|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
sry voor eerdere misplaatste post elders op dit forum (muzikantenbank of ten minste n sectie in t forum voor muzikanten zou wel handig zijn ) hier is dan nogmaals de oproep: de band Halogen Helicopter zoekt met spoed een zanger! we wonen allemaal in de buurt van Groningen, waar we elke week repeteren.. we bestaan uit 4 kerels rond de 20 jaar en spelen voornamelijk NWOBHM en andere metal uit de jaren 70 en 80! wil je es mee repeteren? reageer of mail dan! (halogenmetal@live.nl) Groeten, Gerben van Halogen Helicopter |
|
quote: Amper ervaring als in een klein beetje of helemaal geen?! Want doom maken hoeft niet zo moeilijk te zijn.. Of anders misschien een goede strot? Een zanger/grunter is ook nog gewenst. |
|
Als in weinig ervaring, in principe ben ik wel geïnteresseerd om baswerk te doen. Mijn e-mail is tjeerd [apenruggenwervelverlenging] syrion [punt] net [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 20-06-2010 20:59] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Zanger zoekt band. Regio: Utrecht, maar bereid te reizen. Ervaring: 3 jaar in Vanir(pagan/folk) Bij interesse mailen naar: midwinterforest@gmail.com |
|
Grunter (15) zoekt (melodic) death metal band Regio: Zeeland, ben bereid te reizen. Ervaring: GEEN IK KAN GEEN TEKSTEN SCHRIJVEN Nee. |
|
wij van context zoeken nog een zanger: www.context-band.nl we oefenen in geldrop, lijkt het je iets neem dan ff contact op, zie email op site |
|
En nog een keer: Gemotiveerde Bassist(e) gezocht voor moderne metalband Ervaren drummer en twee gitaristen zoeken na uiteen vallen van band een gemotiveerde bassist(e) om een nieuwe start te maken. Muzikale trefwoorden zijn: death/black/trash/modern metal met melodie! Voorop staat het schrijven van eigen nummers, demo opnemen en optreden We repeteren in Zoetermeer (zuid-holland) We zijn momenteel bezig met het schrijven van eigen nummers en hebben er circa 10 compleet, zodra we muzikaal compleet zijn willen we op zoek gaan naar een zanger(es). Tempted? Mail naar barrydegier@casema.nl en we sturen je wat mp3s |
|
Daar gaan we weer, een kort moment dachten we voorzien te zijn, niks bleek minder waar. Industrial Black Metal band zoekt Gitarist en Bassist Optredens en opnames in het vooruitzicht. mr.f(et)styxianindustries.com www.myspace.com/styxianindustries www.styxianindustries.com |
|
Zanger zoekt band. Metal of Postrock. Na het uiteenvallen van de pagan/folk band Vanir zoek ik iets plaatsvervangends. Andere stijl is welkom. 3 jaar studio en podiumervaring. Bij interesse of vragen mailen naar: midwinterforest@gmail.com |
|
quote: Voor elk wat wils =) Oeps.. verkeerde [Dit bericht is gewijzigd door Mummified Corpse op 11-07-2010 16:16] |
|
quote: Voor ieder wat wils =) Jij wil heineken? Neem je bass mee! |
|
Crossroad to Damnation zoekt zanger!! Wij maken prog/death metal. Beïnvloed door oa: Opeth, Dream Theater, Death en Genesis. Onlangs hebben wij onze eerste demo uitgebracht en deze werd door verschijnen webzine goed ontvangen (deze reviews zijn te vinden op onze myspace). Helaas is onze zanger gestopt door wat muzikale meningsverschillen. En nu zoeken we dus een nieuwe zanger/grunter om ons te helpen met het promoten van onze demo, en natuurlijk het schrijven van nieuwe nummers. Op onze myspace is de demo te horen: www.myspace.com/ctdamnation Buiten de demo hebben wij genoeg materiaal voor een cd. Voldoende om lekker op te treden dus!! We zoeken een zanger die van stevige prog muziek houdt. Het zou geweldig zijn als je ook zou kunnen grunten, maar onze bassist kan dit ook dus het is geen pre. Onze muziek heeft soms wat rare maatsoorten ed, dus het is handig als je hiermee ervaring hebt. Als je zelf teksten kunt schrijven is dit ook mooi meegenomen! Verder repeteren wij 2 keer in de week, momenteel op woensdag en zondag. We doen dit in ons eigen repetitie hok. Dit is altijd voor ons alleen beschikbaar, dus eventuele andere dagen repeteren zou ook mogelijk zijn. Het hok staat in de buurt van Den Bosch. Lijkt je dit wat? Laat wat weten via: crossroadtodamnation at gmail punt com Met muzikale groet, -CTD- You're running in circles |
|
Metalzanger zoekt gepassioneerde en actieve band. 3 jaar ervaring opgedaan in de pagan/folk metal band: ''Vanir'' Zowel live als studioervaring. Is bereid te reizen Bij interesse mailen naar: midwinterforest@gmail.com |
|
quote: Sowieso wel handig als je een keer moet optreden. [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 13-07-2010 15:01] |
|
quote: Vanzelfsprekend. |
|
quote: Jammer dat ik niet kan zingen . De demo was gaaf! Succes met zoeken! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Had jij onze recensie geschreven? Zoja: dank je!! Zo nee: goed bezig dat je alsnog luistert Mocht je iemand kennen die wel kan zingen, laat het weten! You're running in circles |
|
Jip ik ken helaas niemand! Nouwja, wel iemand die niks met metal heeft dus dan schiet t ook niks op. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Stel metalheads WANHOPIG voor drummer!!!! C'mon dudes we zoeken ruim 1,5 jaar een drummer die een beetje kan blasten. We spelen in onze eigen oefenruimte in Utrecht waar een drumstel aanwezig is. We spelen in de richting van: Severe Torture, Suffocation, Catarrhal, gewoon Death Metal man!! KEn je iemand die drumt, of drum je zelf: Mail me maar naar mummifiedcorpse@live.nl Cheers |
|
quote: Ik wil wel studio drummen. Edit: Tenminste als het de moeite waard is. [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 14-07-2010 23:27] |
|
Bassist(e) voor new wave-band jaren tachtig stijl. Omgeving Uden/Volkel/Boekel. Aanbiedingen voor optredens en radioprogramma staan al. b.mijland@hotmail.com Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Is jullie baschick ermee gekapt? O en ik ken wel 4 drummers nu ik er zo bij nadenk. |
|
quote:Yep, ze was niet meer gemotiveerd. Dan kan je beter oprotten wat mij betreft. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Groot gelijk. Dan wordt het nooit wat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |