|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nog steeds!! You're running in circles |
|
Beginnende drummer (34) zoekt band (25+) om blastende death metal of black metal te maken, liefst in Nieuwendijk (Xinix) of omgeving. Schrijf zelf tevens materiaal (als gitarist): dm: http://home.casema.nl/shunsacer/audio/Shun%20Sacer%20-%20A%20Crescent%20Moon%20Is%20Changing.mp3 bm: http://home.casema.nl/shunsacer/audio/Shun%20Sacer%20-%20Wings%20Unfolded,%20Beast%20Arisen.mp3 Mail naar shunsacer at hotmail.com. Cheers, Shun |
|
Ortega zoekt een toetsenist/sampler/noise artiest als extra lid voor live shows en eventueel sessie lid voor nieuwe opnames. De stijl valt een beetje terug te vinden binnen Neurosis, Cult of Luna e.d. Een beetje affiniteit binnen de doom/sludge is eigenlijk wel een must! Om een indruk te krijgen staat ons debuut album nu in zijn geheel op bandcamp,(ook als gratis download) http://ortegaband.bandcamp.com/ De nieuwe ep is zo goed als af, en wordt na de zomer uitgebracht. Wij zoeken iemand die in ieder geval 1x per maand kan komen repeteren in Groningen. Voor vragen, mail: ortegaonline AT gmail DOT com |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 17-07-2011 9:00] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Hallo allemaal ( Ik ben gewoon Cees, maar ben een tijdje niet op het forum geweest ;-) ). Mijn band, (Hang 'till Death) zoekt een bassist(e). Wij oefenen in Cappelle a/d ijssel en hebben een eigen oefenruimte. Onze muziekstijl ligt dichtbij Emmure met veel Hardcore invloeden. Wij oefenen met in-ear monitoring. Deze band is een sideproject. Wij oefenen vaak 1x in de week. Onze plannen zijn om een demo op te nemen, en dan op te treden. Wij hebben allemaal podiumervaring, leeftijd is tussen de 19-26. We hebben 2 zangers, een gitarist en een drummer atm. Als het jou wat lijkt, laat vooral wat horen, Cees cees.woudt@gmail.com |
|
quote: Joa, werken in de zorg ( weekenden werken) en een band die veel wil spelen, en een gezin gaat moeilijk. Wil wel het eea blijven doen, maar wil niet veel van huis zijn. Bloodsin heeft trouwens een andere zanger gevonden. Niet zoeen knappe trouwens.. hahaha. |
|
Bassist gezocht voor Death metal/Sludge band! Stijl; Obituary, Six Feet Under, Crowbar, Down. Repeteren op vrijdagavond in Roosendaal. |
|
Hallo, Ik ben opzoek naar mede muzikanten of een band in de omgeving Groningen. Ik ben zelf 22 jaar en speel gitaar, tevens heb ik podium en bandervaring. Genres: Mathcore, Metalcore, Melodic Death. Zolang het maar groovend en in je face is. Muzikale invloeden/lievelingsbands: -August Burns red -Arch Enemy -Architects -As I Lay Dying -At The Gates -Caliban -Heaven Shall Burn -In Flames -Norma Jean -Parkway Drive -Texas in July -Unearth mail naar: stephan-v(at)hotmail(dot)com |
|
Hallo allemaal, Absence Of Reason is opzoek naar een zanger. We zijn al een tijd bezig met het schrijven van nummers en hebben reeds een drummer gevonden waar we binnenkort mee gaan oefenen. We hebben dus nog niet opgetreden, maar zijn zeer enthousiast en willen dit zo spoedig mogenlijk doen! De leden (2 gitaristen, bassist, drummer) wonen allemaal in de buurt van Heerenveen en Leeuwarden. Wat zoeken wij precies? - Een zanger met een groot bereik(lage grunt, hogere screams) - Variaties aan grunts - Podium beest! - Eventueel teksten kunnen schrijven, dit is geen pre Twee tracks staan op myspace, nog geen bas en drum opgenomen helaas www.myspace.com/abofre Dus woon je in buurt van Leeuwarden of Heerenveen, heb je zin om lekker te staan schreeuwen, laat wat van je horen! Mail: abofre@live.nl Tel: 06-13388188 [Dit bericht is gewijzigd door oerzwijn op 20-07-2011 15:00] |
|
quote: Nog steeds nog steeds!! [Dit bericht is gewijzigd door Sdonasa op 29-07-2011 12:02] You're running in circles |
|
quote: |
|
quote: |
|
quote: he gozer ik zoek nog een bassist want ik ben bezig ENDOR weer nieuw leven in te blazen als je wil kan je me mailen glenneduard@hotmail.com |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Drummer(31) omgeving Drenthe zoekt band of nieuw op te richten band. Wat vinden we vet: Dark Tranquility, At the Gates, Hypocrisy, Dismember, Edge of Sanity. zolang het maar vet en bombastisch is. Doel: plezier, regelmatig optreden. Heeft eigen gear en vervoer. Bereid om een stukje te reizen. |
|
GITARIST GEZOCHT [DOOM/SLUDGE/METAL] Gitarist met ervaring gezocht voor een nieuw 'over the top' doom/sludge/metal project. Muzikaal geinspireerd door o.a. High on Fire, YOB, Goatsnake, Mastodon, Iron Monkey, Buried at Sea, etc. Oefenruimte in de regio Zoetermeer/Delft/Den Haag. De formatie bestaat uit een ervaren drummer (ex-Right Back Edje, Horny God), bassist (ex-Balthazar, ex-Caro Emerald) en zanger (ex-Balthazar). Eigen gear is een must. Heb je interesse? Stuur dan een PM of mail naar remspoor21 at hotmail.com |
|
Na jaren geen metal geen gemaakt te hebben, ga ik toch op zoek naar een nieuwe band! Nieuw op te richten in omgeving Zwolle/Meppel. Heb e.v. al een gitarist om "zweedse" swingende Death Metal mee te maken! Ikzelf ben zanger, of wat daar maar voor door kan gaan... Ik ben te bereiken op vygotsky@live.nl [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 11-08-2011 19:13] |
|
Astovidatu;symfonisch black metal project zoekt nog sessiezanger. http://www.myspace.com/astovidatumusic geen reps,alles wordt gedaan via pc en gmail. mail naar astovidatumail@gmail.com bij interesse. only the good die young,all the evil seem to live forever |
|
van waar zijn jullie? signature |
|
ik van Sint-niklaas,den andere is van Deurne. op facebook staan ook enkele video's. gewoon astovidatu intikken daar. [Dit bericht is gewijzigd door 666666 op 12-08-2011 12:27] only the good die young,all the evil seem to live forever |
|
da ni verre van iere signature |
|
zo van waar ben jij dan?kun jij nie zingen? only the good die young,all the evil seem to live forever |
|
"zingen" een bitje ik woon in Evergem, werk in Deinze en ben van Loppem maar ik kom nu regelmatig in Gent en Brugge ook en heb nog bij Bond Moyson gewerkt in St-Niklaas en zio signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |