|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Bruce Banner |
|
quote: fijn dat je t met me eens bent, nu nog een verbod op al die truttige mentalavatars op strafe van ook een permban en mijn dag is minder kut. |
|
quote: Werkt bijna beter dan koffie op de vroege ochtend, zo'n post ! Vind ik ook niet |
|
quote: Tof dat je er weer bent, ik miste je al. |
|
Post van het jaar, die van Snark. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
*grijns* |
|
quote: We doen ons best. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ik heb geen arumenten. Argumenten ook niet trouwens. Metallica klinkt gewoon te saai, gelikt en het drumwerk van Ulrich pruim ik slecht, zeker t.o.v. Lombardo. Slayer met Bostaph ging trouwens ook behoorlijk de verkeerde kant op. Maar toen hadden ze nog de riffs van King/Hannemann gelukkig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hoe bedoel je dat? Komt het volgens jou door Bostaph of is de toetrdeing van Bostaph toevallig een markeringspunt waaran slayer veranderde? Ik denk er in ieder geval anders over. De laatste echte goede slayer cd voor mij was Divine intervention (met Bostaph dus) de cd's erna met Lombardo zijn allen een stuk minder (met natuurlijk wel enkele goede nummers per cd). Dus de kwaliteit van Slayer hangt niet per se van de aanwezighied van Lombardo af. Nu moet ik wel zeggen dat dat ene nieuwe nummer dat op youtube is te luisteren wel weer erg sterk is. Als zo de hele nieuwe cd wordt ben ik tevreden. |
|
Hoe snel zal dit 'bij voorbaat kansloze topic' worden verwijderd? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: ikzelf had op een overlevingsduur van één dag gerekend. dat is dus al ruim gehaald! |
|
quote: Bostaph was een erg technische en goede drummer, maar wilde zijn trucjes te graag laten horen wat soms ten koste van luisterbaarheid ging, naar mijn mening. Lombardo is denk ik technisch gezien soms zelfs minder dan Bostaph, maar bedenkt meer drumstukjes die in dienst van de muziek staan. Ik hou gewoon van drummers die in dienst van de nummers drummen, de kunst van het weglaten af en toe zeg maar. Ulrich trouwens vind ik een beperkte drummer die toch ingewikkelder dingen aan de nummers van Metallica wil toevoegen met rare fills en aparte slagen tussendoor op de crash maar die niet klinken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: al mijn posten zijn posten van het jaar! |
|
quote: Ten koste van Hypnos zijn topic ja . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: daar kan ik verder niks aan doen. |
|
quote:Na het lezen hiervan heb ik nu al een leuk weekend. :') What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Nog steeds geen kansloze discussie dussem... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Lars Ulrich is het schoolvoorbeeld van een drummer die 20 jaar geleden zijn hoogtepunt had, vervolgens de rockster ging uithangen en al 15 jaar geleden links en rechts voorbijgestreefd is door talloze drummers. Het is niks voor niks dat James Hetfield in enkele interviews sarcastisch opmerkte dat Ulrich nog steeds dezelfde trucs gebruikt van 20 jaar geleden en zich niet bijzonder heeft ingespannen om een betere drummer te worden. Dat laatste kan je van een generatiegenoot als Dave Lombardo niet bepaald zeggen... [Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 02-04-2009 12:05] Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Trucks? Als in "camion"? Of bedoel je trucs? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Dat laatste mijn waerde zuiderbuur Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Dave Lombardo heeft toch alleen maar op Christ Illusion gespeeld na zijn terugkeer bij Slayer? |
|
quote: zo lang het niet over Mental gaat zal dit topic niet gesloten c.q. verwijderd worden... waarom? omdat het kan! (volgens 1 der mods...). |
|
quote: Ach zo... Nou, Wat vinden jullie hier van Mental? Moet die ban worden opgedoekt of niet? Ideeën? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: In dit topic hebben jullie inderdaad niet zoveel honger, lijkt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |