![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
als 't maar binnen de grenzen (welke dat zijn, is me volkomen onduidelijk) blijft hé! ![]() ![]() ![]() |
|
Succes op dat forum voor liefhebbers! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Leuk verhaal hoor ome Henk. Geinige tekst. Origineel ook. Maar ga nou asjeblieft effe in de tuin zitte!! [/Rubberen Robbie-modus] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
*insert willekeurige opmerking betreffende de ban van mental, gericht op het irriteren van mods en/of users* Mag 'ie nu dicht? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Effe uitvinden wie daar zitten, en dan alle accounts hier dichtpleuren ![]() En daarna rustig achterover gaan zitten en zien wat er gebeurt. Zou wel een goede 1 april grap geweest zijn. Nou ja, te laat. [edit]kromme vingers vandaag. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-04-2009 16:11] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Misschien dattie op zijn minst naar onzin verplaatst kan worden. *Wacht gevatte opmerking van tante Grey af* Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
wou effe melden da'k niet meer in de tuin zit... ![]() |
|
Hey, ik ben ook net terug van het balkon. ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Gatver, is het daar goed weer of zo? Het is pas april hoor. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote:Ik vind het leuk als je weer eens op me scheldt, dan weet ik weer waar we staan ten opzichte van elkaar. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Lekker weer hier, zonnetje erbij enzo. Engeland heeft natuurlijk altijd kutweer, april of geen april ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Dit weekend iets van 20 C! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Zaterdag 10 en zondag 10? spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Gok van wel, vertrouw dat weer uit Hilversum nooit echt helemaal. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() Koud en bewolkt ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Kunstgras op het WK; de 1 aprilgrap van de Telegraaf http://www.telegraaf.nl/dft/6429951/__Nederlands_kunstgras_op_het_WK_voetbal__.html?p=10,1 De Daily Mail: wegenwacht met raketpak ivm files http://www.telegraaf.nl/buitenland/6429665/__Vliegende_wegenwacht__.html?p=23,2 Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Die wilde ik ook net posten ja, maar nu is 'ie weer normaal bij mij? ![]() |
|
Alleen de FP is 1337, de andere pagina's zijn normaal. ![]() |
|
Hehe, MH liet hem net aan me zien. ![]() |
|
quote:Dan komt het omdat ik ingelogd ben. Vanochtend zag ik het nog, maar nu niet meer. ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |