|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-04-2009 13:06] signature |
|
signature |
|
Mooie beschrijving van Hypnos ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Leuke heerschap, alleen die zwaar irritante metalcore invloeden. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik kom klaar bij die inspector gadget breakdown. Die toeter is ook gaaf. Leuke funband! Proberen al tijden naar EU te komen, denk dat het na het nieuwe album er wel van gaat komen. [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 30-04-2009 23:50] |
|
Niks tegen het idee. Maar op een of andere manier spreekt het me totaaal niet aan "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Dit is echt kick ass! En ik maar denken dat het niet veel vreemder meer kon...Proved me wrong... Die meid ken SCREEEEEAMEN |
|
Ik vind het maar niks. |
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:+1 |
|
quote: Ha, ik vind dit best gaaf, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die clip erbij maakt het leuk! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hmmz, ik vind het die clip nog vrij aardig klinken. Eens even kijken of ik er verder nog ergens wat te luisteren van kan vinden. [edit] Ben de myspace aan het beluisteren en het krijgt van mij de felbegeerde H-K seal of approval (na die van pedobear the next best thing[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door H-K op 03-05-2009 23:24] Life doesn't get much better than this! |
|
Goede muziek vind ik het niet en grappig ook niet. Niet voor mij dit spul. |
|
Hehe geniaal Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
vette shizzle! Je moeder. |
|
Hahah WAT een coole band. Vette strot ook die meid! |
|
quote: +1 Rebel without a sauce |
|
geniale band |
|
signature |
|
quote: Iets voor Rajacker? |
|
haha dit klinkt best vet. Vooral die cleane stem van die chickchick ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
(Nieuwe) album is gelekt. Ze hebben hun stijl wat meer in de vingers dan op de EP, maar het lijkt erop alsof ze toch nog niet helemaal klaar zijn. De grappige/spannende elementen komen soms iets teveel als gimmick over, ze hadden er denk ik meer mee kunnen doen. Maar goed, het is ook geen makkelijke muziek, ik blijf het nog even luisteren Valt me trouwens op dat dit in principe Enter Shikari is, maar dan wel vet en wel metal Paar toetsendingen klinken echt precies als ES, hehe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wat een stel nerds zeg. En dit is dan de toekomst van metal? Laat me niet lachen |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |