|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zou zeggen kom eens jammen, kijk maar f je het de moeite vind. Er staan wat nummers op www.myspace.com/mummifiedcorpse Ik heb ook de drumtracks appart op mp3. Drums zijn dan drumcomputers, mail verder maar ff naar mummifiedcorpse@live.nl! |
|
WAELCYRGE is op zoek naar een nieuwe leadgitarist ter vervanging van Grendel. Hoe meer podium-ervaring en een vette dosis attitude je hebt hoe beter. Je leeftijd speelt geen rol, inzet en toewijding wél. Het komende half jaar staat vooral het werken aan nieuw materiaal centraal, bijkomende optredens in het najaar worden echter niet uitgesloten. Concreet wordt er wekelijks gerepeteerd op vrijdagavond, occasioneel op zaterdag- of zondagvoormiddag Contact opnemen kan via fynnbrenn_o_torcklan@hotmail.com www.waelcyrge.com www.myspace.com/klankult |
|
quote: Nogmaals You're running in circles |
|
quote:ZH = Zuid Holland? |
|
W.s. al een nieuwe bassist gevonden, pfiew. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vermin is op zoek naar een drummer , gevraagd wordt : - blastbeats en doublebass patronen - vreemde maten / aantallen / overgangen - repetitie in principe op zaterdagmiddag , maar eventueel betere opties in overleg - in omgeving Breda - bezit van degelijke eigen kit voor de gigs ( onze ruimte heeft een goede kit overigens ) we bieden optredens en opnames check de muziek es op : http://www.myspace.com/verminnl contact : ronhead op ziggo punt nl .. . |
|
Bloodsin is op zoek naar een zanger. Met nog enkele optredens die staan en een ep opname in het vooruitzicht zijn we op zoek naar een grunter die vooral live zijn mannetje ook staat. Bloodsin zou graag zo snel mogelijk beginnen met het inwerken van de nieuwe zanger(es). Bij interesse mail naar horrorhome65@hotmail.com Op www.myspace.com/bloodsin of op www.bloodsin.nl staan een aantal nummers om je een idee te geven. Het is niet de bedoeling om de wereld te veroveren, leuke, strakke Deathmetal maken en hier plezier aan beleven staat voorop. Totdat er een nieuwe zanger is zal Bjorn nog mee blijven doen. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 29-07-2010 8:56] |
|
( kuch ' |
|
Schreeuwerd zoekt band! Nadat mijn huidige/vorige band een meer ''poppy'' kant op begon te gaan, heb ik besloten er mee te stoppen. Ben opzoek naar een band of mensen om een band mee te starten! In het straatje van: The Black Dahlia Murder Whitechapel Thy Art Is Murder All Shall Perish etc. Redelijk wat optredens achter de rug en zin in veel meer! Liefst mensen uit regio Overijssel, maar reizen is nooit een erg groot probleem. Schreeuwerd nodig? Mail: its_a_endless_vacation@hotmail.com |
|
Euh, dus NNFI heeft nu geen zangert? Boeiender |
|
Noiseproject bestaande uit bassist/gitarist, drummer en noisehead, zoekt leden. Wij hebben nog geen naam, die is eigenlijk ook niet belangrijk. Wat wij zoeken is toewijding. Podiumervaring totaal niet nodig want optreden is EXTRA. Wat we wel doen is jamsessies die we opnemen. Volledige improvisatie, geen afspraken over hoe een nummer in elkaar moet zitten. Wij schrijven geen nummers. Anders maakten wij wel muziek voor coca cola, nike of adidas. Drugsgebruik, scheidingen, schoolverlaters of mensen uit de facilitaire dienst, zoek het maar uit. Zolang je maar de ongecontroleerde drang hebt je frustratie te uiten ben je welkom voor een jam. Oh ja het zou handig zijn als je Uit het Noorden komt. Mail crapp7 AT gmail.cum IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Jup, en 1 gitaarist is nu ook weg. Beetje kut allemaal, maar kga niet meer tijd en moeite in iets stoppen wat mij niet meer trekt. |
|
quote: Hm... klinkt erg tof aan wat voor noise moet ik denken? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: het is een beetje een dooddoener maar dat hangt af van de inbreng. ik wissel zelf vaak van setup omdat ik wil voorkomen dat ik in een sleur terecht kom. wat andere mensen doen ga ik mij liever niet te veel mee bemoeien omdat wij willen dat iemand doet wat er natuurlijk uitkomt. We gaan mensen niet vertellen wat ze moeten doen.Vrijheid is blijheid jij gebruikt een computer toch? ik ben je achtergrond ff vergeten sorry. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
O.a. kan ook een beetje bassen en drummen en heb nog wat meer instrumenten staan. Ik heb je trouwens een mailtje gestuurd. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Facing The Madness Metal band zoekt Sampler die ons versterkt in de band Ben jij die sampler boy/girl die wij zoeken en jij wilt graag in een metal band spelen die chimaira, bury your dead en mnemic achtige metal maken met een geheel eigen draai dan ben je van harte welkom om op een vrijdag avond te komen jammen/kijken en luisteren. Wij repeteren in Het Podium Hoogeveen interesse? mail naar facingthemadnessband@gmail.com |
|
quote: oh beter. Dan zit je o0k niet aan een ding vast. Leuk. Ik mail je voor een afspraak. peace IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Lompe old school death metal band zoekt: DRUMMER! lekker simpel obituary/coffins stijl beuken! mail naar maartenhtc@live.nl omgeving amsterdam. |
|
Na een lang en pijnlijk formatieproces bestaat Death Metal-band "Distichon" dan eindelijk. Distichon is al een tijdje bezig met het schrijven van een eigen repetoire, dat qua stijl het beste te omschrijven valt als Death Metal in het straatje van de oude Carcass, Bolt Thower etc. Maar wel met een eigen identiteit, vermoeden we. Er resten echter nog wat losse endjes, zoals het completeren van de samenstelling van de band. Distichon bestaat nu uit één gitarist, namelijk ondergetekende. Distichon is dus enkel nog op zoek naar: * een drummer * een bassist * een gitarist * een zanger Na lang beraad heeft de band besloten dat deze muzikanten zich het liefst in de omgeving van Den Haag bevinden, en dat deze muzikanten minimaal in het bezit dienen te zijn van stemrecht en baardgroei. Eventueel geïnteresseerden kunnen een berichtje schrijven naar Distichon[AT]live.nl [Dit bericht is gewijzigd door Distichon op 04-08-2010 16:53] |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Het is jammer dat jullie oldschool DM spelen anders was je een mailtje rijker geweest. [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 04-08-2010 17:49] |
|
quote: "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote:Ik neem aan dat dat nu juist de grap is. |
|
quote: En er staan wel meer komische noten in. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |