IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Slayer uit elkaar!!!! (1 april topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 02-04-2009 7:55 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 7:50 schreef Snark het volgende:
pleur op man, zielepoot, nixneuker, dwaas, aap, neger, lul... wat moet ik ik jezusnaam op een kutkneuzenflikkerforum als dat... ik vroeg alleen of t topic verwijderd was en snapte dat dan eventueel niet.

Ik wil niets weten van een internetgehandicapte met manieren minder dan een dooie aap die zonodig een eigen forum moet gaan opzetten en laten floppen. De puslul kan van mij de spreekwoordelijke bloemetjes krijgen in een langgerekte pijnlijke variant. Tering, omdat t kan zeg jij.. dit is een van de grote redenen dat de prijs van internetruimte van mij verveertigvervoudigd mag worden en alle gratis ruimte per direct mag verdwijnen. De mislukte grap van z'n ouders is misschien in t echt best een aardig vent maar zoals hij zich op internet presenteert had hij natuurlijk allang een fysieke mishandeling moeten ondergaan.
goeiemorgen Snark

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-04-2009 7:56 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Bruce Banner

Snark
Usericon van Snark
Posted 02-04-2009 7:59 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 7:55 schreef Silence het volgende:
goeiemorgen Snark

fijn dat je t met me eens bent, nu nog een verbod op al die truttige mentalavatars op strafe van ook een permban en mijn dag is minder kut.

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 02-04-2009 8:05 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
pleur op man, zielepoot, nixneuker, dwaas, aap, neger, lul... wat moet ik ik jezusnaam op een kutkneuzenflikkerforum als dat... ik vroeg alleen of t topic verwijderd was en snapte dat dan eventueel niet.

Ik wil niets weten van een internetgehandicapte met manieren minder dan een dooie aap die zonodig een eigen forum moet gaan opzetten en laten floppen. De puslul kan van mij de spreekwoordelijke bloemetjes krijgen in een langgerekte pijnlijke variant. Tering, omdat t kan zeg jij.. dit is een van de grote redenen dat de prijs van internetruimte van mij verveertigvervoudigd mag worden en alle gratis ruimte per direct mag verdwijnen. De mislukte grap van z'n ouders is misschien in t echt best een aardig vent maar zoals hij zich op internet presenteert had hij natuurlijk allang een fysieke mishandeling moeten ondergaan.

Werkt bijna beter dan koffie op de vroege ochtend, zo'n post !

Vind ik ook niet

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 02-04-2009 8:39 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

quote:

Tof dat je er weer bent, ik miste je al.

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 02-04-2009 8:55 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Post van het jaar, die van Snark.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-04-2009 8:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*grijns*

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-04-2009 9:11 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 7:09 schreef Greycloak het volgende:
Dank je, en met mij het hele mod-team.

Jij bent ook vet lief trouwens.

We doen ons best.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-04-2009 9:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2009 16:43 schreef nark het volgende:
Arumenten wil ik horen graag, ik kan ook wel ongefundeerd om mij heen gaan lopen maaien (wat ik dan ook graag mag doen).

Ik heb geen arumenten. Argumenten ook niet trouwens.
Metallica klinkt gewoon te saai, gelikt en het drumwerk van Ulrich pruim ik slecht, zeker t.o.v. Lombardo. Slayer met Bostaph ging trouwens ook behoorlijk de verkeerde kant op. Maar toen hadden ze nog de riffs van King/Hannemann gelukkig.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-04-2009 9:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 9:18 schreef bastianus het volgende:
Slayer met Bostaph ging trouwens ook behoorlijk de verkeerde kant op. Maar toen hadden ze nog de riffs van King/Hannemann gelukkig.

Hoe bedoel je dat? Komt het volgens jou door Bostaph of is de toetrdeing van Bostaph toevallig een markeringspunt waaran slayer veranderde? Ik denk er in ieder geval anders over. De laatste echte goede slayer cd voor mij was Divine intervention (met Bostaph dus) de cd's erna met Lombardo zijn allen een stuk minder (met natuurlijk wel enkele goede nummers per cd). Dus de kwaliteit van Slayer hangt niet per se van de aanwezighied van Lombardo af. Nu moet ik wel zeggen dat dat ene nieuwe nummer dat op youtube is te luisteren wel weer erg sterk is. Als zo de hele nieuwe cd wordt ben ik tevreden.

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-04-2009 9:26 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Hoe snel zal dit 'bij voorbaat kansloze topic' worden verwijderd?

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

attila_de_hun
Posted 02-04-2009 9:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 9:26 schreef Gemene Lepel het volgende:

ikzelf had op een overlevingsduur van één dag gerekend. dat is dus al ruim gehaald!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-04-2009 9:47 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 9:26 schreef attila_de_hun het volgende:
Hoe bedoel je dat? Komt het volgens jou door Bostaph of is de toetrdeing van Bostaph toevallig een markeringspunt waaran slayer veranderde? Ik denk er in ieder geval anders over. De laatste echte goede slayer cd voor mij was Divine intervention (met Bostaph dus) de cd's erna met Lombardo zijn allen een stuk minder (met natuurlijk wel enkele goede nummers per cd). Dus de kwaliteit van Slayer hangt niet per se van de aanwezighied van Lombardo af. Nu moet ik wel zeggen dat dat ene nieuwe nummer dat op youtube is te luisteren wel weer erg sterk is. Als zo de hele nieuwe cd wordt ben ik tevreden.

Bostaph was een erg technische en goede drummer, maar wilde zijn trucjes te graag laten horen wat soms ten koste van luisterbaarheid ging, naar mijn mening.
Lombardo is denk ik technisch gezien soms zelfs minder dan Bostaph, maar bedenkt meer drumstukjes die in dienst van de muziek staan. Ik hou gewoon van drummers die in dienst van de nummers drummen, de kunst van het weglaten af en toe zeg maar.
Ulrich trouwens vind ik een beperkte drummer die toch ingewikkelder dingen aan de nummers van Metallica wil toevoegen met rare fills en aparte slagen tussendoor op de crash maar die niet klinken.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Snark
Usericon van Snark
Posted 02-04-2009 9:48 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 8:55 schreef Ralph het volgende:
Post van het jaar, die van Snark.

al mijn posten zijn posten van het jaar!

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-04-2009 10:11 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 9:29 schreef attila_de_hun het volgende:
ikzelf had op een overlevingsduur van één dag gerekend. dat is dus al ruim gehaald!

Ten koste van Hypnos zijn topic ja .

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

attila_de_hun
Posted 02-04-2009 10:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 10:11 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ten koste van Hypnos zijn topic ja .

daar kan ik verder niks aan doen.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-04-2009 11:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:

Na het lezen hiervan heb ik nu al een leuk weekend.

:')

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-04-2009 11:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 9:29 schreef attila_de_hun het volgende:
Nog steeds geen kansloze discussie dussem...

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 02-04-2009 11:43 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 9:47 schreef bastianus het volgende:
Bostaph was een erg technische en goede drummer, maar wilde zijn trucjes te graag laten horen wat soms ten koste van luisterbaarheid ging, naar mijn mening.
Lombardo is denk ik technisch gezien soms zelfs minder dan Bostaph, maar bedenkt meer drumstukjes die in dienst van de muziek staan. Ik hou gewoon van drummers die in dienst van de nummers drummen, de kunst van het weglaten af en toe zeg maar.
Ulrich trouwens vind ik een beperkte drummer die toch ingewikkelder dingen aan de nummers van Metallica wil toevoegen met rare fills en aparte slagen tussendoor op de crash maar die niet klinken.

Lars Ulrich is het schoolvoorbeeld van een drummer die 20 jaar geleden zijn hoogtepunt had, vervolgens de rockster ging uithangen en al 15 jaar geleden links en rechts voorbijgestreefd is door talloze drummers. Het is niks voor niks dat James Hetfield in enkele interviews sarcastisch opmerkte dat Ulrich nog steeds dezelfde trucs gebruikt van 20 jaar geleden en zich niet bijzonder heeft ingespannen om een betere drummer te worden. Dat laatste kan je van een generatiegenoot als Dave Lombardo niet bepaald zeggen...

[Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 02-04-2009 12:05]

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 02-04-2009 12:03 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 11:43 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Lars Ulrich is het schoolvoorbeeld van een drummer die 20 jaar geleden zijn hoogtepunt had, vervolgens de rockster ging uithangen en al 15 jaar geleden links en rechts voorbijgestreefd is door talloze drummers. Het is niks voor niks dat James Hetfield in enkele interviews sarcastisch opmerkte dat Ulrich nog steeds dezelfde trucks gebruikt van 20 jaar geleden en zich niet bijzonder heeft ingespannen om een betere drummer te worden. Dat laatste kan je van een generatiegenoot als Dave Lombardo niet bepaald zeggen...

Trucks? Als in "camion"? Of bedoel je trucs?

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 02-04-2009 12:04 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 12:03 schreef Count Usher het volgende:
Trucks? Als in "camion"? Of bedoel je trucs?

Dat laatste mijn waerde zuiderbuur

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-04-2009 13:32 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 9:26 schreef attila_de_hun het volgende:

Dave Lombardo heeft toch alleen maar op Christ Illusion gespeeld na zijn terugkeer bij Slayer?

GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 02-04-2009 13:39 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 2 april 2009 9:26 schreef Gemene Lepel het volgende:

zo lang het niet over Mental gaat zal dit topic niet gesloten c.q. verwijderd worden... waarom? omdat het kan! (volgens 1 der mods...).

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 02-04-2009 13:41 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 13:39 schreef GRINDBASHERS het volgende:
zo lang het niet over Mental gaat zal dit topic niet gesloten c.q. verwijderd worden... waarom? omdat het kan! (volgens 1 der mods...).

Ach zo...

Nou, Wat vinden jullie hier van Mental? Moet die ban worden opgedoekt of niet? Ideeën?

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-04-2009 13:41 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 11:28 schreef Greycloak het volgende:
Nog steeds geen kansloze discussie dussem...

In dit topic hebben jullie inderdaad niet zoveel honger, lijkt.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com