IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Slayer uit elkaar!!!! (1 april topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-04-2009 13:42 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 11:28 schreef Greycloak het volgende:
Nog steeds geen kansloze discussie dussem...

quote:
Op 2 april 2009 13:39 schreef GRINDBASHERS het volgende:
zo lang het niet over Mental gaat zal dit topic niet gesloten c.q. verwijderd worden... waarom? omdat het kan! (volgens 1 der mods...).
"Selectief lezen" heet dat als ik me niet vergis, maar het blijft leuk, modje klieren.

:giebelt om Grindbashers:

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 02-04-2009 13:42]

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 02-04-2009 13:44 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

als 't maar binnen de grenzen (welke dat zijn, is me volkomen onduidelijk) blijft hé! zo, nu echt in de tuin zitten.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-04-2009 13:44 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Succes op dat forum voor liefhebbers!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-04-2009 14:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 13:44 schreef GRINDBASHERS het volgende:
als 't maar binnen de grenzen (welke dat zijn, is me volkomen onduidelijk) blijft hé! zo, nu echt in de tuin zitten.

Leuk verhaal hoor ome Henk. Geinige tekst. Origineel ook. Maar ga nou asjeblieft effe in de tuin zitte!! [/Rubberen Robbie-modus]

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-04-2009 15:07 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 13:44 schreef Greycloak het volgende:
Succes op dat forum voor liefhebbers!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-04-2009 16:09 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

*insert willekeurige opmerking betreffende de ban van mental, gericht op het irriteren van mods en/of users*

Mag 'ie nu dicht?

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-04-2009 16:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Effe uitvinden wie daar zitten, en dan alle accounts hier dichtpleuren

En daarna rustig achterover gaan zitten en zien wat er gebeurt. Zou wel een goede 1 april grap geweest zijn. Nou ja, te laat.

[edit]kromme vingers vandaag.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-04-2009 16:11]

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-04-2009 16:18 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 16:09 schreef Gemene Lepel het volgende:
*insert willekeurige opmerking betreffende de ban van mental, gericht op het irriteren van mods en/of users*

Mag 'ie nu dicht?

Misschien dattie op zijn minst naar onzin verplaatst kan worden.

*Wacht gevatte opmerking van tante Grey af*

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 02-04-2009 19:08 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

wou effe melden da'k niet meer in de tuin zit...

Gemene Lepel
Posted 02-04-2009 19:18 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Hey, ik ben ook net terug van het balkon.

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Mark
Usericon van Mark
Posted 02-04-2009 20:05 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Gatver, is het daar goed weer of zo? Het is pas april hoor.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-04-2009 20:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-04-2009 20:57 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 16:18 schreef XXL het volgende:
Misschien dattie op zijn minst naar onzin verplaatst kan worden.

*Wacht gevatte opmerking van tante Grey af*
Ik vind het leuk als je weer eens op me scheldt, dan weet ik weer waar we staan ten opzichte van elkaar.

Gemene Lepel
Posted 02-04-2009 20:59 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 20:05 schreef Mark het volgende:
Gatver, is het daar goed weer of zo? Het is pas april hoor.

Lekker weer hier, zonnetje erbij enzo. Engeland heeft natuurlijk altijd kutweer, april of geen april .

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-04-2009 21:01 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Dit weekend iets van 20 C!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-04-2009 4:27 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 21:01 schreef Greycloak het volgende:
Dit weekend iets van 20 C!

Zaterdag 10 en zondag 10?

spelfout weggehaald...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-04-2009 10:24 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2009 4:27 schreef varanus het volgende:
Zaterdag 10 en zondag 10?
Gok van wel, vertrouw dat weer uit Hilversum nooit echt helemaal.

Mark
Usericon van Mark
Posted 03-04-2009 12:57 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 20:59 schreef Gemene Lepel het volgende:
Lekker weer hier, zonnetje erbij enzo. Engeland heeft natuurlijk altijd kutweer, april of geen april .

Koud en bewolkt Gelukkig geen regen verder, maar dat is het dan ook wel zo'n beetje.

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 01-04-2010 11:55 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 01-04-2010 11:56 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-04-2010 11:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 01-04-2010 12:02 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Die wilde ik ook net posten ja, maar nu is 'ie weer normaal bij mij?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-04-2010 12:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Alleen de FP is 1337, de andere pagina's zijn normaal.

Silence
Usericon van Silence
Posted 01-04-2010 12:03 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Hehe, MH liet hem net aan me zien.

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 01-04-2010 12:04 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 1 April 2010 12:03 schreef Snaack het volgende:
Alleen de FP is 1337, de andere pagina's zijn normaal.
Dan komt het omdat ik ingelogd ben. Vanochtend zag ik het nog, maar nu niet meer.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com