|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ik hou van je... niet echt veel maar toch... |
|
quote: nee, gerald betaald me (cash) om rond te blijven hangen op zm, ik ben de laatste tijd weinig hier omdat hij een beetje krap zat |
|
quote:Ik heb net een nieuwe website en visitekaartjes, zodoende. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
En dan toch zomaar een kwartje aan zich voorbij laten gaan. Nou ja, wie het kleine niet eert en zo. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hey, ik heb nu een sticker van Viking tegoed, hihihi. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Waarom is Hypnos grappigere topic weg? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: +1? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Die printgrap van hem moet ik serieus onthouden . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ik heb die tip van Jenje gebruikt. Selectief op elk verdiep een post-it aan de koffiezet hangen met "Defect. Reeds gemeld." Leuke reacties gezien. Van paniek tot ik-heb-het-wel-door gegniffel. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Het begon te off topic te geraken. Discussietopic. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
is dat mental ban ophef topci nu verwijderd?... tering t blijft echt een grappige pestbende hier!! |
|
quote: Kan men het sluiten van topics afdwingen door 'offtopic' te gaan en vervolgens wordt hiervoor niemand gestraft? Cool! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: +1 Je moeder. |
|
Op www.baroeg.nl Woensdag 1 april Metallica (US thrash) Special underground club-tour try-out. Entree 25 euro. Open 20.00 uur. Uitverkocht |
|
youtube |
|
quote: |
|
quote:Ligt eraan wat voor topic. Als het nou al bij voorbaat een kansloos topic is, ja. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: gaat t hele onzin gedeelte dicht?... vet |
|
quote: Hahaha! Wat een kneus ben jij toch soms. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Je hebt onzin en je hebt onzin. Mekkeren over terecht gebande emo's door mensen die solidair hadden kunnen zijn is niet het soort onzin dat lang overleeft. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Dank je, en met mij het hele mod-team. Jij bent ook vet lief trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 02-04-2009 7:09] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: nu is t wachten op het verbod op een mental avatar en dat mental een uitdrukking wordt ala de uitdrukking 'chuck' op die stinkende kutmuur laat ik hierbij nog even vooropstellen dat ik er een voorstander van ben dat mental naar de eeuwige rioolvelden is verwezen en ik nog wel 10 gebruikers kan aanwijzen die zouden mogen volgen ( oke de helft is moderater dus de kans zal klein zijn). |
|
quote: http://mentalforum.forumotion.com omdat het kan. |
|
quote: pleur op man, zielepoot, nixneuker, dwaas, aap, neger, lul... wat moet ik ik jezusnaam op een kutkneuzenflikkerforum als dat... ik vroeg alleen of t topic verwijderd was en snapte dat dan eventueel niet. Ik wil niets weten van een internetgehandicapte met manieren minder dan een dooie aap die zonodig een eigen forum moet gaan opzetten en laten floppen. De puslul kan van mij de spreekwoordelijke bloemetjes krijgen in een langgerekte pijnlijke variant. Tering, omdat t kan zeg jij.. dit is een van de grote redenen dat de prijs van internetruimte van mij verveertigvervoudigd mag worden en alle gratis ruimte per direct mag verdwijnen. De mislukte grap van z'n ouders is misschien in t echt best een aardig vent maar zoals hij zich op internet presenteert had hij natuurlijk allang een fysieke mishandeling moeten ondergaan. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |