|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
als 't maar binnen de grenzen (welke dat zijn, is me volkomen onduidelijk) blijft hé! zo, nu echt in de tuin zitten. |
|
Succes op dat forum voor liefhebbers! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Leuk verhaal hoor ome Henk. Geinige tekst. Origineel ook. Maar ga nou asjeblieft effe in de tuin zitte!! [/Rubberen Robbie-modus] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
*insert willekeurige opmerking betreffende de ban van mental, gericht op het irriteren van mods en/of users* Mag 'ie nu dicht? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Effe uitvinden wie daar zitten, en dan alle accounts hier dichtpleuren En daarna rustig achterover gaan zitten en zien wat er gebeurt. Zou wel een goede 1 april grap geweest zijn. Nou ja, te laat. [edit]kromme vingers vandaag. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-04-2009 16:11] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Misschien dattie op zijn minst naar onzin verplaatst kan worden. *Wacht gevatte opmerking van tante Grey af* Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
wou effe melden da'k niet meer in de tuin zit... |
|
Hey, ik ben ook net terug van het balkon. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Gatver, is het daar goed weer of zo? Het is pas april hoor. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
signature |
|
quote:Ik vind het leuk als je weer eens op me scheldt, dan weet ik weer waar we staan ten opzichte van elkaar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Lekker weer hier, zonnetje erbij enzo. Engeland heeft natuurlijk altijd kutweer, april of geen april . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Dit weekend iets van 20 C! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zaterdag 10 en zondag 10? spelfout weggehaald... |
|
quote:Gok van wel, vertrouw dat weer uit Hilversum nooit echt helemaal. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Koud en bewolkt Gelukkig geen regen verder, maar dat is het dan ook wel zo'n beetje. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Kunstgras op het WK; de 1 aprilgrap van de Telegraaf http://www.telegraaf.nl/dft/6429951/__Nederlands_kunstgras_op_het_WK_voetbal__.html?p=10,1 De Daily Mail: wegenwacht met raketpak ivm files http://www.telegraaf.nl/buitenland/6429665/__Vliegende_wegenwacht__.html?p=23,2 Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
|
|
|
|
Die wilde ik ook net posten ja, maar nu is 'ie weer normaal bij mij? |
|
Alleen de FP is 1337, de andere pagina's zijn normaal. |
|
Hehe, MH liet hem net aan me zien. |
|
quote:Dan komt het omdat ik ingelogd ben. Vanochtend zag ik het nog, maar nu niet meer. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |