|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Boeiender |
|
quote:Ik zou liever hebben dat Evocation opent. |
|
+1 Nu moet ik er gelijk om 19:15 zijn. Wel zin an!!! |
|
Ausverkauft! |
|
quote: Meneer Domhof, mag Unanimated ook een keertje komen speuln. Als dat op Pattie Saan kan, kan het toch ook in Hedon? Ahhh toeeeee? |
|
Uitverkocht? He jammer. Je moeder. |
|
Zo, die kant maar eens op. Boeiender |
|
Mooi en gezellig feestje. Al met al wel errrug druk binnen in een uitverkocht Hedon. Obscura vond ik erg gaaf, jammer dat ze zo kort speelden, hopelijk mogen ze nog eens terug komen. Het geluid vond ik wel wat minder, Obscura kwam er niet altijd even goed en helder uit, jammer. Evocation kon ik prima volgen vanuit het kroeggedeelte, vond het niet zo boeiend. Dying Fetus was lomp, denderde alles aan gort. Cannibal Corpse deed gewoon goed zijn ding, wat een "nek" heeft meneer de frontman. Geluid was overigens donders hard (Leek wel een Sunn O))) optreden op sommige momenten. Vond het bij vlagen vervelend aanhoren, zelfs met oordoppen in. Al met al wel een geslaagde avond, zelfs voor een dinsdagavond. Wat een opkomst! Vaker doen Hedon! |
|
Donders mooi! |
|
Sluit me bij MMayo aan en nogmaals aandacht voor installatie snoeihard. Dat was niet nodig, CC blaast zo ook wel alles omver. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Super gezellie. Dying Fetus, de band van de avond. CC wel veel vaker veel beter gezien. Ik vond het leuk, en dat was alles over CC. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Was leuk feestje idd! Obscura was erg tof, jammer dat ik maar een paar nummers heb kunnen zien. Graag terugkomen enzo. Evocation was vrij matig. Het optreden was op zich niet slecht maar het gebodene materiaal totaal oninteressant. Fetus was erg goed. Klonk superstrak en heerlijk lomp. CC was ook zeer goed te doen, maar heb ze ook wel eens beter gezien. Helaas was het wel iets te druk in Hedon. Niettemin zeer de moeite waard weer. @Mayo: thanx for listening! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Eerste twee bands gemist, maar ik was precies op tijd aangekomen voor Dying Fetus. Links achterin de zaal is het geluid dan wel sowieso minder dan wanneer je bijvoorbeeld in het midden staat (Jezus, wat een drukte in Hedon), maar het geluid was van zichzelf ook redelijk bedompt, wat ik met name jammer vond voor de bassist omdat die werkelijk waar elk riedeltje meespeelde met de gitarist. Gaaf om dat vlugge vingerwerk te volgen hehe, maar dus erg jammer van het geluid omdat het op die manier een beetje een waas werd. Ook een geniaal snelle en ontzettend strakke drummert, alleen wederom jammer van het slecht afgemixte geluid. Bij Cannibal Corpse hoopte ik dat het geluid wat beter zou zijn, maar dat viel ook niet echt mee helaas, ook al stond ik toen redelijk in het midden van de zaal. Wederom dat bedompte geluid, waardoor ik vond dat de bas en de gitaren het minst uit de verf kwamen. Daarnaast vond ik de Corpsegrindert ook iets te hard staan, maar gelukkig was dat voor mij niet storend. Mazurkiewicz vond ik overigens erg matig drummen... Leek wel of hij moe was o.i.d., gezien hij bepaalde tempo's stukken slomer speelde dan anders en het leek ook of hij moeite had om de drums vol te houden. Maar naast al dit gezeik was het zonder twijfel gewoon een ubervette show in Hedon! Keihard headbangen zoals dat hoort en ultra gaaf dat ze onder andere de (mijns insziens) betere nummers als Unleashing The Bloodthirsty, Pit Of Zombies, Vomiting The Soul en met name Sentenced To Burn hebben gespeeld! Ik hoop dat ik vaker dit soort dinsdagavonden mag meemaken! Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
quote: Oja, nog een minpuntje.. de avond ging veel te snel voorbij met alle gezellige mensen en goede bands haha. |
|
Hehe, was leuk, jammer dat bij Obscura de fretloze bas node gemist werd, Evocation, mwoah, Dying Fetus had ik na 2 nummers wel gezien, zwaar saai (niet mijn muziek zeg maar) en CC was een beetje futloos, en daardoor niet echt boeiend vond ik. Boeiender |
|
die cannibal corpse-nek was idd indrukwekkend verder alleen obscura echt gecheckt, erg strakke set, en erg goede invalbassist ook (netjes die snelheden met zn vingers), maar toch anders met fretjes en qua bandgeluid. verder veel staan ouwehoeren, stukje DF gecheckt maar niet echt mijn muziek. evocation heb ik niks van meegekregen. CC wel wat. En lekkere pit weer, vooral voor m'n baco's die al leeg waren voorda'k er aan kon beginnen... [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 28-10-2009 11:36] |
|
Leuke avond! Obscura viel een beetje tegen, vond het geluid lang niet zo helder als op cd waardoor sommige nummers niet goed uit de verf kwamen en de show was wel heel erg kort. Toch blijven ze goed! Evocation was wel oke. Dying Fetus en Cannibal Corpse waren lomp zoals het hoort, lekker!! Harde geluid heb ik geen last van gehad, op het moment had ik niks door eigenlijk, nu wel flink piepende oren. Verder was het wel errug druk, maar donders gezellig! |
|
Grrrr supergezellige avond met alle bekende gehad.Obscura ,Evocation mwa,DF ,CC gehoord vanuit de bar/merch-zaaltje,wel ok. =) |
|
Was een leuk avondje, errug druk. Obscura helaas alleen het laatste stuk vanuit de deuropening gezien. Evocation is gewoon niet mijn ding, 13 in een dozijn, niet erg spannend. Dying Fetus was voor mij de band van de avond, gave live band, strak gespeeld. CC viel voor mij tegen, ze leken er geen zin in te hebben, halfverwege maar naar buiten gegaan. Verder veel ZM-ers gespot, en 'Tieu, je bent een charmante man |
|
Erg gezellig!!!! Wel balen dat ik niet fit was en Cannibal Corpse niet eens gered heb... Vrijdag Hedon-revange |
|
Obscura was wel leuk, maar het geluid kon wel beter en jammer dat ze als eerste speelden. Evocation vond ik niet zo interessant, ik heb ze maar voor de helft gezien. Dying Fetus was wel erg goed, voor mij ook verreweg de beste band van de avond. Ze hadden wel wat langer mogen spelen. Cannibal Corpse was niet zo veel aan, maar ik had er ook niet zo veel van verwacht. Verder was het veel te druk. |
|
quote: |
|
quote: U ook? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |