|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Check ook nog even mijn nuancering. Bruce Banner |
|
Lain heeft de vrijheid om affiniteit te voelen met het huidige Duitsland. Ook dat vieren we. Bareuh... |
|
Wij hebben de vrijheid om hem een overloper te vinden |
|
Bareuh... |
|
quote: Militairen dienen bij defensie. Defensie. Ken je dat woord? Voor de duidelijkheid: de·fen·sie de; v -siën, -s (lands)verdediging Verdediging hoef ik toch niet uit te leggen, of wel? Denk je dat alle militairen leeghoofdige rambo's zijn, die niets liever willen dan doden? Het is gewoon een baan, hoor. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Eenmaal over de grens ben je gewoon een mof. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Jammer dat herdenken altijd weer zo collectief moet zijn. |
|
Van wie? |
|
quote: In je eentje wegrennen is ook zo saai, hè. |
|
quote:Dan kwam dat niet zo over, ik zag het als een insinuatie naar een generalisering. Mijn fout in dat geval. quote:Zoals iemand hierboven ook al zei, dat is echt niet alleen de jeugd. De verharding en verhoogde angst en respectloosheid zie ik in door de hele samenleving plaatsvinden. Daarbij zullen er altijd veranderingen in opvattingen per generatie op blijven treden, ook straks bij de "nieuwe jeugd" over 15 jaar, waaraan de huidige jeugd zich dan weer gaat ergeren. Verder lijkt het mij prima deze discussie niet hier voort te zetten. Heb ik ook verder geen zin in. quote:Volgens mij is hij niet per sé aan het schreeuwen, maar uit hij zijn mening. Hij heeft gewoon totaal geen idee waar hij over praat. (Of heb je het over wat er net in Rotterdam gebeurd is?) |
|
Ulk en Jenje: Bruce Banner |
|
Ik had het over wat hier in de straat of in de buurt nog wel eens voorkomt. Schreeuwende lui tijdens de dodenherdenking. |
|
quote: Die moeten gewoon eens hard merken dat men dan de vrijheid heeft om ze eens goed door een putje te trappen. Achterlijk tuig. Of je er nu achter staat of niet; het is nu eenmaal zo. Iesch ook koeltoer! Aanpassen dus. Bruce Banner |
|
quote:Ja, maar zijn dat per definitie jongeren? In dat geval zijn we er trouwens voorlopig nog niet vanaf, bij mij stond een kleuter voor mijn raam te schreeuwen (dat hadden papa en mama dan trouwens ook wel even mogen corrigeren). |
|
quote: Stop toch eens met je "per definitie" en "alle jeugd" want dat staat er simpelweg niet, wellicht dat jij dat tussen de regels denkt door te lezen maar dat is toch echt jouw eigen aanname. Djeez! Aniejweej, de lui die hier schreeuwen zijn jongeren ja. Dat is namelijk best zichtbaar als je uit het raam kijkt en het ziet zeg maar. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-05-2010 21:14] |
|
Lees dan je eigen reactie maar even terug, die gaat inderdaad over jongeren. quote: En prima, hier laten we het bij. |
|
|
|
quote: Nogmaals.. ik heb het niet over per definitie alle jongeren(iets wat jij schijnbaar denkt te lezen steeds), wel over een groot deel (uit ervaring, niet uit cijfers). En wat betreft de schreeuwerds hier (als in: deze straat, daar waar ik woon en dat is niet op ZM), ja dat zijn inderdaad jongeren ja. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-05-2010 21:40] |
|
quote: Vreemd ja, stond ook al stukje op nu.nl over. |
|
Zag het op TV tijdens de herdenking. Schrok er wel van. Tering. Dit filmpje is best eng ja. Gelukkig geen algehele escalatie ontstaan (met dank aan de politie). Dat jongetje op de schouders van zijn vader... |
|
mjah, blijkbaar wel met opzet dus... Er kan geen officiele plechtigheid meer voorbij zonder dat een of andere gek weer aandacht nodig heeft of erger... |
|
quote: Hier net bij de twee minuten stilte ook, wat super irritant zeg! Blijkbaar is het teveel gevraagd 1 keer per jaar twee minuten je bek te houden. Respectloos kutvolk! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Snoeihard in het kruis schoppen zulk tuig... |
|
Echt treurig wat er is gebeurd, enorm respectloos ook. Maar wel super dat de beveiliging zo kordaat optrad, en ook de omstanders die die man tegen de grond hebben gewerkt. Tijdens het kijken hadden mijn vriend en ik eerst ook zoiets van: Oh oh. Bleek gelukkig relatief mee te vallen. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |