![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik weet niet echt hoe ze dat in de transportwereld doen eerlijk gezegd. Tot nu toe ben ik of elk jaar vrij geweest rond deze tijd of had ik nachtdienst en sliep ik overdag. En als ik vrij was zat ik achter de pc muziekjes op te nemen of bewerken. Verder vind ik het een goede zaak. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! ![]() |
|
quote: Oh sorry, overheen gelezen ![]() Maar ja, op de uni leren wij dat wikipedia slecht is ![]() Maar goed, ik wist dat niet eens ![]() Vind het wel goed om de dag op die manier in te vullen ![]() |
|
quote: Niet alles geloven wat leraren/professoren zeggen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Dodenherdenking en bevrijdingsdag zijn gewoon momenten die moeten blijven bestaan, al is het alleen al uit respect voor de mensen die hun leven hebben gegeven voor onze vrijheid. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: [offtopic]Op mijn opleiding (HBO) is wikipedia ook zo ongeveer the source of all evil, mogen wij ook niet gebruiken![/offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 03-05-2009 9:40] ![]() |
|
quote: Wij ook niet, maar meestal staat in de aangeschafte literatuur precies hetzelfde. Against God and Government ![]() |
|
*zucht* 4 en 5 mei zijn nationale momenten waarop we met elkaar stilstaan bij slachtoffers van oorlogsgeweld en onvrijheid en we ons realiseren hoe kwetsbaar de vrijheid is. http://www.4en5mei.nl/herdenken Mag deze wel? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Dan te bedenken dat veel teksten van Wikipedia uit wetenschappelijke bronnen komt... ![]() Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
quote: ja dat snap ik volledig, het is ook niet om andere gevallen teniet te doen. Wat mij dwars zit is omdat het aantal veteranen van WO II drastisch afneemt er daarom is besloten om alles onder 1 dak te plaatsen. Dus ook de dodenherdenking. Ik vindt persoonlijk dat de dodenherdenking gekoppeld moet blijven aan WO II. En dan bij wijze van een andere dag om de gevallenen van andere oorlogen te herdenken. er wordt naar mijn inzien alles op 1 hoop gegooid, in de zin van makkelijk. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: hier baal ik dus van. Ik was er al bang voor dat het hele overdreven gedraak van die "aanslag" naar voren gehaald zou worden op deze data. *dubbel zucht* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Dat zou inderdaad erg opportunistisch zijn, maar uit dat stukje tekst kan ik dat nog niet echt opmaken, toch? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
25 September 2009 Defensie stopt steun 5-meiviering Defensie stopt na 2010 met de steun aan de herdenking van de bevrijding in Wageningen. Het is dan 65 jaar na het einde van de Tweede Wereldoorlog. Vanaf 2011 wil Defensie niet meer meewerken aan de viering van 5 mei in Wageningen. Het ministerie wil zich voortaan louter richten op de Veteranendag in Den Haag. Die is niet alleen voor veteranen uit de Tweede Wereldoorlog, maar voor alle veteranen. Het besluit betekent dat militairen volgend jaar voor het laatst meedoen aan het defilé in Wageningen. Het comité dat de viering in Wageningen organiseert, zegt dat hierdoor het doek valt voor de herdenking. Er moet bezuinigd worden bij defensie? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Tsja, zat er wel een keer aan te komen. Niks mis met een dag voor alle veteranen, lijkt me. Al krijg ik alleen altijd de uitnodiging voor de regionale dag. Geen idee waarom. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 26-09-2009 0:03] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Njah, ik zal wel de laatste zijn die gaat zeggen dat hij er altijd bij is, maar ik heb toch de indruk dat veel mensen van de jongere generatie er toch wel waarde aan hechten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Mja, het doet mij niets, iig. Afgesloten gedeelte van mijn leven, ik ga me daar niet meer druk om maken. Maar goed dat het er is, voor diegene die daar wat aan hebben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:En als er nou op Wikipedia stond dat het een slechte bron is? ![]() |
|
quote:Ik kan me er op zich wel in vinden eigenlijk. Nu nog weg uit Afghanistan en ze komen een eind in de goede richting ![]() ![]() |
|
Afgelopen 4 mei zat ik in een politiecel rond de klok van acht. ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Wees er maar trots op... ![]() ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
quote: Dan ben je aardig lenig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Dit is toch oud nieuws? Volgens mij was dit vorig jaar al bekend (en misschien al eerder). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Volgens mij is het een beetje doodgebloed sinds prins Bernhard niet meer meedoet. Ik vind sowieso dat die man het de laatste jaren een beetje af laat weten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |