|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Dus! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Bands? Tis maandag, lang genoeg gewacht.. |
|
- Gaycloak - GGayo What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Heb er echt een zwaar hoofd in dat neurotic doorgaat, 013 had dit anders allang op de site gezet |
|
quote: Ik zou beiden niet naar vinden. @Helllllnorrrsk: Ik vind dat het door moet gaan |
|
Ja idd, het moet godverdomme gewoon. Anders moeten we weer helemaal naar deathfeast |
|
waar blijft die gast die de bands bekend maakt kan niet meer wachten verdomme |
|
quote:Ik zeg: Dynamo grijp uw kans en haal het terug (al dan niet in samenwerking met de Effenaar ) Maar ik geef toe, da's voor mij dan ook lekker dichtbij |
|
he maar zoek is in google op neurotic deathfest 2009, dan vind je echt helemaal niks |
|
Ik wil bands ja!! |
|
waar blijft die jeroen83? |
|
Ja het is GVD maandag ja. NU, bands NUUU. Ah toe? |
|
quote: Heb nog een beetje hoop dat er weer een editie komt.. |
|
het staat zelfs niet op festivalinfo |
|
ben benieuwd, hoop dat als het komt het niet meer in 013 is. Dynamo was te gek. Iig verw8 ik Suffocation want die zijn een tour aan het plannen |
|
Hoop dat als het komt, dat er veel old school staat. Mandatory zou leuk zijn in de batcave |
|
quote: Volgens mij is die pas in September met een hele leuke headliner |
|
tja, ik hoop weer op die underground namen, tot in Dynamo stonden die er ook veel |
|
quote: Alweer? |
|
quote:Nou en! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Eerste naam is Engine Of Doom: http://www.lordsofmetal.nl/showinterview.php?id=2498 |
|
Harde band! Verdienen ze ook zeker! |
|
quote: wie dan? |
|
zie geen 1 band bevestigd |
|
quote:Hoe durven ze! En dat terwijl je er het grootste recht op hebt! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |