![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
geen Cattle Decapitation topic? ik heb er wel iets mee, wel veel veranderingen in stijl en zo maar toch ![]() http://www.myspace.com/cattledecapitation signature ![]() |
|
quote: I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
wow wat een toffe hoes!!!gewoon humor! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
de nieuwe is gewoon... NIET NORMAAL ![]() signature ![]() |
|
Zit verlepte theedoek in die band ? of is dat zijn broer ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Die nieuwe plaat is vet gaaf! ![]() ![]() |
|
Die hoes is echt zeldzaam gaaf! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ik ben nog niet helemaal overtuigd van the Harvest Floor, er schort iets, maar waaraan precies? Vaker luisteren... Overgang van het nummer the Harvest Floor naar Regret & the Grave is vet cool, trouwens. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Vet dat Jarboe ook even mee doet op de nieuwste plaat. Leuke band maar ik ben nog steeds niet helemaal om hoewel het wel dichterbij komt. Dat ze vegan zijn geeft ze voor mij weer een plus. ![]() |
|
quote: Waarom? Maakt de muziek toch niet anders? Boeiender ![]() |
|
quote: Ooit gehoord van teksten? Overtuigingen waar je je in kan vinden? ![]() |
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: En dat verpakt in heerlijk zwarte en cynische beschrijvingen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 04-02-2009 20:18] ![]() |
|
quote: Oh, zo. Sja, maakt mij dan weer geen zak uit als de muziek vet is. Boeiender ![]() |
|
quote: Dat had ik door ![]() ![]() |
|
Erg Blood-Red-Throne-approved basloopje in het begin van 'the Gardeners of Eden', trouwens. bliewiebliewbleibleiwwblieeeb liewiebliewbleibleiwwblieee bliewiebliewbleibleiwwblieee [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 05-02-2009 11:18] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ruig basgeluid heeft die gast van CD! ![]() |
|
Wat is er met deze band gebeurd? Hun eerdere cd's waren allemaal strontvervelend, maar 'The Harvest Floor' is supervet ![]() Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
wat een mooie bandfoto ![]() "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
gaaf ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: lol, ik las serieus eerst 'braden' zal wel met de ideologie van de band te maken hebben. Enfin.. het lokt me toch al een tijdje dus maar eens even checken, nummers @ myspace klinken vet! Kan ik m'n ex ook weer verblijden met een extreem bandje die vegan gedachtengoed dragen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 04-06-2009 0:12] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ik heb ergens gelezen dat ze in Heerlen gaan komen, op 2 dec. in de nieuwe nor. Iemand bekend met die zaal? Lijkt me wel vet om te gaan kijken daar ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 24-08-2009 12:51] an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
niemand die gaat? an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
vette band, confronterende teksten en artwork voor de meeste menschen... mag dat wel. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 28-08-2009 16:54] ![]() |
|
Die nieuwe plaat is vet ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |