IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Slayer uit elkaar!!!! (1 april topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Helvete
Usericon van Helvete
Posted 01-04-2010 12:05 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Jammer dat Slayer nog niet uit elkaar is trouwens.

spectre
Usericon van spectre
Posted 01-04-2010 12:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 1 April 2010 12:04 schreef Helvete het volgende:
Dan komt het omdat ik ingelogd ben. Vanochtend zag ik het nog, maar nu niet meer.

als je er voor de 2e keer komt doet ie het niet meer

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-04-2010 12:11 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 April 2010 12:05 schreef Helvete het volgende:
Jammer dat Slayer nog niet uit elkaar is trouwens.
Tof, en dan over 8 jaar een reünie-tour ofzo.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-04-2010 12:16 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-04-2010 15:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Blijdorp muilkorft haaien: een wereldprimeur!
01-04-2010

30 april ging dit bericht uit:
Diergaarde Blijdorp gaat een aantal zwartpunthaaien muilkorven. In het grote haaienbassin van het Oceanium bleken deze haaien zich regelmatig tegoed te doen aan hun medebewoners. De dierverzorgers hebben hiervoor een unieke methode bedacht: muikorven.

Haaien zijn eenvoudig in trance te brengen (tonic immobilisation) door met de hand zachtjes over de snuit van de haai te wrijven en het dier vervolgens op de rug te draaien. Dit is o.a. door Discovery Channel goed in beeld gebracht; op Wikipedia staat het ook uitgelegd. De haai die in trance roerloos drijft, kan dan voorzien worden van een speciaal ontworpen muilkorfje.

Duikers zullen de muilkorf vòòr het voeren verwijderen zodat de dieren wel hun gewone voer kunnen eten. Het muilkorfje laat voldoende water door om de haai te laten ademen, maar weerhoudt het dier om een hapje te nemen uit de school valse haringen.

De haaien in Blijdorp worden eens per 2 dagen gevoerd door middel van “targettraining”. Deze unieke voedermethode is ook door Blijdorp ontwikkeld. Om eten te krijgen moet de haai met zijn snuit een ‘target’ aanraken. Dan hoort hij een kliksignaal en krijgt vervolgens voer.

Na het geslaagde Targettraing-project heeft Diergaarde Blijdorp weer een primeur te pakken. Volgens marien bioloog Michael Laterveer is er in een publiek aquarium nog nooit eerder een dergelijk onderzoek uitgevoerd.

update: donderdag 1april keken in de tunnel door het haaienbassin vele bezoekers gespannen toe hoe 2 duikers door het bassin zwommen... Gingen ze nu muilkorven of niet... de twijfel sloeg toe... maar plots verscheen er duiker met een rode clownsneus & bordje (zie foto hiernaast)!

Vanaf vrijdag zal het filmpje hiervan op het YouTube-kanaal Diergaarde Blijdorp bekeken kunnen worden: http://nl.youtube.com/diergaardeblijdorp

Die hebben elk jaar wel grappen, was het vorig jaar niet zo dat de leeuwen op vegetarisch voer overgingen ofzo?

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-04-2010 15:40 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha vet

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-04-2010 15:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 April 2010 15:40 schreef ElitE het volgende:
haha vet

Oja, deze was vorig jaar.. geniaal

Dieren van Diergaarde Blijdorp stappen over op vegetarische voeding

Diergaarde Blijdorp in Rotterdam gaat nog dit jaar overstappen op vegetarische voeding voor bijna alle dieren. Voor veel dieren is dit niks nieuws, opmerkelijk is echter wel dat in Diergaarde Blijdorp ook de meeste carnivoren gaan overstappen op vegetarische voeding. De dierentuin heeft hiertoe besloten na overleg met de Nederlandse Vegetariërsbond (NV het afgelopen jaar. De NVB is verheugd met de toezegging van de Rotterdamse dierentuin.

Blijdorp raakte overtuigd van deze opmerkelijke overstap door de positieve effecten op het welzijn van de dieren. Een ander belangrijk argument is dat het aansluit bij hun keuze om als dierentuin klimaatvriendelijk te opereren. Minder vlees eten betekent namelijk aanzienlijk minder uitstoot van broeikasgassen. En het verbouwen van veevoer en de daarmee gepaard gaande ontbossing zorgt daarbij voor een afname van de biodiversiteit en het verdwijnen van diersoorten in het tropisch regenwoud.

Leeuwen met een krop sla
Diergaarde Blijdorp gaat het vegetarische dieet gefaseerd invoeren en gebruikt hiervoor twee maanden per diersoort. Hierbij zullen de dieren intensief worden gevolgd door een onderzoeksgroep van de Faculteit Diergeneeskunde van de Universiteit Utrecht. Vanaf deze week al kunnen de bezoekers meemaken hoe de verschillende roofdieren de groenten zullen waarderen. Dinsdag 1 april om 11.00 uur kan het publiek meegenieten van de eerste slahapjes van de leeuwen.

Overstap
“Uit divers onderzoek is gebleken dat de meeste carnivoren na een gewennings-periode prima zonder vlees kunnen”, aldus etholoog Kathelijne van Ortt in Vara’s Vroege Vogels. “Wel is de overstap voor de hondachtigen, zoals de wolf en de hyena, kleiner dan voor de katachtigen, zoals de tijger en de leeuw”. Overigens eten roofdieren in het wild regelmatig fruit en bladeren. Volgens Van Ortt is gebleken dat alle dieren baat hebben bij een vegetarisch voedingspatroon: het bevordert de gezondheid en de dieren leven langer.

Extra voordelen
Voor Diergaarde Blijdorp zitten meer voordelen aan de overstap: de totale voedings-kosten zullen aanzienlijk goedkoper worden. Verder verwacht de dierentuin dat de medische kosten zullen dalen. Aantrekkelijk voor de bezoekers is dat het aantal voedermomenten voor de meeste dieren zal worden verhoogd.

Wetenschappelijk onderzoek
Onderzoeken in o.a. Finland, India en de VS tonen aan dat carnivoren die overstappen op vegetarische voeding langer leven. Zo heeft onlangs in de Delhi Zoological Park in New Delhi, India, de Bengaalse tijger Shiva de recordleeftijd van 27 jaar bereikt, waarvan de laatste 17 jaar op vegetarische voeding. Voor tijgers in gevangenschap is dit 12 jaar ouder dan gemiddeld.

Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 01-04-2010 16:08 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Hehe, NRC-Next heeft de kant vandaag 2 keer zo groot gedrukt..maar met dezelfde verhoudingen. In het kader van "kun je je zo lekker achter verschuilen in de trein".

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-04-2010 16:11 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 April 2010 16:08 schreef Ziona het volgende:
Hehe, NRC-Next heeft de kant vandaag 2 keer zo groot gedrukt..maar met dezelfde verhoudingen. In het kader van "kun je je zo lekker achter verschuilen in de trein".
Voor- of achterkant?

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 01-04-2010 16:12]

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 01-04-2010 16:21 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

-_-

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-04-2010 16:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 April 2010 15:36 schreef MMayo het volgende:
Blijdorp muilkorft haaien: een wereldprimeur!
01-04-2010

30 april ging dit bericht uit:
Diergaarde Blijdorp gaat een aantal zwartpunthaaien muilkorven. In het grote haaienbassin van het Oceanium bleken deze haaien zich regelmatig tegoed te doen aan hun medebewoners. De dierverzorgers hebben hiervoor een unieke methode bedacht: muikorven.

Haaien zijn eenvoudig in trance te brengen (tonic immobilisation) door met de hand zachtjes over de snuit van de haai te wrijven en het dier vervolgens op de rug te draaien. Dit is o.a. door Discovery Channel goed in beeld gebracht; op Wikipedia staat het ook uitgelegd. De haai die in trance roerloos drijft, kan dan voorzien worden van een speciaal ontworpen muilkorfje.

Duikers zullen de muilkorf vòòr het voeren verwijderen zodat de dieren wel hun gewone voer kunnen eten. Het muilkorfje laat voldoende water door om de haai te laten ademen, maar weerhoudt het dier om een hapje te nemen uit de school valse haringen.

De haaien in Blijdorp worden eens per 2 dagen gevoerd door middel van “targettraining”. Deze unieke voedermethode is ook door Blijdorp ontwikkeld. Om eten te krijgen moet de haai met zijn snuit een ‘target’ aanraken. Dan hoort hij een kliksignaal en krijgt vervolgens voer.

Na het geslaagde Targettraing-project heeft Diergaarde Blijdorp weer een primeur te pakken. Volgens marien bioloog Michael Laterveer is er in een publiek aquarium nog nooit eerder een dergelijk onderzoek uitgevoerd.

update: donderdag 1april keken in de tunnel door het haaienbassin vele bezoekers gespannen toe hoe 2 duikers door het bassin zwommen... Gingen ze nu muilkorven of niet... de twijfel sloeg toe... maar plots verscheen er duiker met een rode clownsneus & bordje (zie foto hiernaast)!

Vanaf vrijdag zal het filmpje hiervan op het YouTube-kanaal Diergaarde Blijdorp bekeken kunnen worden: http://nl.youtube.com/diergaardeblijdorp

Die hebben elk jaar wel grappen, was het vorig jaar niet zo dat de leeuwen op vegetarisch voer overgingen ofzo?
Sterk!
Ik heb vandaag een boemerang- 1 aprilgrap uitgehaald. De kinderen op school bij mijn dochter moesten zogenaamd allemaal een kussen voor op de stoel meenemen, in het kader van een GGD-onderzoek. Ik heb van de week allemaal moeders overgehaald op het schoolplein om al hun kinderen scheetkussens mee te geven. Haha, sommige juffrouws hadden echt de balen.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

peinzend
Usericon van peinzend
Posted 01-04-2010 17:33 by peinzend Wijzig reactieProfiel van peinzendQuote dit berichthttp://www.amigosdemusica.nl

Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 01-04-2010 19:53 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 1 April 2010 17:33 schreef peinzend het volgende:
http://www.bierpad.nl/

[Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 01-04-2010 19:54]

"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-04-2010 22:36 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ha, die wilde ik net posten, ja.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-04-2010 1:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Bewoners hier op het werk met hun 1 april grappen

Autist tegen begeleider:
Ik ga jou een grap vertellen.
Mijn toilet stroomt over.
Nu!

*verwachtingsvolle blik*

Collega:
Ooooh noeeeeez *rent overdreven hard naar kamer om te kijken*

Client:
1 ah ah ah ah ah aa ah aaapril

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-04-2010 18:40 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hahahaha Ik kom wel eens op een forum.. hahahaha en nou hadden de mensen van forum hahahaha oh, mijn buik doet bijna pijn van het lachen hahaha die mensen hadden dus samen een grap verzonnen hahaha Wat hadden die mensen nou gedaan hahaha die hadden iedereen wijs gemaakt dat er voor die site betaald moest worden.. betaald moest worden...

En nou komt de grap... oh mijn god eerst even de tranen van het lachen uit mijn ogen vegen.. Blijkt dus dat het gewoon een 1 april grap was.. hahahaha

Echt ZO leuk.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 02-04-2010 18:43 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Hahaha ja dat was een goede hè?!!!!!!11

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-04-2010 18:43 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Het zit je echt dwars, hè?

Bruce Banner

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-04-2010 18:43 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Lol

Silence
Usericon van Silence
Posted 02-04-2010 18:49 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Dolletjes.

R.
Usericon van R.
Posted 03-04-2010 1:37 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Lol, betalen op de internetz is so ztom

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 03-04-2010 10:18 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Vriend van mij kreeg een brief dat hem wegens nieuwe culturele wetgeving € 15.000,- aan subsidie was toegekend voor een project van hem, waarvoor een eerdere subsidieaanvraag was afgewezen. Datering van de brief: 1 april. Altijd leuk als een instantie zoals het NFPK zich de moeite getroost om leuk te zijn...

De Tegenpartij
Posted 31-03-2013 22:08 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehehe.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-03-2013 22:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

topictitel is anders wel actueel

signature

De Tegenpartij
Posted 31-03-2013 22:37 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Al een tijdje terug al, wist ik helemaal niet!

http://www.metalunderground.com/news/details.cfm?newsid=8187

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com