|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Cliteater zoekt nieuwe drummert. Mailen naar ivancuijpers(at)hotmail.com meer: http://bulletins.myspace.com/index.cfm?fuseaction=bulletin.read&authorID=3279157&messageID=6467664515 |
|
Wij, Bazooko’s Circus is per direct op zoek naar een nieuwe bassist. Dus mocht je zin en tijd hebben, neem contact op met ons via collision@online.nl of een pm. Bazooko’s Circus is een metal band in de stijl van bands als Burnt by the Sun, Textures, Gojira, Cephalic Carnage, Morbid Angel en Converge en bestaat uit leden en ex-leden van Charlie*Adler, Model 101 en Collision). Het profiel: Leeftijd: 18-40 Ervaring met bassen en spelen van shows In bezig van eigen gear Kan en wil regelmatig shows spelen Kan 1 keer per week repeteren in Venray (Noord-Limburg) Ik kan uiteraard wat repetitie ruimte opnames toemailen of opsturen. Cheers, Tammi & Bazooko’s Circus www.myspace.com/bazookoscircus |
|
GRIND MINDED oldschool death/grind uit Assen/Groningen,zoekt met SPOED gemotiveerde bassist.Wij repeteren in Groningen. Wat wij zoeken : - 100% inzet - leeftijd 25+ - humor - in bezit van eigen/goede gear - eigen inbreng - band & podium ervaring Meer info / interesse ? grindminded@gmail.com [Dit bericht is gewijzigd door grindminder op 19-06-2009 13:55] |
|
Drummer 24 jaar zoekt band, wil graag veel oefenen en in een later stadium veel optredens doen. De laatste tijd luister ik naar: Despised Icon, Bring Me The Horizon, Dying Fetus, The Dillinger Escpae Plan, Strapping Young Lad. En nog vele anderen. Ik speel 15 jaar drums, en heb al in meerdere bands gedrumt. Geïnteresseerd? contacteer mij op: a-little-is-enough(apenstaart)live(punt)nl |
|
Misschien handig om beschikbaarheid en evt. regio er bij te vermelden? (tenzij het je geen fuck uitmaakt waar en wanneer, uiteraard.) Daarnaast denk ik dat je ongeveer 900 e-mails gaat krijgen. Bruce Banner |
|
quote:Ik denk Leeuwarden / Zwolle. Boeiender |
|
quote: |
|
Departure schijnt nog een drummer te zoeken... |
|
quote:daar zit (of zat?) jij toch in? |
|
quote: Hij zat er in ja, net als morbidescapeplan, hehe. Maar we zijn voorzien gelukkig. Boeiender |
|
Helaas heeft onze zanger Tom besloten niet met de live line up mee te gaan doen. Alle respect; hij heeft nog twee andere bands. Daarom zijn we op zoek naar een bruut strotje om onze optredens compleet te maken. We hebben momenteel twee shows staan in Friesland in November en December en daar werken we graag naar toe. We oefenen elke vrijdagavond in de Popbunker te Leeuwarden. Het soort herrie dat we maken: progressive deathmetal met allerhande invloeden, van klassiek tot wereldmuziek en industrial met brute, groovende gitaarriffs a la Meshuggah als basis. Luistervoorbeelden op de space: www.myspace.com/sincerusmetal Wat we zoeken: Bruut gruntstrotje dat ook kan zingen (a la machine head/fear factory) Ergo: een veelzijdige zanger! Ambitie om live op te treden Eigen gear Wekelijks kunnen oefenen in Leeuwarden Forse dosis humor Interesse? PM of neem contact op via: info@sincerusmetal.nl |
|
quote: Vertel, vertel!! |
|
Nogmaals, wij zoeken nu dus een gitarist + bassist... GRIND MINDED oldschool death/grind uit Assen/Groningen,zoekt met SPOED gemotiveerde bassist en gitarist .Wij repeteren in Groningen. Wat wij zoeken : - 100% inzet - leeftijd 25+ - humor - in bezit van eigen/goede gear - eigen inbreng - band & podium ervaring Meer info / interesse ? grindminded@gmail.com |
|
I.v.m. emigratie van de huidige zanger Satanael is de Nederlandse black metal band CIRITH GORGOR op zoek naar een gemotiveerder krijser/frontman! CD-opnames en veel (internationale) optredens in het vooruitzicht (zie ook http://www.cirithgorgor.nl en http://www.myspace.com/cirithgorgor). Vereisten zijn: 100% motivatie, goeie strot, eigen vervoer, liefst omgeving ZO-Brabant/Midden-Limburg (repetities in Buggenum bij Roermond), podiumervaring gewenst... Reacties naar cirithgorgor@hotmail.com. |
|
|
|
Woutermans, je bedoelt vast in het bezit zijn van.. |
|
quote: creatief Martijn, hahaha Le Mistral is de shit ! |
|
Hey Douwe Death, uber geile profiel foto... klafia = cult! How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Screamer/Grunter gezocht voor opterichten deathcore/mathcore band.(omgeving Overijssel) De muziek die we gaan maken zal een beetje in het verlengde liggen van bands als: White Chappel Suicide Silence Ion Dissonance All Shall Perish Beneath The Massacre Despised Icon The Tony Danza Tap Dance Extravaganza The Dillinger Escape Plan The Faceless contacteer mij op: a-little-is-enough(apenstaart)live(punt)nl |
|
quote: Jammer dat ik zo druk ben. Suc6! |
|
ik zoek eigenlijk een beginnende death metal band uit nijmegen. ik speel zelf een jaartje of 5 gitaar |
|
quote: Is het een idee om Nimroth terug te halen? Ik hoorde ongeveer een jaar geleden dat hij bij Carach Angren had gevraagd of zij geen zanger zochten, blijkbaar is hij dus op zoek naar een nieuwe (bm) band. Zou in ieder geval wel gaaf zijn! |
|
|
|
En dan meteen ook maar deze: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |