|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Opluchting gevolgd door teleurstelling... |
|
Het had me echt rectaal kunnen oxideren. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:+666. |
|
hier, voor de genezing het ge-oxideerd rectale lichaamsdeel. |
|
Ik ben nooit een groot Slayer-fan geweest. Muzikaal is het heel aardig, maar ik heb de zang van Araya altijd een enorm minpunt gevonden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: het zal misschien een beetje een "leeftijdding" zijn. ik herinner me nog dat hun eerste plaat uitkwam. toen dacht ik(polus vele anderen), dat kan nooit harder(en dat terwijl de muziek gewoon erg goed was(is)!!!! ik zal altijd een zwak voor hun hebben ook al zijn hun laatste cd's matig (maar ook die cd's hebben genoeg fans). ik hoop dan ook dat de band nog lang zal bestaan! |
|
Frog in your arse. Bruce Banner |
|
quote: Zou best kunnen dat het met leeftijd te maken heeft. Misschien is dat ook de reden waarom ik niet zo lyrisch kan zijn over het oude Metallica (ook niet over het nieuwe Metallica, trouwens ) zoals zoveel mensen in mijn buurt wel doen. Aan de andere kant houd ik misschien wel niet zo van metal die de thrash kant opgaat. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Hetgeen logisch is wanneerje net als jij naar gaye powermeuk luistert |
|
Het had mij ook niet zoveel geboeid en ik luister nog minder gaye meuk dan jij, vermoed ik Leuke poging, atilla. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Tegenwoordig nog amper. Het is dat ik hier dat spul nog toegewezen krijg. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik hoorde net dat mental ook weer terug mag komen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Slayer is te gek, zelfs hun latere werk. Metallica is nooit wat geweest en zal het ook nooit worden. Heeft dus niks met leeftijd maar vooral met smaak te maken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En weer een topic vakkundig om zeep geholpen. Boeiender |
|
quote:Arumenten wil ik horen graag, ik kan ook wel ongefundeerd om mij heen gaan lopen maaien (wat ik dan ook graag mag doen). Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
ach so, dus iemand die zijn smaak niet kan verwoorden mag per definitie hier niet posten??? If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote:Ik geloof dat onze Bastianus een beetje liep te grappen ende grollen op deze eersten april.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Waarom is de titel nou anders, nu is de grap eraf! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Haha, da's een goeie!1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Mental is al pleite, de rest van de users hadden het sowieso al door. Wat is het probleem precies? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
idioot dat modderhomo's zich ook met dit zoort dingen bemoejen |
|
Hey ik heb een goeie bui, niets boeit me op dit moment. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik heb juist een kolereafgrijslijkenietsontwijkendekloterigeetterrotbui en alles boeit me nu... |
|
quote:Oh fuck waar ook, je krijgt nog post van me... *haalt zegels* Kan je me nog ff je adres in de mail pleuren? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |