|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Jawel, op 16 januari is het zover. De officiele Hub & Heuy Festival pre-party!! Deze pre-party vind plaats in De Azijnfabriek te Roermond en zal enkele exclusieve shows bevatten. Tussen de bands door zal de volledige line-up bekend gemaakt worden voor de 6e editie van het Hub & Heuy Festival welke op 13 en 14 maart zal plaatsvinden in wederom De Azijnfabriek te Roermond. Op de pre-party zullen spelen: - Cor Scorpii (Nor) Deze band bevat enkele ex-Windir leden en ligt ook muzikaal in het verlengde van Windir! http://www.myspace.com/corscorpii - Gjenferdsel (Nor) Deze Noren speelden dit jaar al op ons reguliere festival en lieten een erg goede indruk achter dus vandaar dat ze op de pre-party weer welkom zijn! http://www.myspace.com/gjenferdsel Meer bands voor de pre-party worden nog bevestigd! Dus zet zowel 16 januari alsook 13 en 14 maart in de agenda [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 06-12-2008 12:57] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Cor Scorpii? Bij het zien van deze topic dacht ik dat het over een piraten artiest ging. |
|
Dat zou wel leuk zijn, piraten metal. Bestaat dat? En verder is Roermond niet ver weg, dus misschien. Kost dat? |
|
Alestorm volgens de frontpage. Haha, dat moet ik checken! Haha, fantatisch dit, dit moet ik hebben! Regel me die band eens op dat festival! [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 06-12-2008 13:11] |
|
Niet Alestorm...een bandje met Nederlandse teksten....zal eens kijken of ik ze kan vinden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Whoei, even kijken als het haalbaar is met OV www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Hier dat piratenbandje: Scheurbuik http://www.myspace.com/scheurbuik En nee, geen Alestorm op mijn festival Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Jemig wat slecht! Fantastisch, bedankt, terug tot de orde van het topic! |
|
HEUY!!!! Tevens zal deze dag de voorverkoop ook starten....entreeprijs moet nog bepaald worden, maar mensen die 16 januari aanwezig zijn, krijgen korting op de voorverkoopprijs |
|
Dat kan ook alleen in limburg he, een pre party, voor toch maar een klein hoofdfestival, goede zaken trouwens, weer een goede reden om vreselijk dronken te worden. Against God and Government |
|
quote:Ach, het hoeft niet gigantisch groot te zijn om goed te zijn We proberen leuke bands neer te zetten die je zelden tot weinig ziet in deze contreien en inderdaad, zo'n pre-party is gewoon een excuus om nog eens zat te worden hehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Big thinking ....sommigen weten waar ik het over heb |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
Big drinking inderdaad Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
R.I.P. Scheurbuik! Zeker aanwezig! PS: Wanneer komt er eens een Hub en Heuy open air? [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 06-12-2008 14:54] |
|
Hier moet ik zeker bijzijn: 1e optreden (op en show in Duitsland na) van Cor Scorpii in deze contreien en Gjenferdsel, die al flink aan nieuw materiaal hebben gewerkt. Dit mag ik niet missen! Verder natuurlijk aanwezig op H&H in maart, en sommige mensen hier hebben profetische wensen, maar ik hou de informatie nog even in vertrouwen. Er gaan wensen uitkomen vermoed ik. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Er gaan wensen in vervulling ja want in 2010 komt er het eerste H&H Open Air met gigantisch campingterrein Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:goed bezig man! Fuck the world and fuck you |
|
Thanks Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gaaf heren!! Jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar ik ga mijn best doen om naar H&H fest te komen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
cool Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Beide bands klinken best gaaf! Ik ga proberen aanwezig te zijn en voor een goede bieromzet zorgen! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:rob is weer terug! Fuck the world and fuck you |
|
quote: HEUY!!!! Eerst nog heel veel uitwerken....maar de medewerking, ondersteuning en ambities zijn er Terug naar het topic! |
|
Een derde band gaat nog bekend gemaakt worden komende week maar wel kan ik al zeggen dat we tijdens deze pre-party ook mijn verjaardag vieren...kortom; er word stevig doorgedronken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |