|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Komt allen 6 februari naar Jupiter's Metalfest in de Willemeen in Arnhem! Voorverkoop is gestart! Voor meer informatie of vragen: jupiterdarkshadow@gmail.com Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
Ik denk er nog even over na. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hahaha doe dat maar us... Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
Na al ruim wat jaren te hebben gespeeld door de Nederlanden is Erebus uitgegroeid tot een sterke band van eigen bodem. Nadat de mannen in 2008 de metalbattle hadden gewonnen hebben zij een cd opgenomen. Helaas wordt de cd nog niet verkocht i.v.m. de zoektocht naar een label. Maar dit houdt niet in dat er geen liveshows zijn van de band. Integendeel. Deze band wil het podium op en dat gebeurt binnenkort op een van mijn eigen festivals! Namelijk bij Jupiter's Metalfest op 6 februari 2009 in de Willemeen te Arnhem. Zorg dat je erbij bent want dit wil je niet missen!! Voorverkoop is gestart! Voor meer informatie of vragen over Jupiter's Metalfest: jupiterdarkshadow@gmail.com Voor informatie over Erebus: www. myspace. com/erebuskampen Erebus and Jupiter want you there!! Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
Nouja, willen... Het zou LEUK zijn als iedereen kwam |
|
Context en Carach Angren Maja, hoe laat speulen die dan Vrees dat het met OV moeilijk wordt. |
|
quote: hmm, waarom zou het moeilijk worden met het OV? er is rekening gehouden met de laatste treinen Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
quote: ah mooizo! kaarten zijn al in de ververkoop www.willemeen.nl [Dit bericht is gewijzigd door killerds op 29-01-2009 18:46] Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
quote:Betaling in natura? Just kidding!!!! |
|
quote: Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
quote: Tja, fora.. dan krijg je dat soort opmerkingen Maar kzal erover nadenken. Misschien kom ik wel doen met Isa |
|
quote: haha idd... maar goed, denk er maar eens over na en sleur je vrienden mee! Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
quote:Isa en jij.. zijn jullie deel van 1 van de bands die spelen dan? |
|
quote: nee, dat helaas nog niet ik denk dat we bij een andere Jupiter's Metalfest spelen de band is nog niet compleet he... Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
quote:Alle problemen waar bands qua bezetting tegenaan lopen zijn mij bekend... Maar jullie zitten in opstartfase en dan komt alles meestal wel goed! Minimaal voor een tijd... [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 11-01-2009 3:52] |
|
hahah ja klopt. nou de ruimte heb ik nou gevonden nu kunnen de audities plaats vinden Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
quote:Dus ik kan riffert worden terwijl Isa alle leads knalt? |
|
quote: en nu int nederlands... Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
quote:Gitaartalk |
|
quote: ah zo! ja schrijf je maar in voor de auditie als je echt wilt hehe Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
Maar was Jupiler's Metalfest niet beter? Meteen een biermerk wat het sponsort |
|
quote:Alsof zij iets kan met die kroppen sla van jou |
|
En hier is de officiƫle poster! Poster by: Sanne van Dijk (Erebus) Model: Jupiter Darkshadow Photographer: Beauty In Darkness Photography [Dit bericht is gewijzigd door killerds op 12-01-2009 2:41] Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
Jij bent toch die dikkerd die erop staat? Flink geshopt zeg, de tering. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
het gaat om het festival bij deze topic... Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |