IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Cannibal Corpse, Dying Fetus, Evocation & Obscura in Hedon, Zwolle 27-10-2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-10-2009 17:04 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 oktober 2009 16:54 schreef MR. N het volgende:
Hehe, 2 minuten lopen, ongeveer een halve minuut meer dan bijvoorbeeld FRNK.
Dat is inclusief de trap af in jouw kerk neem ik aan?

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-10-2009 17:13 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 oktober 2009 17:04 schreef Judge M. het volgende:
Dat is inclusief de trap af in jouw kerk neem ik aan?

Boeiender

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 27-10-2009 17:21 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2009 16:46 schreef Metalhead22 het volgende:
Je mag niet?
Ik zou liever hebben dat Evocation opent.

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 27-10-2009 17:36 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

+1
Nu moet ik er gelijk om 19:15 zijn.
Wel zin an!!!

Arjan Domhof
Usericon van Arjan Domhof
Posted 27-10-2009 17:48 by Arjan Domhof Wijzig reactieProfiel van Arjan DomhofQuote dit bericht

Ausverkauft!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-10-2009 18:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2009 17:48 schreef Arjan Domhof het volgende:
Ausverkauft!

Meneer Domhof, mag Unanimated ook een keertje komen speuln. Als dat op Pattie Saan kan, kan het toch ook in Hedon? Ahhh toeeeee?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-10-2009 18:24 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Uitverkocht? He jammer.

Je moeder.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 27-10-2009 19:16 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Zo, die kant maar eens op.

Boeiender

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-10-2009 0:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Mooi en gezellig feestje. Al met al wel errrug druk binnen in een uitverkocht Hedon. Obscura vond ik erg gaaf, jammer dat ze zo kort speelden, hopelijk mogen ze nog eens terug komen. Het geluid vond ik wel wat minder, Obscura kwam er niet altijd even goed en helder uit, jammer. Evocation kon ik prima volgen vanuit het kroeggedeelte, vond het niet zo boeiend. Dying Fetus was lomp, denderde alles aan gort. Cannibal Corpse deed gewoon goed zijn ding, wat een "nek" heeft meneer de frontman. Geluid was overigens donders hard (Leek wel een Sunn O))) optreden op sommige momenten. Vond het bij vlagen vervelend aanhoren, zelfs met oordoppen in.

Al met al wel een geslaagde avond, zelfs voor een dinsdagavond. Wat een opkomst! Vaker doen Hedon!

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 28-10-2009 1:19 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Donders mooi!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-10-2009 1:38 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Sluit me bij MMayo aan en nogmaals aandacht voor installatie snoeihard. Dat was niet nodig, CC blaast zo ook wel alles omver.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 28-10-2009 1:51 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Super gezellie. Dying Fetus, de band van de avond. CC wel veel vaker veel beter gezien. Ik vond het leuk, en dat was alles over CC.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-10-2009 2:42 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Was leuk feestje idd!

Obscura was erg tof, jammer dat ik maar een paar nummers heb kunnen zien. Graag terugkomen enzo.

Evocation was vrij matig. Het optreden was op zich niet slecht maar het gebodene materiaal totaal oninteressant.

Fetus was erg goed. Klonk superstrak en heerlijk lomp.

CC was ook zeer goed te doen, maar heb ze ook wel eens beter gezien.

Helaas was het wel iets te druk in Hedon.

Niettemin zeer de moeite waard weer.

@Mayo: thanx for listening!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 28-10-2009 8:34 by Bijlensmid Wijzig reactieProfiel van BijlensmidQuote dit bericht

Eerste twee bands gemist, maar ik was precies op tijd aangekomen voor Dying Fetus. Links achterin de zaal is het geluid dan wel sowieso minder dan wanneer je bijvoorbeeld in het midden staat (Jezus, wat een drukte in Hedon), maar het geluid was van zichzelf ook redelijk bedompt, wat ik met name jammer vond voor de bassist omdat die werkelijk waar elk riedeltje meespeelde met de gitarist. Gaaf om dat vlugge vingerwerk te volgen hehe, maar dus erg jammer van het geluid omdat het op die manier een beetje een waas werd. Ook een geniaal snelle en ontzettend strakke drummert, alleen wederom jammer van het slecht afgemixte geluid.

Bij Cannibal Corpse hoopte ik dat het geluid wat beter zou zijn, maar dat viel ook niet echt mee helaas, ook al stond ik toen redelijk in het midden van de zaal. Wederom dat bedompte geluid, waardoor ik vond dat de bas en de gitaren het minst uit de verf kwamen. Daarnaast vond ik de Corpsegrindert ook iets te hard staan, maar gelukkig was dat voor mij niet storend. Mazurkiewicz vond ik overigens erg matig drummen... Leek wel of hij moe was o.i.d., gezien hij bepaalde tempo's stukken slomer speelde dan anders en het leek ook of hij moeite had om de drums vol te houden.

Maar naast al dit gezeik was het zonder twijfel gewoon een ubervette show in Hedon! Keihard headbangen zoals dat hoort en ultra gaaf dat ze onder andere de (mijns insziens) betere nummers als Unleashing The Bloodthirsty, Pit Of Zombies, Vomiting The Soul en met name Sentenced To Burn hebben gespeeld! Ik hoop dat ik vaker dit soort dinsdagavonden mag meemaken!

Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-10-2009 9:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2009 2:42 schreef Onweerwolf het volgende:
@Mayo: thanx for listening!

Oja, nog een minpuntje.. de avond ging veel te snel voorbij met alle gezellige mensen en goede bands haha.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 28-10-2009 11:18 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hehe, was leuk, jammer dat bij Obscura de fretloze bas node gemist werd, Evocation, mwoah, Dying Fetus had ik na 2 nummers wel gezien, zwaar saai (niet mijn muziek zeg maar) en CC was een beetje futloos, en daardoor niet echt boeiend vond ik.

Boeiender

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 28-10-2009 11:35 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

die cannibal corpse-nek was idd indrukwekkend
verder alleen obscura echt gecheckt, erg strakke set, en erg goede invalbassist ook (netjes die snelheden met zn vingers), maar toch anders met fretjes en qua bandgeluid. verder veel staan ouwehoeren, stukje DF gecheckt maar niet echt mijn muziek. evocation heb ik niks van meegekregen. CC wel wat. En lekkere pit weer, vooral voor m'n baco's die al leeg waren voorda'k er aan kon beginnen...

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 28-10-2009 11:36]

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 28-10-2009 11:57 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Leuke avond! Obscura viel een beetje tegen, vond het geluid lang niet zo helder als op cd waardoor sommige nummers niet goed uit de verf kwamen en de show was wel heel erg kort. Toch blijven ze goed! Evocation was wel oke. Dying Fetus en Cannibal Corpse waren lomp zoals het hoort, lekker!! Harde geluid heb ik geen last van gehad, op het moment had ik niks door eigenlijk, nu wel flink piepende oren.
Verder was het wel errug druk, maar donders gezellig!

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 28-10-2009 17:06 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Grrrr supergezellige avond met alle bekende gehad.Obscura ,Evocation mwa,DF ,CC gehoord vanuit de bar/merch-zaaltje,wel ok.

=)

Silence
Usericon van Silence
Posted 28-10-2009 20:49 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Was een leuk avondje, errug druk. Obscura helaas alleen het laatste stuk vanuit de deuropening gezien. Evocation is gewoon niet mijn ding, 13 in een dozijn, niet erg spannend. Dying Fetus was voor mij de band van de avond, gave live band, strak gespeeld. CC viel voor mij tegen, ze leken er geen zin in te hebben, halfverwege maar naar buiten gegaan.

Verder veel ZM-ers gespot, en 'Tieu, je bent een charmante man

Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 28-10-2009 22:34 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

Erg gezellig!!!!
Wel balen dat ik niet fit was en Cannibal Corpse niet eens gered heb...
Vrijdag Hedon-revange

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 28-10-2009 23:16 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Obscura was wel leuk, maar het geluid kon wel beter en jammer dat ze als eerste speelden. Evocation vond ik niet zo interessant, ik heb ze maar voor de helft gezien. Dying Fetus was wel erg goed, voor mij ook verreweg de beste band van de avond. Ze hadden wel wat langer mogen spelen. Cannibal Corpse was niet zo veel aan, maar ik had er ook niet zo veel van verwacht. Verder was het veel te druk.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-10-2009 23:18 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 oktober 2009 22:34 schreef Blair Witch het volgende:
Vrijdag Hedon-revange

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 28-10-2009 23:30 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 28 oktober 2009 23:18 schreef Judge M. het volgende:

U ook?

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-10-2009 23:34 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 oktober 2009 23:30 schreef zillah-morte het volgende:
U ook?

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com