|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja, hoeven we niet te wachten tot de EMM |
|
iig lijkt het volgens de betrouwbare krantenberichten hiero erop dat Hedon het beste op de huidige locatie kan blijven en daar uitbreiden... vraag me alleen af welke kant op... zal wel richting de (tijdelijke) locatie van het Legers des Onheils zijn... links zit namelijk popfront... en die gaan niet opzij. |
|
quote: Die christenhonden van het LDH hadden een paar jaar geleden al weg moeten zijn daar. Zou mooi zijn als Hedon die kant op kan uitbreiden. Boeiender |
|
Dat was best een gaaf feestje! Dit was "helaas" vooral alleen aan Dying Fetus te danken. Silence en ik hadden Obscura graag nog een keer willen zien, maar van die band hebben we helaas alleen de, slappe, afsluiter meegekregen. Evocation vind ik te standaard. Op zich niet slecht, en niet goed; dat is het grootste probleem met zo'n band. Cannibal Corpse had z'n avond niet, geloof ik, ik heb overtuigendere shows van ze gezien. Achteraf gezien maakte Dying Fetus echter alles goed! Heerlijk optreden. Gave setlist, genoeg nieuw werk en genoeg oud werk. Keihard, lomp en vooral heel, heel strak. Zonder twijfel de band van de avond! [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 29-10-2009 21:32] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
Zo hé, goed gelukt dus, hehe. Boeiender |
|
Ja, haar ouders mogen best trots zijn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hehe, ook dat, maar ik had het over de foto. Boeiender |
|
Nakomertje; Puik feestje, me nek voelt nog steeds enigszins pijntjes aan |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina |