![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Ja, precies, die heb ik dus ![]() edit: nee, niet waar! RoadstAr II heb ik. ![]() quote: Ouwe happerd ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-12-2010 11:40] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Oh ja. Kut... Ja hoor... ![]() |
|
een gitarist[bassist] zoekt een band die muziek maakt geinspireert door agalloch in de buurt van groningen of anders gewoon [depri]black death doom ![]() |
|
dit is mn email dennisvandijken@gmail.com ![]() |
|
quote: Ja, hiero! Mail naar mauricesas@hotmail.com Ps. Ik heb m'n Rickenbacker een paar jaar geleden ingeruild voor een Warwick Corvette Standard........ Aratron ![]() |
|
Old school death metal zanger zoekt death metal project: omgeving Gelderland, in stijl van Gutted, Morgoth, Baphomet. ![]() |
|
quote: Een Jackson bass mag wel>? ![]() ![]() ![]() ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl ![]() |
|
quote: Ah ja, mijn fout... Ben eraan gewend dat er gewoon een PB functie bestaat. ![]() Het is puur projectmatig. We zijn nog hard aan het schrijven en demo's opnemen maar ik dacht, alvast kijken of er hier wat rondzwerft kan vast geen kwaad ![]() ![]() |
|
quote: quote: Gelukkig heeft het type muziek wat je wilt spelen helemaal geen metal-boeren etiket ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Micromegas, Ik ben wel geinterreseerd in dat death metal project. Kun je me is wat toesturen hoe het klinkt? ![]() |
|
Aan Jolly Roger 666; Een reactie, positief of negatief zou wel zo prettig zijn lijkt me........ Of is het zo hobby-matig dat reageren te professioneel is? Aratron ![]() |
|
quote: ...Of ik kijk niet elke dag op dit forum. Zal je zo even mailen. Ja hoor... ![]() |
|
quote: Bassist is inmiddels gevonden! Nu nog een gitarist. Schutters!! ![]() |
|
quote: Yo, heb wel interesse, voorheen actief in Absorbed en Massive Assault... Rickenbacker aanwezig. Mail maar op cerebral_jeroen at hotmail com ![]() |
|
quote: Dacht dat je een doooomband wou doen. ![]() quote: Je vergeet de K aan het eind ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
AANGEBODEN: GEMOTIVEERDE BASSIST MET ERVARING ZOEKT:GEMOTIVEERDE BAND/MUZIKANTEN OM BAND MEE TE BEGINNEN STIJL: NWOBHM/OCCULT ROCK/CLASSIC ROCK/DEATH 'N ROLL/DOOM INLVLOEDEN: MAIDEN(di'anno)/SABBATH/DEMON/DEVILSBLOOD/HIGHONFIRE/ ENTOMBED(wolverineblues)/POWERVICE/THINLIZZY/PENTAGRAM/ DOOMRIDERS/BLACKBREATH/ACDC/VENOM/SATURNALIATEMPLE/DOWN/ DEATHBREATH/OBSESSED/SAINTVITUS. ZOEKT GEEN: HOBBY/IBANEZ(of iets dergelijks)BANDS IN BEZIT VAN DEGELIJK APPARATUUR EN RIJBEWIJS. BRNSTN4@GMAIL.COM ![]() |
|
quote: ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Nice. Ja hoor... ![]() |
|
Danelectro longhorn ook goed of is dat niet cultig verantwoord ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote:Als je niet in bands kan spelen heb je er niet veel aan toch? ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: HALLOE! HEB JE AL IEMAND? OF DENK JE DAT HET MET ZULK "GESCHREEUW" TOCH NIETS WORDT?! MISSCHIEN VERSTAAN ZE JE NIET, EN MOET JE NOG EVEN DUIDELIJKER TYPEN! SUCCES IN IEDER GEVAL!! [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 28-12-2010 17:38] Bruce Banner ![]() |
|
quote: got me there ![]() maar toch snap ik het gezijk op Ibanez in een keer niet, goeie instrumenten met verschillende prijs klasses. En niet idereen heef geld voor een rickenbasterd of een Fender en dan heeft Ibanez best goeie alternativen als het smaak is dan ist weer een ander verhaal natuurlijk Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
alleen 303's zijn real Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |