|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Was leuk gisteren in de Biebob. Bij Obscura was het geluid echt barslecht, dus daar kan ik niet veel over zeggen. Evocation is totaal m'n ding niet, zelden zo'n saaie, standaard death metal gehoord. Dying Fetus was veruit de strakste band van de avond. De moshpits en enthousiasme van het publiek waren vele malen groter dan bij CC. Maar ook over CC viel er weinig te klagen, ze leverden weer een degelijke show af zoals gewoonlijk. Het geluid in het begin viel wat tegen waardoor The Time To Kill Is Now volledig in het water viel, maar voor de rest weinig klachten. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: das WEL erg... sjampoo! |
|
Deze keer eens niet werken en lekker bandjes kieken!!!! |
|
quote: Das lang geleden |
|
quote: Alleen Dying Fetus een stukje gezien, maar omdat het zo achterlijk warm was de rest buiten gestaan. CC wel helemaal gezien. Geluid was inderdaad jammer in het begin, maar het was weer een feestje ja |
|
De airco in Hedon doet't weer! ;-) |
|
quote: alweer klote geluid? ik heb ze nu meerdere keren gezien maar,het geluid is altijd waardeloos als hun spelen. laatst dat ze in zaandam speelde was die hele dag het geluid waardeloos |
|
Tsja... De Kade hè... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Fijn! Geen Testament -ren je rot naar buiten om af te koelen en weer terug om niks te missen van de band- gedoe. |
|
Hoop trouwens wel dat in Hedon het geluid van Obscura goed te doen is met al hun priegelriedeltjes, die wil ik wel goed horen! |
|
quote: Excuses voor het niet aanwezig zijn. Had de shows in Bibelot en Hedon graag willen spelen. |
|
quote:Jammer Jeroen, was gezellig geweest! Succes met het druk hebben Boeiender |
|
Vet balen dat Jeroen er niet bij is. Toch ben ik wel aanwezig. Wil Obscura zeker zien spelen! the only pleasure is pain |
|
Ik heb er zin in Life doesn't get much better than this! |
|
Ik ook! |
|
Ook maar een kaartje gehaald |
|
quote: Haha; stimmt... maar weer eens drankje doen dan |
|
Uitnodiging binnen. Zin in! =) |
|
- Greycloak - Bloodcorpse - Schaep - Zillah - Morridin - O. W. Wolf - Marc Ballebak Judas - The Will2 .... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik doe er nog even moeilijk over. |
|
- Greycloak - Bloodcorpse - Schaep - Zillah - Morridin - O. W. Wolf - Marc Ballebak Judas - The Will2 - MMayo |
|
- Greycloak - Bloodcorpse - Schaep - Zillah - Morridin - O. W. Wolf - Marc Ballebak Judas - The Will2 - MMayo - Corpsegrind - Gnosis - Yelmer |
|
- Greycloak - Bloodcorpse - Schaep - Zillah - Morridin - O. W. Wolf - Marc Ballebak Judas - The Will2 - MMayo - Corpsegrind - Gnosis - Yelmer - Carnagath + vriendin |
|
- Greycloak - Bloodcorpse - Schaep - Zillah - Morridin - O. W. Wolf - Marc Ballebak Judas - The Will2 - MMayo - Corpsegrind - Gnosis - Yelmer - Carnagath + vriendin - w817tjes |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |