijfelen om naar Anthrax of Repulsion te kijken. Heb toch besloten om naar Anthrax te gaan, maar na een nummer of 7 toch weggelopen. Ook dit vond ik erg tegenvallen. Bij Repulsion ook niks gemist zo te zien. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 23-06-2009 11:06] |
|
quote: Totaal mee ens dat de nummers die ze speelden gigantisch knalden. Anthrax viel me 100% mee (vooral die zanger) maar ja als je met Indians begint, kun je bij mij al niet meer stuk Heb jij trouwens nog Gama Bomb (was een lekkere dagopener op zaterdag) en Sacred Reich gezien? ADX wat ik totaal niet kende viel me ook reuze mee en speelde een leuk soort thrash met veel ouwe heavy metal invloeden. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Was weer te gek, gisteravond laat thuis gekomen en helaas vandaag weer om 7 u. op gestaan... Geweldige line up en super weertje, niet te heet zoals vorig jaar of te nat zoals 2 jaar terug... Vond Queensryche de losers van het festival, slecht optreden, leek wel een popband, slappe nummers. geen Queen of the Ryche, geen Operation Mindcrime. Vond Manowar echt super, heb me kapot gelachen, nu al zin in Graspop. Foto's hopelijk voor het weekend online dus... Bla |
|
quote: Gama Bomb en Sacred Reich heb ik beide gezien. Gama Bomb was erg gaaf, ondanks dat het geluid best zwak was. Zowel de band als het vroege aanwezige publiek hadden er zin in. Volgensmij was dit de eerste keer dat deze band op een groot festival speelde en zeker niet de laatste keer. Sacred Reich deed het deze keer ook weer zeer goed. Maar als je een band 3x in 3 weken tijd ziet merk je wel dat ze toch dezelfde show weggeven. Nu moet ik wel zeggen dat dit 3x een knalshow was. Verdomd jammer vond ik dat het geluid bij Vader echt niet aan te horen was... |
|
Zo, de foto's zijn uitgesorteerd . Nu nog bewerken.. Geeft meteen een mooi overzicht van de bands die ik gezien heb trouwens. Hoogtepunten wat mij betreft waren toch zeker wel Eyehategod, Samael, Down (al was het alleen maar om Rex en Phil weer aan het werk te zien ), Gorija (misschien wel de beste show van allemaal), Grand Magus, Sacred Reich, Machine Head (alleen veeeeeeeel te kort),Hacride, Pain Of Salvation (ook veeeeeeeel te kort ), Wolves In The Throne Room, Suicidal Tendencies (wat een energie en wat een muzikanten!! ), Hatebreed en stiekem stak de show van Marilyn Manson toch wel behoorlijk sterk in elkaar foto: Erg gaaf! Volgend jaar wel weer denk ik zo. Immortal is al geboekt maar er komen nog dik 100 bands bij dus daar zit vast nog wel weer een boel leuks tussen de organisatie inmiddels kennende.. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 24-06-2009 0:15] |
|
Huh? je hebt hacride wel gezien? maar was bij ons nog bezig aan een uitgebreid ontbijt? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Na Hacride ben ik direct terug naar de camping gegaan. Onze kok was nog maar amper wakker toen ik richting Hacride ging |
|
Ging je nou voor Hacride opstaan? Bla |
|
quote: Thanks voor de tip nog |
|
Bla |
|
quote: quote:Nou, dat was moeilijk |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |