|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Hallo allemaal 't is dan eindelijk zover, het ZM Shredfest gaat van start op zondag 1 september in de Baroeg te Rotterdam. Gitaar virtuozen, ze zijn er altijd al geweest, helaas bestaan er over het algemeen te weinig aandachtspunten voor dit toch wel kunstzinnige instrument, genoemd de gitaar. Een festival dat als thema de virtositeit van de gitaar heeft, het Shredfest dus. De zaal waar het festival gehouden gaat worden is “De Baroeg” en deze zal deze dag openen om 14:00 uur. Vanaf 15:00 uur zullen er diverse jonge gitaristen hun kunnen tonen op het hoofdpodium waarna er een korte Jamsessie zal plaatsvinden. Daarna is het tijd voor de bands en de artiesten op het clinic podium, zo hebben we ondermeer geboekt: Xenobia (instrumentale metal a la Liquid Tension Experiment), Philippe Thibaut en band, Time Machine (De Nederlandse Joe Satriani cover band), de franse virtuoos Richard Daudé en de amerikaanse top gitarist Ron Thal die deze dag zal worden bijgestaan door muzikanten van de band Sun Caged. Tuusendoor zullen onder andere ikzelf en Joop Wolters korte workshops geven op het clinic podium. Voor meer info zie de officiele website: http://www.shredfest.tk Komt dat zien dus !!!!!!!!!!! Marcel [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 14-08-2002 13:03] |
|
|
|
Daar wil ik ook wel eens komen piepen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
mmm, ik kom niet op de site... wat is de directe URL? (.tk cloakt em toch alleen maar?) |
|
|
|
ik zal het vanavond ook op de frontpage zetten |
|
doet coert van exile daar niet aan mee? |
|
Dank je Paul ! en jeps, Coert speelt ook mee, zie de site |
|
Godverdomme en ik ben dan op vakantie heheheh |
|
West Vlaanderen sukt, ik moet altijd van veel te ver komen |
|
Stoer dat het echt doorgaat. |
|
quote:Als ik ga kan ik ngo vier man meepakken me den otto Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Rotterdam moet toch wel haalbaar zijn? Wees blij dat het voor de verandering niet in Enschede is I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Is idd heel goed te doen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
baroeg is wel ver weg, maar coert vertelde er vanalles van |
|
Ik ga dr zeker zijn echt super !! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Yeah!! Ik heb er hard aan gewerkt, maar de site staat er eindelijk --> opgeluchte smiley Dit gaat feest, feest en nog eens feest worden mensen!! Btw -- vandaag verhuist de site nog van interweave naar onze eigen server.. Dan werkt de mail ook zoals het zou moeten De juiste URL is dus gewoon www.shredfest.tk, geef please die van interweave niet door.. Aangezien die strax niet meer werkt.. Tot dan iig |
|
Sorry hoor snaak maar die url werkt voor geen meter. Ik kan eventueel wel http://shredfest.zwaremetalen.com aanmaken als je dat wilt. Verder heb ik nog een aangepast logo gemaakt voor op ZM. Deze komt er vanavond op. |
|
VET! ik ga er heen. |
|
quote: Deze toch? Doet het hier gewoon hoor. |
|
ja nu opeens wel |
|
tuurlijk ben ik er bij |
|
Jaaaaaaaah menschjes ik heb er heeeeeeeeel veel zin in , en heel mooi werk snaack, site ziet er goed uit! Kankerlul |
|
idd een mooie site ja |
|
idd, mooie site... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Volgende pagina |