|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Supervette line-up ja! Wie heeft er een pandverbod dan? Moet je wel heel wat voor doen bij Hedon... |
|
quote: *hap* Boeiender |
|
Nou en, eerst loopt ie een beetje stoer te doen, daarna wil ie een biertje drinken omdat elkaar afzeiken op internet nergens op slaat volgens hem, en nu komt onze beroeps dislect weer met dit geouwehoer, krijg dan ook maar een terminale ziekte. Against God and Government |
|
quote: Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Laat maar, mongool [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 29-04-2009 16:15] Against God and Government |
|
ehm, juist. Maareh hadden we het niet over Cannibal Corpse, Dying Fetus, Evocation & Obscura ofzo? |
|
quote:Die hebben allemaal eigen topics.. |
|
Hoe droog... |
|
Zou hier graag bij willen zijn, maar ben dan waarschijnlijk in het ziekenhuis (of thuis) een nieuwe Matteman-telg aan het verwelkomen |
|
Waarschijnlijk aanwezig in Dordrecht. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Hey Ratman, lees ik dat nou goed? Je vrouw moet wel even dr best doen om eerder te bevallen, want Weegschalen zijn per definitie voorbestemd tot heerschappij En als jij niet naar CC en DF gaat, welke zekerheden in het leven bestaan er dan nog? MC Hammer Smashed Face |
|
Heel-erg-terecht !! Obscura en Dying Fetus ! En Cannibal Corpse natuurlijk ! Zeker aanwezig ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Eens! Zou dan trouwens wel een 100%-score betekenen, aangezien er tot nu toe ook al 2 van de 2 weegschaal zijn! |
|
Kaartverkoop gestart!: http://www.hedon-zwolle.nl/index.php?option=com_tlevents&Itemid=65&task=detail&showid=430 |
|
Zo, kaartjes voor Rajackar en mijzelf gehaald. Boeiender |
|
oe tering, zie nu pas dat dat in zwolle is dying fetus moet ik echt weer eens zien! tzt nog maar eens kijken of ik er aan denk Je moeder. |
|
Vandaag eens even kaartje halen |
|
Kaartjes besteld |
|
quote: Idem dito. |
|
Ik ga in Biebob 6 oktober met Triple-Dan. Kaartjes net betaald 26e en 27e zit ik/we met verjaardagen. En kwa afstand is het allemaal ver hehe. Maarre; CANNIBAL CORPSE! |
|
Evocation Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Kaarten hangen aan het prikbord! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Kaart binnen. Gaan er nog lui uit Grunn? Zo ja en hoe? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ga morgen ook maar eens een kaartje halen. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |