|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Het einde der tijden ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Als we dat nou kunnen doorvoeren voor 2012, hebben we mooi de Maya's een hak gezet. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
En de topictitel even een leuk accent gegeven. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Aknorkalyps |
|
Heeft ook wel iets. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Achjee, alweer paniek. |
|
|
|
Nou, ben benieuwd hoe dít nou weer uit gaat pakken. Mensheid sterft uit dankzij varkens, true man. |
|
Het varken domineert binnenkort de wereld en de mensheid sterft uit, had de bedenker van planet of the apes het toch goed (op de diersoort na dan) |
|
quote: Een soort sterft vrijwel nooit uit door een virus, het decimeert. Anders zou een virus ook zn eigen bestaan naar de klote helpen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: In Animal Farm van Orwell hebben de varkens het wel voor het zeggen, als ik het wel heb. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Yup. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
"ALL ANIMALS ARE EQUAL, BUT SOME ARE MORE EQUAL THAN OTHERS" Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nee, alleen over de dieren op de boerderij. De boer stond er uiteindelijk nog altijd boven. [edit]Of nee wacht, ze waren gelijkwaardig op het einde. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 27-04-2009 16:48] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: http://www.cdc.gov/swineflu/ Ergo alleen arme mensen gaan dood. Drukte om niks. [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 27-04-2009 22:45] |
|
Daar zit je dan met miljoenen ampullen tamiflu op de schap She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: quote: Een Moslimsamenzwering dus, Hiepneus. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dus jij bent alleen arme mensen gaan dood? [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 27-04-2009 18:43] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
errare humanum est Here kitty kitty kitty! |
|
Ach, sommige mensen horen een klok, he She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hey, gaaf. Dit is een subvirus van / verwant aan de Spaanse Griep. Gingen daar 90 jaar geleden ook alleen miljoenen arme mensen aan dood? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-04-2009 18:50] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja, maar toen hadden we geen tamiflu. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Maar vast gaan hamsteren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Overigens zegt die verwantschap ook niet veel, dat ze allebei mogelijk H1N1 zijn zegt verder weinig over hoe infectieus het zal zijn. Er zijn diverse H1N1 varianten. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |