IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Slayer uit elkaar!!!! (1 april topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-04-2009 18:49 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Bombrief?

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Snark
Usericon van Snark
Posted 01-04-2009 18:49 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

ik hou van je... niet echt veel maar toch...

Snark
Usericon van Snark
Posted 01-04-2009 18:50 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2009 18:49 schreef Mark het volgende:
Bombrief?

nee, gerald betaald me (cash) om rond te blijven hangen op zm, ik ben de laatste tijd weinig hier omdat hij een beetje krap zat

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-04-2009 18:51 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2009 18:50 schreef Snark het volgende:
nee, gerald betaald me (cash) om rond te blijven hangen op zm, ik ben de laatste tijd weinig hier omdat hij een beetje krap zat
Ik heb net een nieuwe website en visitekaartjes, zodoende.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-04-2009 18:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

En dan toch zomaar een kwartje aan zich voorbij laten gaan. Nou ja, wie het kleine niet eert en zo.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-04-2009 18:54 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hey, ik heb nu een sticker van Viking tegoed, hihihi.

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 01-04-2009 20:21 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Waarom is Hypnos grappigere topic weg?

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-04-2009 20:25 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2009 20:21 schreef Gemene Lepel het volgende:

+1?

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Gemene Lepel
Posted 01-04-2009 20:29 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Die printgrap van hem moet ik serieus onthouden .

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 01-04-2009 20:35 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik heb die tip van Jenje gebruikt. Selectief op elk verdiep een post-it aan de koffiezet hangen met "Defect. Reeds gemeld."

Leuke reacties gezien. Van paniek tot ik-heb-het-wel-door gegniffel.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-04-2009 21:19 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2009 20:21 schreef Gemene Lepel het volgende:
Het begon te off topic te geraken. Discussietopic.

Snark
Usericon van Snark
Posted 01-04-2009 22:05 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

is dat mental ban ophef topci nu verwijderd?... tering t blijft echt een grappige pestbende hier!!

Gemene Lepel
Posted 01-04-2009 22:30 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2009 21:19 schreef Greycloak het volgende:
Het begon te off topic te geraken. Discussietopic.

Kan men het sluiten van topics afdwingen door 'offtopic' te gaan en vervolgens wordt hiervoor niemand gestraft? Cool!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-04-2009 22:32 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 april 2009 16:23 schreef MR. N het volgende:
En weer een topic vakkundig om zeep geholpen.

+1

Je moeder.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-04-2009 22:40 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Op www.baroeg.nl

Woensdag 1 april
Metallica (US thrash)
Special underground club-tour try-out.
Entree 25 euro. Open 20.00 uur.
Uitverkocht

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 01-04-2009 22:49 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

youtube

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-04-2009 0:19 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 1 april 2009 22:49 schreef Mies het volgende:
youtube

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-04-2009 6:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2009 22:30 schreef Gemene Lepel het volgende:
Kan men het sluiten van topics afdwingen door 'offtopic' te gaan en vervolgens wordt hiervoor niemand gestraft? Cool!
Ligt eraan wat voor topic. Als het nou al bij voorbaat een kansloos topic is, ja.

Snark
Usericon van Snark
Posted 02-04-2009 7:03 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 6:10 schreef Greycloak het volgende:
Ligt eraan wat voor topic. Als het nou al bij voorbaat een kansloos topic is, ja.

gaat t hele onzin gedeelte dicht?... vet

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 02-04-2009 7:07 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 6:10 schreef Greycloak het volgende:

Hahaha! Wat een kneus ben jij toch soms.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-04-2009 7:08 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 7:03 schreef Snark het volgende:
gaat t hele onzin gedeelte dicht?... vet
Je hebt onzin en je hebt onzin. Mekkeren over terecht gebande emo's door mensen die solidair hadden kunnen zijn is niet het soort onzin dat lang overleeft.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-04-2009 7:09 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 7:07 schreef Count Usher het volgende:
Hahaha! Wat een kneus ben jij toch soms.
Dank je, en met mij het hele mod-team.

Jij bent ook vet lief trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 02-04-2009 7:09]

Snark
Usericon van Snark
Posted 02-04-2009 7:17 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 7:08 schreef Greycloak het volgende:
Je hebt onzin en je hebt onzin. Mekkeren over terecht gebande emo's door mensen die solidair hadden kunnen zijn is niet het soort onzin dat lang overleeft.

nu is t wachten op het verbod op een mental avatar en dat mental een uitdrukking wordt ala de uitdrukking 'chuck' op die stinkende kutmuur

laat ik hierbij nog even vooropstellen dat ik er een voorstander van ben dat mental naar de eeuwige rioolvelden is verwezen en ik nog wel 10 gebruikers kan aanwijzen die zouden mogen volgen ( oke de helft is moderater dus de kans zal klein zijn).

Silence
Usericon van Silence
Posted 02-04-2009 7:36 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2009 22:05 schreef Snark het volgende:
is dat mental ban ophef topci nu verwijderd?... tering t blijft echt een grappige pestbende hier!!

http://mentalforum.forumotion.com

omdat het kan.

Snark
Usericon van Snark
Posted 02-04-2009 7:50 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 7:36 schreef Silence het volgende:
http://mentalforum.forumotion.com

omdat het kan.

pleur op man, zielepoot, nixneuker, dwaas, aap, neger, lul... wat moet ik ik jezusnaam op een kutkneuzenflikkerforum als dat... ik vroeg alleen of t topic verwijderd was en snapte dat dan eventueel niet.

Ik wil niets weten van een internetgehandicapte met manieren minder dan een dooie aap die zonodig een eigen forum moet gaan opzetten en laten floppen. De puslul kan van mij de spreekwoordelijke bloemetjes krijgen in een langgerekte pijnlijke variant. Tering, omdat t kan zeg jij.. dit is een van de grote redenen dat de prijs van internetruimte van mij verveertigvervoudigd mag worden en alle gratis ruimte per direct mag verdwijnen. De mislukte grap van z'n ouders is misschien in t echt best een aardig vent maar zoals hij zich op internet presenteert had hij natuurlijk allang een fysieke mishandeling moeten ondergaan.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com