IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Dodenherdenking/4 Mei Vorige pagina | Volgende pagina
Dentz
Usericon van Dentz
Posted 04-05-2010 20:53 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 20:51 schreef Lainedil het volgende:
...

Maar ik sta volledig achter weldenkend ZM, wat dat aangaat hoor. Coldheartminor moet even niet zo stoer doen. Dat doe je maar op het Hitkrant-forum.

Overlopers daargelaten.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-05-2010 20:54 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 4 mei 2010 20:53 schreef Dentz het volgende:
Overlopers daargelaten.


Check ook nog even mijn nuancering.


Bruce Banner


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 04-05-2010 20:57 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Lain heeft de vrijheid om affiniteit te voelen met het huidige Duitsland. Ook dat vieren we.


Bareuh...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-05-2010 20:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wij hebben de vrijheid om hem een overloper te vinden


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 04-05-2010 20:59 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht



Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-05-2010 21:00 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 mei 2010 20:41 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ja, word dan geen militair...
Als je militair wilt worden, moet je gewoon leren accepteren, ik zal uitgezonden worden en ik zal moeten doden, punt. En als je dat niet bevalt, moet je het niet doen.


Militairen dienen bij defensie. Defensie. Ken je dat woord?

Voor de duidelijkheid:

de·fen·sie de; v -siën, -s (lands)verdediging

Verdediging hoef ik toch niet uit te leggen, of wel? Denk je dat alle militairen leeghoofdige rambo's zijn, die niets liever willen dan doden? Het is gewoon een baan, hoor.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 04-05-2010 21:00 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 20:54 schreef Lainedil het volgende:
Check ook nog even mijn nuancering.

Eenmaal over de grens ben je gewoon een mof.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 04-05-2010 21:00 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Jammer dat herdenken altijd weer zo collectief moet zijn.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 04-05-2010 21:01 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Van wie?


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-05-2010 21:02 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 21:00 schreef Helvete het volgende:
Jammer dat herdenken altijd weer zo collectief moet zijn.


In je eentje wegrennen is ook zo saai, hè.



SQT
Usericon van SQT
Posted 04-05-2010 21:03 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 4 mei 2010 20:35 schreef MMayo het volgende:
Mijn reactie is een reactie op Illu zijn posting over "een enorme generatie", welke niet gelijk is aan "alle jeugd" zoals jij in je edit staat te beweren.
Dan kwam dat niet zo over, ik zag het als een insinuatie naar een generalisering. Mijn fout in dat geval.
quote:
En verder.. ja ik vind dat een heel groot deel van de jeugd de laatste jaren steeds minder en minder respect tonen voor dit soort initiatieven. En ook minder begrip en inlevingsvermogen kunnen of willen tonen.
Zoals iemand hierboven ook al zei, dat is echt niet alleen de jeugd. De verharding en verhoogde angst en respectloosheid zie ik in door de hele samenleving plaatsvinden.

Daarbij zullen er altijd veranderingen in opvattingen per generatie op blijven treden, ook straks bij de "nieuwe jeugd" over 15 jaar, waaraan de huidige jeugd zich dan weer gaat ergeren.

Verder lijkt het mij prima deze discussie niet hier voort te zetten. Heb ik ook verder geen zin in.
quote:
Prima als je je smoel niet dicht wil houden tijdens een dodenherdenking, maar laat degene die er wel gehoor aan willen geven dan wel in hun waarde en ga elders lopen schreeuwen bijvoorbeeld.
Volgens mij is hij niet per sé aan het schreeuwen, maar uit hij zijn mening. Hij heeft gewoon totaal geen idee waar hij over praat. (Of heb je het over wat er net in Rotterdam gebeurd is?)


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-05-2010 21:04 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ulk en Jenje:


Bruce Banner


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-05-2010 21:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik had het over wat hier in de straat of in de buurt nog wel eens voorkomt. Schreeuwende lui tijdens de dodenherdenking.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-05-2010 21:06 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 4 mei 2010 21:04 schreef MMayo het volgende:
Ik had het over wat hier in de straat of in de buurt nog wel eens voorkomt. Schreeuwende lui tijdens de dodenherdenking.


Die moeten gewoon eens hard merken dat men dan de vrijheid heeft om ze eens goed door een putje te trappen. Achterlijk tuig. Of je er nu achter staat of niet; het is nu eenmaal zo. Iesch ook koeltoer! Aanpassen dus.


Bruce Banner


SQT
Usericon van SQT
Posted 04-05-2010 21:07 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 4 mei 2010 21:04 schreef MMayo het volgende:
Ik had het over wat hier in de straat of in de buurt nog wel eens voorkomt. Schreeuwende lui tijdens de dodenherdenking.
Ja, maar zijn dat per definitie jongeren? In dat geval zijn we er trouwens voorlopig nog niet vanaf, bij mij stond een kleuter voor mijn raam te schreeuwen (dat hadden papa en mama dan trouwens ook wel even mogen corrigeren).


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-05-2010 21:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 21:07 schreef SQT het volgende:
Ja, maar zijn dat per definitie jongeren? In dat geval zijn we er trouwens voorlopig nog niet vanaf, bij mij stond een kleuter voor mijn raam te schreeuwen (dat hadden papa en mama dan trouwens ook wel even mogen corrigeren).


Stop toch eens met je "per definitie" en "alle jeugd" want dat staat er simpelweg niet, wellicht dat jij dat tussen de regels denkt door te lezen maar dat is toch echt jouw eigen aanname. Djeez!

Aniejweej, de lui die hier schreeuwen zijn jongeren ja. Dat is namelijk best zichtbaar als je uit het raam kijkt en het ziet zeg maar.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-05-2010 21:14]


SQT
Usericon van SQT
Posted 04-05-2010 21:15 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Lees dan je eigen reactie maar even terug, die gaat inderdaad over jongeren.

quote:
Op 4 mei 2010 20:35 schreef MMayo het volgende:
En verder.. ja ik vind dat een heel groot deel van de jeugd de laatste jaren steeds minder en minder respect tonen voor dit soort initiatieven. En ook minder begrip en inlevingsvermogen kunnen of willen tonen. Prima als je je smoel niet dicht wil houden tijdens een dodenherdenking, maar laat degene die er wel gehoor aan willen geven dan wel in hun waarde en ga elders lopen schreeuwen bijvoorbeeld.


En prima, hier laten we het bij.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 04-05-2010 21:23 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-05-2010 21:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 21:15 schreef SQT het volgende:
Lees dan je eigen reactie maar even terug, die gaat inderdaad over jongeren.



En prima, hier laten we het bij.



Nogmaals.. ik heb het niet over per definitie alle jongeren(iets wat jij schijnbaar denkt te lezen steeds), wel over een groot deel (uit ervaring, niet uit cijfers). En wat betreft de schreeuwerds hier (als in: deze straat, daar waar ik woon en dat is niet op ZM), ja dat zijn inderdaad jongeren ja.



[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-05-2010 21:40]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-05-2010 21:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 21:23 schreef nuclearwarfare het volgende:



Vreemd ja, stond ook al stukje op nu.nl over.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 04-05-2010 21:36 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Zag het op TV tijdens de herdenking. Schrok er wel van. Tering.
Dit filmpje is best eng ja. Gelukkig geen algehele escalatie ontstaan (met dank aan de politie). Dat jongetje op de schouders van zijn vader...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 04-05-2010 22:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

mjah, blijkbaar wel met opzet dus...

Er kan geen officiele plechtigheid meer voorbij zonder dat een of andere gek weer aandacht nodig heeft of erger...


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 04-05-2010 22:07 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 4 mei 2010 21:04 schreef MMayo het volgende:
Ik had het over wat hier in de straat of in de buurt nog wel eens voorkomt. Schreeuwende lui tijdens de dodenherdenking.


Hier net bij de twee minuten stilte ook, wat super irritant zeg! Blijkbaar is het teveel gevraagd 1 keer per jaar twee minuten je bek te houden. Respectloos kutvolk!


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-05-2010 22:19 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Snoeihard in het kruis schoppen zulk tuig...


 


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 04-05-2010 23:47 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Echt treurig wat er is gebeurd, enorm respectloos ook. Maar wel super dat de beveiliging zo kordaat optrad, en ook de omstanders die die man tegen de grond hebben gewerkt.
Tijdens het kijken hadden mijn vriend en ik eerst ook zoiets van: Oh oh. Bleek gelukkig relatief mee te vallen.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen