|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zwolle te ver weg.dan maar naar Bibelot! =) |
|
Waarom post je dan in dit topic? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Aanwezig! Cannibal Corpse is altijd goed, en eindelijk een keer Dying Fetus zien! en maar 10 minuten in de trein |
|
Evocation is fucking briljant. Dying Fetus is altijd vet live, denk dat ik hier wel heen ga. |
|
quote: Ik hoop dat het Hof Ter Lo wordt. Eigenlijk is de Biebob toch veel te klein voor zulke line-ups Faustian Spirit of the Earth |
|
O, dan es even Evocation's myspace checken hehe |
|
quote: Jij woont toch in Amsterdam? Uurtje vanaf Zwolle. Groningen is verder. |
|
quote: Grunn is ook een klein uurtje hoor, dus niet verder van Zwolle af. Maar zeker een kaartje halen hiervoor, Obscura wil ik graag live zien, de andere bands boeien me minder. Boeiender |
|
quote: Amsterdam - Groningen in een uur? |
|
quote: L.E.Z.E.N.... van Zwolle af.... Boeiender |
|
quote: Ja dat lees ik wel maar dat was niet wat er in mijn eerdere bericht bedoelt werd die niet voor jou bestemd was. Kun je wel op gaan reageren, maar als je de eerste strekking al niet goed snapt hoef je er ook niet op in te gaan schat. Mag wel natuurlijk, wat jij wil. @ Not Your Bitch: Je wilde toch ook naar God Dethroned optreden in Vera, dat is stukken verder dan Hedon voor jou vanuit Amsterdam. Maar wel eens met doordeweekse data, jammers voor mensen die moeten werken. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-04-2009 10:23] |
|
quote: Zozo, en sinds wanneer snap jij een niet? Boeiender |
|
quote: Wanneer ik daar zin in heb. Rebels he? |
|
quote: +2 ??? Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote:Sure dude. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat is waar,maar gaat mij meer om de terugweg.Vaak is dat ruk met OV 's nachts.Ik vind 2uur reizen ook niet erg ofzo,maar 3 uur naar huis . Ach ik zie wel. =) |
|
quote: Met een beetje geluk redt je het vanaf Zwolle naar Amsterdam wel binnen het uurtje met OV, weet niet waar je die drie uur dan vandaan haalt. Zwolle is nog net geen derde wereldstad Maar goed, mooie package. Obscura |
|
quote: Ik loop vooruit op de zaken.haha. Omdat ik het vaker heb meegemaakt,wat je met een auto in uurtje kan doen met OV 's nachts soms 3 en een half uur ofzo.nachttrein,nachtbus etc. Ik ga wel ff uitvogelen hoe of wat met Zwolle. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 28-04-2009 14:21] =) |
|
Holy shit! Aanwezig! |
|
quote: Thanks. Spreek je bij God Dethroned Vera wel. Zijn we bij vital remains niet echt meer aan toegekomen. Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Nice, aanwezig! |
|
aanwezig!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
aanwezig in de biebob |
|
Tering wat is A. Domhof goed bezig de laatste tijd man. Je zult maar een pantverbod hebben in Hedon. Lijkt me wel balen man Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |